Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úplněk

05. 09. 2009
6
7
588
Autor
Eleonor

Úplněk

 

 

 

Duše svolala zas všechny vlky,

 

na Měsíc to píši svoje plky!

 

Cosi prodírá se tmou, ta myšlenka zebe.

 

Pššt!! Vlci už jdou! Jdou si pro Tebe!!

 

 

 

 

 

.. a Ty to znáš!

 

Já vím, že to znáš!!

 

 

 

 

 

Šíp vyslaný z reality, co se ho vlci bojí.

 

Zdrhám!! Rány se špatně hojí!

 

 

 

Jako vždy poslední záchrana, záchytnej bod.

 

Inkoust! Má duševní ochrana, vychyluje hrot!!

 

 

 

 

 

.. a Ty to znáš!

 

Ty víš, že to znáš!!

 


7 názorů

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
Prolog by byl na tip. Dílo samotné jsem četla spíš tak, že se mi nechtělo věřit tomu, co vidím. Tvých 15 let to možná omlouvá. Ale když chceš hlubší kritiku, tak pak asi toto: Víc přemýšlej o rýmech, když už chceš psát vázané verše. Vlky-plky, bojí-hojí, bod-hrot, zebe-tebe - to je fakt příliš laciné a příliš evokující Cimrmanovo období absolutního rýmu "naše staré hodiny bijou čtyři hodiny". Vyvaruj se i slov, které jsou vlastní jen hovorovému jazyku - např. "zdrhám". Náhlý nápad zkus hodit nejdřív na papír, ne rovnou sem, vracej se k němu a upravuj a cizeluj - docela určitě to půjde, když v prologu se ti povedl tak originální obrat. Držím palce!

Bíša
05. 09. 2009
Dát tip
:+))

violetka
05. 09. 2009
Dát tip
No výborně :) V 15 letech jsem taky už psala, ale to bylo spíš úsměvný, takže klobouk dolů. Za mě tip a budu se těšit na další ;)

Eleonor
05. 09. 2009
Dát tip
Děkuji. Avšak myslím, že text je určen každému písmákovi. Tzn. "Ten kdo svíral v srdci pero, pochopí.."

irem
05. 09. 2009
Dát tip
Mám pocit, že prolog je na tomto textu to nejlepší. O několik tříd.

sidonia
05. 09. 2009
Dát tip
krasny prolog

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru