Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padá?

25. 09. 2001
3
0
1653
Autor
Ostrovidka

 

Nebe je tmavé

 

 v očích sníh

 

Brzy již sveze se

 

 na saních smích

 

 

 

 

Dnes ráno z oblohy padaly vločky bílé. Teprve po podrobnějším ohledání zjistilo se, že ze střechy přilehlých domů padá jemný omítkový poprašek.


Kytička
12. 10. 2001
Dát tip
Albí, kdybys viděl jak je u nás na Severu a ani nemusí být doba ledová.... :o)

Ostrovidka
27. 09. 2001
Dát tip
ali:-))) některý lidové opravdu ne a těm se zdaleka vyhneme ;o) a půjdeme si všemožné různé -uláky stavět jinam...

alina
26. 09. 2001
Dát tip
My jsme zas jednou v jednom baru, v půl čtvrtý k ránu , stavěli VOSKULÁKA.....a táákovej byl pěknej.....ze všech utopenejch svíček, co tam měli....hmm...už nás tam pak nechtěli :o((( Někerý lidové holt maj ten život děsně smutnej.

Kytička
25. 09. 2001
Dát tip
Jejda, to se mi ulevilo, Ostří. Už jsem myslela, že zimu na krku mají i pražáci a nejen my ze Severu :)).

Bhati
25. 09. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůůů....:-)

Mám z toho děsnou chuť jít stavět snehuláka, kurnik! Kdeže to padá ta omítka?:)

Ostrovidka
25. 09. 2001
Dát tip
Monty:-)))..... tak ve čtyři na zpoděbrad jiřího........ postavíme prvotinu........=OOO

Ostrovidka
25. 09. 2001
Dát tip
Monty:-)))..... tak ve čtyři na zpoděbrad jiřího........ postavíme prvotinu........=OOO

papouch
25. 09. 2001
Dát tip
hehe :-) Když jsem byl na brigádě (cca 1975), na stavbě Vodního díla Dalešice, tak jsem dostal chuť postavit si sněhuláka. Vzhledem k tomu, že bylo léto a že jsem vozil beton, tak jsem si postavil betoňáka. Při náhodné návštěvě tohoto kraje v r. 1987 tam ještě stál... :-))

hermit
25. 09. 2001
Dát tip
víš co bych udělal? připojil bych prolog za ty čtyři verše... pak bych řekl, že je to super, takhle řeknu, že je to milé... a to je...! :-)))

Ostrovidka: A je tý omítky dost? Nebudeme to muset loupat? Aby nás nechytli příslušníci....:))) papouch: Tak toho betoňáka bych vážně chtěla vidět. Doufám že přestál revoluční kvas a ještě stále tam stojí....:)

Ostrovidka
25. 09. 2001
Dát tip
pap:-)))))))) hermit: také mně to napadlo....... Je to takové rychle prozrazené..... tak já to změním:-P

Albireo
25. 09. 2001
Dát tip
Ostří, moc dobrý nápad a ještě lepší zpracování. Za poslední dva verše Ti freneticky tleskám. Že při tom klepla myška na tip? To je v pořádku. papouch: Co takhle někdy udělat písmácký výlet na dalešicko? Betoňák by mne lákal i navzdory mé vrozené (či získané?) lenosti. Kytí: Ty píšeš, jako bys byla eskymačka.

Danny
25. 09. 2001
Dát tip
uděláme omítkuláka

hermit
25. 09. 2001
Dát tip
no jo, takhle je to mňam....;-)))))))) *****!!!!

Junkie_23
25. 09. 2001
Dát tip
sneh je proste radost...

JiKo
25. 09. 2001
Dát tip
Tak podle tohodle měli na Manhatanu přímo sněhovou vánici ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru