Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční šelmy

01. 09. 2009
2
10
785
Autor
hvězdář

noční šelmy na ulicích,

čumáky stříbřité,

samet vlhkých dotyků,

když nasávají můj pach,

náhle krotcí

 

noc kdy savana odhalí svou tvář,

nechá se pohladit.

jindy nepokojné zvíře ve tvém srdci


10 názorů

hvězdář
15. 09. 2009
Dát tip
díky za povzbuzení

A.H.
15. 09. 2009
Dát tip
máš svůj styl *t*

jej, já spáchala kritiku? doufám že ne - já jen píšu co si myslím :o)

hvězdář
15. 09. 2009
Dát tip
už chápu, že napsat jsem to měl úplně jinak:) snad si dám tu práci a ještě to přepracuji, zatím však pouze děkuji za kritiku

ty dvě části mi nejdou propojit - první v ulicích a druhá savana odhalující tvář - to mi nesedí nějak to skloubit a byla by to moc fajn náladovka :o)

utopija
14. 09. 2009
Dát tip
ale nevravím, že niekomu tu na pismaku neulahodil ten posvätný pokoj, presne ako tebe, keď si mal náhlivý pocit dať to zo seba von... viem, o čom vravíš... nepísala by som ti to, keby som tiež občas nerobila to isté... je to ale krásna drina snažiť sa predsa o rast... stále je kam rásť a to je povznášajúce...

hvězdář
14. 09. 2009
Dát tip
to je samozřejmě pravda, je třeba se snažit a dychtit po něčem novém a dosud nenapsaném. jen občas na člověka dolehne jakýsi posvátný klid a v tu chvíli se mu nechce nic jiného než jen prostě psát, pro sebe. možná jsem sem tohle dílko ani neměl dávat a nechat si je pro sebe uznávám

utopija
14. 09. 2009
Dát tip
jasné, ale hľadáme v tom-jedine ľuďmi tisíckrát prežitom-hľadáme ako sa dajú vyobraziť pocity, javy, svety, vesmíry, problémy rozlične, nanovo, prínosne pre osobité a jedinečné percepcie, zvedavých prijímateľov... hoci je ťažké neopakovať sa po svojich literárnych predkoch... rozumiem, že tá emócia, ktorá ťa viedla k napísaniu básne bola pre teba chvejivá, zimomriavková, ale... musíš myslieť aj na svojho čitateľa... čitateľ chce byť prekvapený...

hvězdář
14. 09. 2009
Dát tip
chápu, že jsem tě zklamal, ale za svým si stojím, pro mne ta chvíle taková byla a tato slova jsou ta chvíle, pokud už je někdo někdy použil tak jsem rád, že cítil obdobně. navíc si myslím, že můj skromný výtvor jako celek působí snad přece jenom trošku jinak než ony ostatní básně kde jsi ta sousloví četla.

utopija
01. 09. 2009
Dát tip
"...savana odhalí svou tvář"- nič nového, žiada sa mi kreatívnejšia, originálnejšia metafora... tak isto aj- "nepokojné zvíře ve tvém srdci"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru