Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska neumírá

03. 09. 2009
4
6
774
Autor
Veronica
Láska je jak kvítek z něžné růže,
velmi malý,hodně zmůže.
Kvete,kvete,rozvíjí se,
už pak tolik nebojí se.

Velký je a barvy hrají,
nic před druhým neutají.
Spousty lístků kolem maje,
s životem si jen tak hraje.

Odkvítá,však v plné kráse,
stále nad vším dojímá se,
odkvete,však neumírá,
pořád v ní je velká síla.

Poslední květ odpadne,
poupátko jí zůstane,
to zas kvete-jak to bývá,
láska nikdy neumírá.

6 názorů

slivaka
25. 11. 2009
Dát tip
:)*t.

To mne jen tak napadlo, možná bez nějakých dalších souvislostí. Ještě je také dobré dát avízo, tj. označit (modře) dolní rubrice Avíza toho, komu je určitá odpověď určena. Více adresátů lze značit s tlačítkem Ctrl. Člověk pak nemusí pátrat jako Sherlock Holmes po odpovědích, které ho zajímají:-). J.Š.

Veronica
03. 09. 2009
Dát tip
Děkuji za poznámku,myslím,že je skutečně pravda,že díky životnímu spěchu spoustu věcí zničíme,aniž bychom si stačili povšimnout,že začínají zkvétat(a prakticky ,že vůbec existují)

Láska, jak opět vidět je nekonečné téma....S odcházejícím létem, zdá se mi, přibývá i nostalgie. Poznámka k pěstování růží: "Řádný" pěstitel růží odstřihne odkvetlý květ vždy ještě dříve, než z něj něco smysluplného, tedy plod, stačí vzniknout. To aby tvorba plodů příliš rostlinu nevysilovala. Tak mne v této souvislosti napadá, nestříháme také něco v životě příliš předčasně? J.Š.

Veronica
03. 09. 2009
Dát tip
Je to tam:)Děkuji za upozornění

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru