Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

21. století

10. 09. 2009
3
14
1791
Autor
Noumenon

...

21. století

Chřadnutí fundamentální podstaty bytí...

14 názorů

Noumenon
18. 01. 2010
Dát tip
souhlasim, trochu jsem se unahlil. jen se mi zda, ze to jde pomalu do hajzlu vsechno. ale docela je mozna ze je vse v nejlepsim poradku ale hrouti se mi pouze muj svet :))

A.H.
27. 12. 2009
Dát tip
Líbí se mi myšlenka, stoprocentní pravda to nebude. Tu podstatu bytí máme každý sám, přesněji řečeno: spousta lidí ji teprve hledá. *t*

Halcyon
14. 09. 2009
Dát tip
Řekněme, že v nějaké venkovské krbové pospolitosti byla valná část lidstva zvyklá žít tak pár, maximálně devět tisíc let, a to i tak v poměrně zásadním odtržení od přírody, pokud si sepětí s ní definujeme standardem pravěkého lovce. Takže pokud počítáme s existencí jakéhosi vývoje, nemúže být fundamentální podstata nalezena v pouze jedné z jeho mnoha fází.

Noumenon
14. 09. 2009
Dát tip
ten kdo si mysli, ze je svobodny, je mene svobodny nez ten, jenz si mysli pravy opak...

Noumenon
14. 09. 2009
Dát tip
jinak fundamentalni podstata muze byt pouha lidska pospolistost, rodinny krb, opravdove pratelstvi, zkratka odtrzenim od prirody a privyknutim k umelym hodnotam vzniklo milion patologii...

Noumenon
14. 09. 2009
Dát tip
oldjerry : nemyslim si ze by byla chyba ve mne, se vsi uctou a bez veskereho narcismu si to opravdu myslim. ale lidi kolem sebe vidim jako zkazene loutky medialnich bohu a sede eminence, myslim ze vim sakra o cem pisu. staci se podivat na nejaky konspiracni teorie a k nim si pripocti to cos zazil. nebo si skutecne myslis, ze je dnesni doba dobra ? :)) nechci urazet, ale myslet si neco takoveho je blahovost. Bisa : souhlasim, rozhoduje za nas nekdo jiny, a prave proto nesmirne boli kdyz clovek procitne a zacne verit sve hlave a intuici a pouzivat srdce a svedomi, pak cloveku dochazi jak je s nim manipulovano, podprahove, aniz by si to byl schopen uvedomit. psychologie v rukach vlady a chamtivych zmetku. jeste nekdo si mysli, ze je problem ve mne ? dobre problemem muze byt ze jsem si tohle vsechno uvedomil az prilis brzo o to vetsi skeptik ze me vyrusta...

Bíša
10. 09. 2009
Dát tip
Za nás vše rozhodují jiní, ti bohatí a mocní...

Halcyon
10. 09. 2009
Dát tip
Ještě že tu fundyjamentální potstatu nikdo pořádně nezná, takže nám to může bejt fuk...

Oldjerry
10. 09. 2009
Dát tip
Noumenon - přání otcem myšlenky - není to pravda - volným veršem fakt! ale fakt! nemůže být cokoli. Je to zajímavá myšlenka, s kterou nesouhlasím. To není v dnešním světě, to je v tobě. Chybná rozhodnutí vznikají na základě nepoučení se ze zkušenosti (nebo její absence), chybného vyhodnocení situace a dalšího vývoje. To je ale lidské a u většiny lidí se to věkem upravuje (já například dělám čím dál větší kraviny. Jestli se dožiji devadesátky a ta tendence mi zůstane - budu ještě slavný).

Marlav
10. 09. 2009
Dát tip
..když jsou v životě volby..ještě je to dobré, ale co když nejsou...

Noumenon
10. 09. 2009
Dát tip
v dnesnim svete citim ohromny existencialni zmatek, kdy se clovek nemuze pro nic bezbolestne rozhodnout, nebot se nori lepsi a lepsi varianty a ty si pak vycitas svou prvni volbu, nebot sis s ni uzavrela dvere k volbam jinym.

Marlav
10. 09. 2009
Dát tip
...cítím to podobně.. :-))

Noumenon
10. 09. 2009
Dát tip
volny vers muze byt cokoliv, prave diky volnosti a vzdusnosti se mu zacalo rikat volny vers. viz walt whitman, ale mozna jsem mel zvolit jinou kategorii

Beed
10. 09. 2009
Dát tip
I kdyby to byla stokrát pravda - kde jsou ty volné verše?? %)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru