Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebuddhista

28. 08. 2009
1
27
114
Autor
America


                                                       Co je ve mně je i vně mě
                                                       co je ve vaně je vanou
                                                       koupu se sám v sobě
                                                       a přitom nejsem
                                                       Kdo jsem?




27 názorů

America
07. 09. 2009
Dát tip
On to netvrdí přímo a proto mu to zjevně nedochází:)

America
05. 09. 2009
Dát tip
No jestli chceš víc, tak já ti to teda prozradim. Pointa básničky je nicméně čistě pro mé osobní pobavení, protože já rád píchám do buddhistů. Odpovědí na hádanku je její název. Buddhisti tvrdí, že cokoli co existuje, existuje jen proto, že tuto existenci někdo interpretuje. Nic tedy neexistuje samo o sobě, ale pouze ve vztahu k něčemu dalšíu. Sám buddhista je ale paradoxem, který to popírá. On interpretuje sám sebe (např. právě jako buddhistu) a tím dokazuje svoji existenci. Exituje tedy i sám o sobě. Přesto je v rámci své filozofie nucen tvrdit, že je pouze něčí interpretací. Věří tedy zároveň v to, že existuje sám o sobě i v to, že sám o sobě neexistuje. Je to tedy nebuddhista. Ale protože to nikdo nepochopil, je to zřejmě i blbost...což na tu v západním světě milovanou diamantovou cestu v podstatě velice přesně sedí:))

Adamova Eva
02. 09. 2009
Dát tip
...teda... to je fakt blbý, čekala jsem zajímavější rozuzlení, nevadí, příště :o)

America
02. 09. 2009
Dát tip
to je blbost!

America
01. 09. 2009
Dát tip
to mi teda vobhaj vůči každýmu jednotlivýmu tvrzení, co v tý blbosti zazněly...

Norsko 1
01. 09. 2009
Dát tip
Trvám na vaně

America
01. 09. 2009
Dát tip
A vítězem se stává... Podměsíc!

Podměsíc
01. 09. 2009
Dát tip
Blbost

Adamova Eva
31. 08. 2009
Dát tip
m o l e k u l a ?

guy
31. 08. 2009
Dát tip
mi to připomnělo formou první z premis smaragdové tabule: „To, co jest dole, jest jako to, co jest nahoře a to, co jest nahoře, jest jako to, co jest dole“ :-)

jt
31. 08. 2009
Dát tip
sprcha

America
29. 08. 2009
Dát tip
jste blízko! správnou odpovědí je nevyřčený kompromis někde mezi bohem a vanou

Norsko 1
28. 08. 2009
Dát tip
Vana

dadik
28. 08. 2009
Dát tip
:)

Marlav
28. 08. 2009
Dát tip
pěna...

Aleš ... tý jo .. to bude ono!!

mě se dere na mysl kapka vody...

Adamova Eva
28. 08. 2009
Dát tip
přidávám se k R-O-C-2, stejný význam - To něco, co hýbe světem :o)

Bůh.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru