Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Les

25. 09. 2001
3
0
1247
Autor
Tisoun

Zahlíd jsem divoký prase

chrochtalo vesele

nemělo žádný důvod

tvářit se kysele

 

s chutí do sebe soukalo

žaludy bukvice

lidem říkalo Heč

Št´astné jsem velice


Amanda
20. 12. 2001
Dát tip
:-))) dik za to odlehceni... :-)))

Hahaha... dobrý * Doubi má pravdu, kdybys to dal do blbůstek, měl bys 10 tipů:-)))

:-)))))))

Yeziiinka
11. 10. 2001
Dát tip
Cava!!! :))) Jinak líbí, má se skoro tak dobře, jako prase v žitě :)

Bacil
11. 10. 2001
Dát tip
Mě by se to více - méně líbilo, ovšem jako blbůsť.

Doubi
01. 10. 2001
Dát tip
Tisounku, tys to špatně zařadil!!!! Pročpak jsi to nedal do Blbůstek???? No??? Pak by ti to četli lidé tvojí krevní skupiny, kterým by se to líbilo:-))))) Ode mě tíípek za vtip:o))))))

Doubi
01. 10. 2001
Dát tip
jen ještě odešlu avízko...

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Jo, totéž, co Doubi. :)))

Cavalera
25. 09. 2001
Dát tip
hm hm ... docela blbý ne? .... nebo vlastně ne, jenže ... teda jo, páč to nejde srovnat ... ikdyž možná, ale kdo ví ... stačilo by to ... ostatně tolika stačí, proč né tedy všem? asi by nebykla taková prdel .. no jo .. jenže zadky se musí občas mýt a to nastává ta potíž .... jo jasně, ještě je tu čas a časem se vše odrolí .. jenže někdo to nepřekousne a chce to hned ... a někdo to zas chce dýl ... jenže někdo dýl nevydrží a někdo drží zas moc dlouho, ale to už jsem asi njěkde úplně jinde:-)))))

Bezejmenny
25. 09. 2001
Dát tip
Public poetry nejnižší úrovně. ;o)))) Na to, že ti je skoro 16, píšeš dost dětsky. Úroveň imaginace odpovídá asi tak 12ti letům. ;o)))) Kdyby to alespoň bylo míněno jako ironie....

Bhati
25. 09. 2001
Dát tip
:-)

Climaster
25. 09. 2001
Dát tip
:o))))))))))...bukvice

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru