Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rez krve

24. 09. 2001
2
0
890
Autor
TeDa

 

Krájení oprýskalo stroj...

    Můžeš?!

KŘIČ!!!

nakopej rýče sraček...

Zahnívající průřez

      umírá

    krvácející...

křeče...

 

RYCHLE!! STÍN!!!

 

do skrýše cévy

     krouží

                  kruh.....


Fairiella
05. 02. 2003
Dát tip
Hááááh.. zase trochu blblblbl, co, TeDa? .... To teda...

Čolito
12. 08. 2002
Dát tip
tak to můžu!

TeDa
17. 10. 2001
Dát tip
vždyť je to hra se slovy. proč si pořád myslíš že jsme programově depresáci? Vždyť třeba tohle dílko (mimo jiné) vzniklo v náhlém záchvatu hravosti. My si totiž rádi hrajeme mňauuu!

Amanda
17. 10. 2001
Dát tip
Jo v pohode hlavne ze vite vy dva jak na tom jste to byla jen bezprostredni reakce po precteni... to snad muzu nebo neee?

tek
06. 10. 2001
Dát tip
Amando, na to se nedá reagovat. Vždyť ty vůbec..no nic...

TeDa
06. 10. 2001
Dát tip
Amando, na to se nedá reagovat. Vždyť ty vůbec..no nic... teda ...TeDa! Pardon...:-)

Amanda
06. 10. 2001
Dát tip
to je dost blby kdyz si nedokazes obhajit vlastni dilko... do myslenek ti nevidim... byl to jen muj nazor

Amanda
04. 10. 2001
Dát tip
Ehm ehm... :-( nadavat na nesnesitelne byti asi dovede kazdej ale poskladat si zivot tak aby se mu libil a rict si ze se mu libi to umi malokdo...

Cavalera
24. 09. 2001
Dát tip
dobrýýýý ... tip!!

Climaster
24. 09. 2001
Dát tip
zaujimavé.../*/

Vyjan
24. 09. 2001
Dát tip
Vcelku se mi docela líbí. Až na tu část:Zahnívající průřez/ umírá/ krvácející.../ křeče... Tam se zdá, že ztrácíš rytmus a ochabuješ uprostřed skoku.

Astalavista
24. 09. 2001
Dát tip
průřez - nářez!* Vyjane: vcelku se mi docela líbí, to je blbost, ne? :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru