Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlaté stránky v tramvaji

26. 09. 2001
1
0
733
Autor
Tveret

Zlaté stránky v tramvaji

o něčem se hádají.

Zavolat by někam měly,

ale číslo zapomněly.


Málo tvarohu!:-)))

zoo
26. 09. 2001
Dát tip
Více kladiv!! :-)))

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
viz. monty ... bebo v tom tvarohu bylo málo cementu ... což se klidně mohlo stát ..

Měkký tvaroh v tramvaji obtěžuji potají. Toužím já to do něj vrazit dříve než se začne kazit.

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
na druhou stranu ... pohybující se tvaroh mí jistě taky své pro .. ovšem i proti, pokud totiž červi zjistí, že v tvarohu se vyskytuje cosi, co sand může chutnat lépe než jejich rodná tvarohovitá hmota, může to docela bolet .-.. ovšem .. i to může být pro některé z nás plusem .. jooo tvaroh je univerzální .... jo, pryč je doba onanie .... ostatně, co na využití tvarohu říká ženská populace? ....

Cava: Já si myslím, že ženský si z tvarohu dělají takový ty karnevalový... teda pardon, kosmetický... masky. Vono jináč se ženskejm tvaroh obtěžuje blbě, protože je buďto moc měkkej nebo se moc drolí, že jo, a ta hygiéna potom... nic moc. A slízávání pleťový tvarohový masky z vobličeje mi teda moc sechsuální nepřinde. Ale já na nějaký pervezní využití přídu!

Cavalera
26. 09. 2001
Dát tip
co takhle uvařit tvarohový šištičky??? ...

papouch
26. 09. 2001
Dát tip
dejte pokoj s tvarohem, rači řízek.. :-)

Albireo
26. 09. 2001
Dát tip
Račí řízek? Já radši vepřovej.

Pluto
26. 09. 2001
Dát tip
Smazeny syr prosim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru