Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lebo novembrové sú najvlhšie

24. 08. 2009
5
18
1290
Autor
tinja

premýšľam
či som niekedy vôbec bola
tak naozaj
a či vôbec niekedy budem
do naha
prezradená
a budem mať čisté zuby
bez zdegenerovaných výčitiek
a budem tomu veriť
že som
presná                                                                                                                                                                                    na večeru
že nezdrhnem
v toaletných šatách
znova inou loďou
k minulým
letám

že rovno príde
atmosféra bez mejkapu
a ostatných
osamelých bežcov
uspia v mojej hlave

aby sa nevyparila

nasýtená

                                           /lebo novembrové sú najvlhšie/


18 názorů

ogrcaj_mamu
14. 11. 2009
Dát tip
tinja, posobis ako zaujimavy clovek, rad by som spoznal niekoho, kto vnima a vidi veci tak ako ty... proste posobis ako miniaturne prakticke balenie malej inspiracie za najnizsiu cenu v meste, tak mi napis postu, mozme tak intelektualne pokecat, nieco o poezii a inych haluzovinach, sak chapes

tinja
25. 08. 2009
Dát tip
nie, ja si kritiku vazim a aj rada prijmem, len som si to chcela ujasnit, lebo som jej dobre nerozumela..a potom, nemam rada chytanie sa za slovicka..a to bolo vsetko..... a diik za kritiku:))

Háber
25. 08. 2009
Dát tip
určiTe*Ťa raz niekto odkryje:)*

Tak to potom asi jo .... :-)

Natasha_
25. 08. 2009
Dát tip
Ono se mimochodem škrtá i v Shakespearovi.

Třeba jako William se propsal ke škrtání:-)

Natasha_
25. 08. 2009
Dát tip
Udělala jsem tu chybu, že jsem si přečetla diskusi pod dílem. Tím jsem naneštěstí získala určité pochybnosti, zda zaškrtnuté "autor stojí o hlubší kritiku" je myšleno upřímně, neb, tinjo, urputně hájíš slabiny, jež by bylo lépe přiznat. V podstatě je ten text "OK". Je ovšem typicky ukecaný, měl by být vzhledem k předávané myšlence tak asi poloviční, protože ta polovina navíc je jen vršení obrázků, které se autorce líbily (myslím to "že X...že Y.."). Ke škrtání se ale každý časem propíše, to přijde.

Aviem
24. 08. 2009
Dát tip
možno že neviem dobre poslovensky, ale táto debata je trochu ujetá.. pochopila som všetky výrazy, celek mi ladí v určitom význame a pocite.. nekritizujem ;-)

tinja
24. 08. 2009
Dát tip
kriste,,,ved neucim ta nic...len hovorim vyznam podla kontextu...

tinja
24. 08. 2009
Dát tip
no tak ako okey...to su uz vase asociacie...vam to neberem,,,ale myslene je to inak..

Dalek
24. 08. 2009
Dát tip
Mezi večerní toaletou a toaletními šaty je obrovský rozdíl.. ..a víš vůbec, co znamená zdegenerovaná? Nesnaž se mě učit, co znamenají slova.

milá tinja, som slovenka Výraz toaletné šaty počujem prvý krát... večerná toaleta áno... ale šaty sú budto večerné, alebo spoločenské... :) ked počujem toaletné... boli by možno praktické.. to sa do nich potom...

tinja
24. 08. 2009
Dát tip
jaaj,,,a ty si este nepočul ze toaletné šaty? že večerná toaleta??...to neznamena že wecko boože...to su jednoducho povedané pekné dámske šaty na večer,,toaletné šaty...ach chlapi..:-P,,,a zdegenerované výčitky...hej, to je metafora...ale dosť jasná si myslím....zdegenerovaná výčitka, keď nemáš dôvod si to vyčítať a vieš o tom, ale aj tak ťa to nepustí....jasnejšie?...

Dalek
24. 08. 2009
Dát tip
tinja: Rozumím slovensky víc než dobře, ale jak mohou být výčitky zdegenerované(to bych možná jsště mohl brát jako básnickou licenci) a šaty toaletní? Ale to je samozřejmě jenom můj pohled a já Ti ho nenutím.

tinja
24. 08. 2009
Dát tip
return, diiks:)

tinja
24. 08. 2009
Dát tip
aha,,,neviem co je tam akoze nezmyselne, same realne veci tam su,,,,fakt cim dalej tym viac zacinam tomu verit ze cesi uz nerozumeju po slovensky...co je skoda..

Dalek
24. 08. 2009
Dát tip
zdegenerovaných výčitiek, toaletných šatách?? Poněkud umělé a nesmyslné.

Fajn. Jen slovo "zdegenerovaných" mi přijde, že k celku neladí. Je samoúčelné a hrubé, aniž by to mělo opodstatnění, prostě tu není třeba, ruší. I tak *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru