Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pišta_Hufnágl kritik? Proč?

16. 09. 2009
2
372
2905
Autor
Narvah
Mám velice nepříjemný pocit z uživatele Pišty_Hufnágla, který opakovaně narušuje veškeré diskuse, které na Písmáku vzniknou. Navíc, podle mého názoru, zneužívá své funkce kritika (kritici mají možnost označit modrou barvou své názory, které považují za významné při kritice k dílu, dále se např. zobrazuje jejich názor pod Vašim dílem, i když je máte v "Neoblíbených autorech"). Dle mého názoru zbytečně uživatele provokuje, vyhrožuje jim, dokonce jim přikazuje, aby se smazali. Nevšiml jsme si, že by autorům, kteří zde publikují, pomáhal posouvat se dál. Možná se mýlím, možná s ním, jako s kritikem, máte lepší zkušenost. Co si myslíte o Pištu_Hufnáglovi jako kritikovi? Vykonává dobře svěřenou funkci? Chcete aby v roli kritika na tomto serveru nadále setrvával? Prosím, vyjádřete svůj názor. Díky, n.

372 názorů

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Než tě z funkce vyrazí, výběry vůbec nedávej. A když už to nvydržíš, připoj ho tam, kde už jsou minimálně dva. Tím naděláš nejmíň škody.

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Odejdi ze sekce. Seš kritik k ničemu. Po několika měsících jsi dal zase výběr. A zase ses netrefil.

A ta avíza mi posíláš patrně proto, abys mi naznačil, že je mám rovnou mazat. Ty budeš vážně případ nad případy:)

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Prozradíš mi, milé hovado, co je to za logiku nudit se a pořád sem lézt?

A prozradíš mi, milý blbečku, co je to za logiku ustavičně někomu posílat avíza a současně se ho pokoušet blokovat?

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Teď jsem si ovšem zkoušel, jestli porušíš pravidla a vlezeš sem i přesto, že tě blokuji. Opět jsi nepřekvapil.

Saintzero
21. 09. 2009
Dát tip
nech pištu bejt on za to nemůže, prostě nemá na to, aby stvořil nějakou normální myšlenku, někde jsem četl, že je to komlex méněcenosti, prostě si ventiluje svoji neschopnost na lidech.

A zase jsi ho poslal. Ty jsi skutečně neschopa k pohledání.

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Bezva, tak teďka to bude bez avíza.

Protože mi posíláš avíza, blboune. Nejspíš to děláš mimoděk, že sis toho nevšiml.

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Proč sem vlastně pořád lezeš?

Nudíš.

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Ale já s tebou nedebatuji.

S tebou je debata jak s kozou tanec...

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Písmák není prostor, kde by měli kritici arogantním způsobem atakovat uživatele. Odejdi ze sekce.

Pokud se domníváš, že má Písmák fungovat jako politovna, pak jsi ještě větší idiot, než jsem se obával.

Narvah
21. 09. 2009
Dát tip
Myslím, že Saintzero to v mnohém vystihl. Opravdu se jen stačí jen trochu rozhlédnout po Písmáku, aby si člověk udělal obrázek o tomn, jak v roli kritika působíš na uživatele. Např. autor Kreizii komentoval tvé počínání slovy: "Jeden kritik, píšící pod jménem Pišta Hufnágl, mi na internetu napsal, že jsem trest Boží. Ach jo." Ať píše dobře nebo ne, nejspíš si mu spíše ublížil, než pomohl. Pokud si kritik řeší vlastní komplexy (u tebe nejspíše méněcennost), neměl by takovou roli vykonávat.

Dobře. Hlavně už mlč.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Asi to ukončíme, protože si člověk, který radši bude odvádět pozornost na něco jinýho, bude se chovat arogantně a svoje chování bude považovat za svatý boj proti hovadům na písmáku, než aby na tom hodlal něco změnit. Seš prostě ostuda kritiků, vím, že to je zase ten kolovrátek, a že si vysloužím přinejmenším titul debil, ale je mně to jedno, protože od člověka, který nemá soudnost a slušný vychování se nic jinýho čekat nedá.

To se mi snad zdá...

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Takže jsem se trefil, když řeknu, že je pro tebe jednoduší, ostatní považovat za debily než aby si přiznal,že se tak chováš sám.

Bože! Proč každý debil začíná den větou "Přesvědč mě o..."??? Nemám nejmenší důvod tě o něčem přesvědčovat.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Diskuse není hoden ten, kdo se záměrně vyhýbá odpovědi a svojí neschopnost nebo možnost někomu pomoct z hlediska svých zkušeností, maskuje arogatním chováním. Nebo mě přesvědč o opaku, že to není tvůj případ.

Možná jsi to napoprvé nepochopil dostatečně - ty nejsi hoden diskuse.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Jo já jsem možná idiot, pravopis je něco co se tady asi neomlouvá, takže mě to ani nevadí, ale jsou tady jiný, kteří mají problém s tím, jak se naučit psát po slohové stránce, takový lidi by si spíš zasloužili, aby jim někdo pomohl zjistit, kde dělají chybu a kdo by jim to mohl vysvětlit líp než kritici. Myslíš si, že někdo kdo tady píše poprvé, že je to snad na nobelovku za literatůru, a pokud si myslíš, že to tak je,tak ty lidi neposílej aspoň do hajzlu, když už jako kritik stojíš za hovno.

Kolikrát jsem jenom tobě vysvětloval, aby ses ponejprv naučil česky, než se začneš veřejně projevovat? Aha? A jak vidno, nebylo to k ničemu.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Ty z nich děláš idioty, možná všichni nejsou rozený spisovatelé a jsou i tací na písmáků kteří píši pro zábavu. Určitě jsou tady tací, kteří se časem zlepší, jenom potřebují čas a zjistit kde dělají chybu a ty místo toho, aby si jim pomohl je pošleš do hajzlu, jenom proto protože je to pro tebe jednoduší než těm lidem pomoct, aby se mohli zlepšit.

Neposílám do hajzlu všechny. Pouze idioty. Uč se sám, nebuď lenoch.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Tak nám jako kritik, pověz v čem spočívá smysl diskusí nebo ti smysl tohoto slova uniká, pak opět tvrdím proč jseš kritik. Možná mě ohromíš svým pohledem na věc, a pak ti dám za pravdu, že kritikovi nezbývá jiná cesta, než posílat všechny do hajzlu. Pouč mě milý pišto.

Kolovrátek. Neuvěřitelné.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
V diskusi jde o to dobrat se pravdy, i když se někomu můžou zdát na nic. Jde o to uvědomit si kde je chyba, takže i nesmyslné diskuse mají smysl, a to že popíráš tento fakt svědčí o tom, že nejsi hoden být kritikem.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Dobře, Pišto. Nemusíme diskutovat. Jen se nad tím, co jsi četl, zkus zamyslet. A až ti to docvakne, vystup ze sekce.

Přečetl jsem si dneska rozhovor s Jiřím Dědečkem, kde správně říká: "Někdy se mi opravdu chce říct některým lidem: Jděte do prdele. Protože když jim to nikdo neřekne, budou se domnívat, že jsou hodni diskuse." To platí pro vás oba, chlapci.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Takhle by ses jako kritik neměl chovat.

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
sakra pišta zaseknul drápky, je to fakt nutný aby ses tak choval,asi tím maskuješ vlastní neschopnost,to je docela dobrý když chceš odvýst pozornost. Seš průhlednej pišto.

Jdi do prdele, pak budeš na svém místě.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Vystup ze sekce, pak budeš vzduch.

A co kdybys už držel zobák? Jsi jak kolovrátek.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
A funkce.

Držím se rady "Neskákej jak kdejaký kretén píská"...

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Držíš se fuknce jako veš kožicha. Jen se drž.

Kdyby ses myl...

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Pěkná projekce: "jako nemocný pablb nemáš právo" vykonávat roli kritika. Požádej Dera, ze sekce tě vyřádí. Pak to tu přestane smrdět.

Jako psychicky nemocný pablb nemáš právo cokoli komukoli radit. Založ si kalhoty, ať si na ně nešlapeš a odstěhuj se zpátky na Literu, odkud jsi vylezl.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Jako kritik nemáš právo je takto označit. Založ si klub "arogantních hovad", popros Dera, ať ti udělá náležitý ocásek a pak to bude v pořádku.

Však také jmenované diskuse byly za debilní označeny a to po právu. Neměl bys být na tomto serveru. Chybí ti mozek.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Sám zakládáš diskuse o tom, jak se dělá guláš či kolik lidé vypustili balónků ježíškovi. Uživatele, kteří tu založí diskuse týkající se literatury obviňuješ ze zviditelňování na hlavní straně, vyhazuješ je ze serveru (viz. např. poslední diskuse pronicka). Neměl bys dělat kritika. Chybí ti náhled.

Každou ne. Toto tvé tvrzení je lživé. A lhát by se nemělo, to bys už mohl vědět. Pokračuj.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Dále: proč nazýváš každou nově vzniklou diskusi debilní?

Saintzero: S blby tvého ražení nediskutuji. (coby blba jsem tě diagnostikoval po tvém výše uvedeném příspěvku, čtenáři nechť sami posoudí oprávněnost takového soudu)

Narvah: Je to pravda pouze co se týče tebe, anžto tys "dílo" v životě nestvořil. Ne, sám sobě Výběry nedávám. Dále?

Saintzero
20. 09. 2009
Dát tip
Tak koukám pišto, že tě baví role Boha v sekci kritiků, ale to sis asi špatně přečetl manuál, tohle není plynová komora a ty nacista, i když se k tomu možná hrdě přihlásíš. Koukni se na film Spalovač mrtvol, a vyper si uniformu, soud se blíží, ať se cítíš svůj.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Pišta: je pravda, že píšeš kritiky pod díla, i když tě má autor v Neoblíbených? dáváš výběry sám sobě?

raja
20. 09. 2009
Dát tip
jo aha, TEN pozorovatel! Dík márve:)

Protože toužím po moci. Prospěšný jsem tím, že se snažím ze serveru vypudit hovádka tvého typu. Další otázky?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Veselé. Teď ty otázky: Proč setrváváš v sekci kritiků? Čím jsi jí prospěšný?

Vysadil, a ještě na ně zapomněl. To nás ještě čeká mnoho debilních diskusí. Ach jo.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Jaké prášky?

Do pryč. Je možné, žes to DOSUD nepochopil? Že tys vysadil prášky, žejo?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Kam?

A já se domnívám, že by nebylo od věci, kdyby ses sebral a šel konečně víš kam.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Asi ne. Stále bych se však domníval, že by nebylo od věci, kdybys odpověděl.

Vidíš, a já bych to připisoval tobě. No, asi zas tak geniální nebudeš.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
To se domluv s papouchem. "Zkázu serveru" si pro "nepřizpůsobivé" vymyslel on.

Nač se uskrovňovat?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Měl ses identifikovat se "zkázou sekce kritiků".

Pochopitelně. Co bys čekal od zkázy serveru, vejre?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Dokonce mě začínáš imitovat. Tvé komunikační možnosti budou patrně omezené více, než jsem si myslel.

To je stejně fascinující - sečtělý pablb. Jsi mužem mnoha tváří, Karle.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Ano.

A i jiná slova jistě umíš, žeano?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Regrese v projevu, Petře.

Odcházíš z Písmáka? Hurá.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Odcházíš? Ze sekce?

Začíná tu být nuda.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Pro tvoji expozici je tento prostor dostatečný.

Demonstrace, to je moje. Přinesl bych i transparent, ale máš to tu malý.

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Začínáš demonstrovat podstatu založení této diskuse. To je pěkné, Petře.

Nepamatuju se, že bych toužil být pro tebe vzduch. Co bych z toho asi tak měl, být vzduchem pro magora? Kdo by o mé maličkosti zakládal debilní diskuse?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Slibuji, že jak opustíš sekci kritiků, budeš pro mě vzduch. Bereš, Petře?

Slibuju, že jakmile se odstěhuješ na Literu (a zamkneš za sebou), začnu se sebereflexí. Bereš?

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Dobře, že si Petře začínáš uvědomovat, že se nejedná o srandu. Třeba brzy přijde i ona kýžená sebereflexe.

Většina, složená z pitomců, mnoho důvěry v rozumnost svého počínání neskýtá. Jediným majitelem mozku je mezi nesouhlasícími Stývn. Tebou a ostatními bloudy se odmítám vážněji zabývat. Což je také důvod, proč jsi mi tu pro srandu. (nicméně každá sranda má své meze, takže šup šup na tu Literu)

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Předpokládal jsem, že to bude pouze přetvářka. Problém s udržením infromace o tom, že většina zde diskutujících vyjádřila nesouhlas s tvým stávajícím působením v roli kritika je na tvé straně, Petře.

Naivně jsem předpokládal, žes informaci o tom, že tě tu nikdo nechce, již vstřebal a udržel, milý blbečku. (děkuji katugirovi)

Narvah
20. 09. 2009
Dát tip
Začínáš vypadávat z role, Pišto. Přirozenější u tebe doposud bylo, když jsi mi lezl pod díla či do diskusí s větami jako: "málo masturbuješ", "nikdo tě tady nechce", "šup šup na jinej server", "smaž to" etc. Naopak dochází k substituci - začínáš používat jemnější výrazy jako "vejr", "mák". To je opravdu pěkný posun. Blahopřeji. Teď si to jen snaž udržet.

Máš recht, rajo (teda až na toho Pištu, žeano). Ale dovedeš si představit tu labuž, týrat takovéko máka jako je Narvah? Tomu prostě přes veškerou vrozenou snahu o disciplínu nelze odolat... P.S. Navrhuji větu "Až na toho Pištu!" zakotvit do ústavy ČR.

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
rajeno

raja
19. 09. 2009
Dát tip
alene

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
alejo

raja
19. 09. 2009
Dát tip
to těžko

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Kdybych byl porotcem v Supersoutěži jako ty, mohlo by to být nastejno. Takhle se lze domnívat, že tvůj názor je těžší.

raja
19. 09. 2009
Dát tip
to jsem čekala

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Tak to se právě mýlíš.

raja
19. 09. 2009
Dát tip
třeba

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Měla jsi na mysli, že má třeba stejnou "váhu"?

raja
19. 09. 2009
Dát tip
Že jo, ani ji sama pořádně nechápu.

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Geniální věta.

raja
19. 09. 2009
Dát tip
můj pohled je stejně tak v pořádku, jako ten tvůj.

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Nevím, kdo tě přijde sprcat. Každopádně pohled na kritickou sekci máš dobrou. Až na toho Pištu. Dík za toho půl bodu v Supersoutěži. Až si nahodíš na page nějaký nový foto, pošli mi avi, dík.

raja
19. 09. 2009
Dát tip
zas to ovy.

raja
19. 09. 2009
Dát tip
špatná reklama, taky reklama. myslím že ti pišta měl poděkovat...to, že tak neučinil, od něj není hezké:) Pišta je aktivní, někdy až moc, ale jeho kritiky sedí, pokud jsou jako kritiky myšleny. A ano, vnímavého a nepřecitlivělého autora můžou posunout. Plká ze sportu a proč by ne. Výběry si dává k narozeninám, tedy jednou ročně. Ty taky sedí. Je nestraný. Augustin_Šípek-málo aktivní a2a2a-konstruktivní kritik, nestraný Bílá_Místa_V_Akvarelu-? cerna_lovkyne-malo aktivní, jen pro známé Dero-má na práci něco jinýho, jako kritik, neaktivní G_B_Show-málo aktivní, dost vyhraněný, jinak v pořádku katugiro-jeho kritiky sedí, navštěvuje i nováčky Krytyk-aktivní po delší pomlce, a zatím dobře, lítá všude Markéta-jako pacer Pacer- sem tam anonymě daruje výběr Pišta_Hufnágl-má laktační omluvenku, před ní byl pochopitelně aktivnější. pozorovatel- kdo to je? Print-kritik hvězdička SENIOR-neaktivní StvN-spravedlivý, aktivní, v cajku Zbora-sem tam aktivní, u známých, povětšinou. zuzuzu-neaktivní můj pohled na kritiky jakožto uživatele. Z tohoto seznamu, si podle mě právěže pišta zaslouží být kritikem, mezi jinými. Ne horší, ne lepší. Naopak, zuzuzu, senior-tam bych se ptala proč už nejsou nahrazeni někým jiným? Print, markéta, pacer, proč ne, rozhodně nikomu neškodí, no...ale jejich názory pod díly jsou tak málo kritické...ale výběry davají, tak asi tak. Vážit si lze kritiků jako je Stvn, katugiro, a2a2a. To že se pišta mimo svou kritickou činnost vyjadřuje po svém, to je snad jeho věc. Stejně tak toho, kdo si od něj nechá srát na hlavu. To nemusí nikdo. Provokuje tě zejména to že ti píše přes blokaci. To by vážně neměl, tě nervovat. Ostatně, tady na tomto serveru, je ocásek kritik platný tak pro nováčky, jinak jsou s autoritou na štíru až na pár, spíš na dva páry, vyjímek. Tu by měl dobrý kritik mít zcela určitě. A přeze všechny ty pištovi bláboly v diskuzích, myslím že on ji má. A ža mě příjde sprcat Tvůj kamarád Stvn, za příspěvek mimo mísu, pozdravuj ho;) btw. máš to špatně zařazený, tohle je diskuze.

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
Ty seš ještě stále kritik? Proč?

Nezapomeň taky zmínit, Narvahu, že jsem vyhubil dinosaury. Na tuhle lotrovinu jsem obzvláště pyšný. Sidonia: Teda takhle mě zapřít! Třikrát! A navíc zdarma! To skoro vypadá, že se za náš dlouhotrvající hluboký, dlouhý a úzký vztah stydíš.

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
bert: mně neaktivní kritici nevadí. časem jim asi dojde, že když nic nedělají, neměli vy kritiky být a z fukce sami odstoupí. u pišty je to naopak

Narvah
19. 09. 2009
Dát tip
pronick: už to tu kdysi padlo - aby kritici vystupovali pod svým občanským jménem. mě to nepřišlo jako dobrej nápad. ale třeba u pišty by to myslím docela platilo. u něho je totiž deindividuace (Zimbardo) ve virtuálním prostoru naprosto zřejmá. jeho občanské jméno znám.

pronick
19. 09. 2009
Dát tip
armine, to máš za to, že jen spamuješ na hlavní straně, že to tam nepatří:-) Narvahu, to by nic nevyřešilo - nechci znát jeho jméno - abyc mu někdo rozbil hubu, když napíše hloupou poznámku? To by bylo mnohem ubožejší než jeho poznámka.

Taková krásná diskuze a já ji promeškal :-(

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
asi ne. to neva

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
myslím, že by nebylo od věci, kdyby pišta vykonával dál kritika, ale pod svým občanským jménem. myslím, že by si pak dával větší pozor na to, jak se chová. znáte ho někdo?

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
to je pěkné, zdeničko. mně si taky jedno

sidonia
18. 09. 2009
Dát tip
já nemám nic proti nikomu, ale proč si všichni myslí, že jsme s pištou kamarádi? v životě sme se neviděli. a to, že neuveřejňujeme díla, která by napadala toho druhého a ani si vulgárně nenadáváme, přece neznamená, že bychom k sobě měli nějaký kamarádský vztah - jsme si jedno:))

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
(kategorie Manifesty, oznámení, protesty) jinak má cenu snažit se něco udělat s tím, co se nám nelíbí, protože jinak to bude horší a horší...

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
(tak jsem si přečetl poslední várku příspěvků a rozhodl jsem se to v klubit k diskuzím:-) ) jinak, sidonie, je hezké, že se zastáváš kamarádů, ale asi bys je měla lépe vybírat - v otmto ohledu doporučuji se inspirovat dílem Senecy ml., který dané téma rozebírá jo a proti Pištovi není větší vlna odporu jen z toho důvodu, že se velká část aktivních autorů nezapojí do takové diskuze z "ideologických" důvodů - tj. jsou tady pro zábavu, píšou pro své přátele a Pištu, kterého nemusí, ignorují - viz. Romantik, atd.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
minimálně ať víš, že tvůj kámoš, kterej tě zná z fotky, už není kritik

sidonia
18. 09. 2009
Dát tip
si piš;)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
není zač. zase se někdy ukaž

sidonia
18. 09. 2009
Dát tip
děkuji

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
ty taky, pozitivní zdeničko

StvN
18. 09. 2009
Dát tip
Nebo tomu můžeme říkat Mistrovství Prózy.

sidonia
18. 09. 2009
Dát tip
narvah: jsi srandovní:)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
Myslíš do Prózy Měsíce?

StvN
18. 09. 2009
Dát tip
Já myslím, že do PM lze nominovat i kratší prózy. Alespoň já s tím problém nemám.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
Jinak, StvNe, ubyde povídek. Miniatura v próze je zde. Fajn, že tu aspoň tyto inovace fungují, když už ne spěšný odchyt "vzteklé lišky".. ;)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
Právě mě překvapuje, že vstup do sekce kritiků byl tehdy docela drsný - tím hlasováním. O to víc mě udivuje, že v sekci neexistují mechanismy, které by podobná individua jako je PH eliminovaly či je alespoň přivedli "k rozumu". Myslím je přednější to, jak se chová než kolik si tu nadělal za ty roky kamarádíčků.

StvN
18. 09. 2009
Dát tip
Myslim, že ještě na dlouhou dobu ano. Právě jsem si vzpomněl, že jsem málem nebyl přijat mezi tyto novodobé kritiky právě z důvodu špatného chování, že jsem byl ostrý na uživatele a říkal jsem věci na plnou hubu. Málem jsem neprošel tím hlasováním a myslím, že tys u toho tehdy byl, tak si na to možná vzpomeneš. Bylo by zajímavé dohledat to hlasování a diskusi, která mě měla eliminovat. Jinak co bys čekal od člověka a jeho kamarádů, když upozorníš na jeho chování? Kolik lidí má takovou sebereflexi a takovou odvahu, aby řeklo - ok, trochu jsem to přepísk, máte pravdu, zamyslím se nad sebou a zkusím se polepšit?

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
ale fajn, že se semka přišla zdenička ze svýho novýho serveru zase na chvilku mrknout a podpořit kamaráda. to je moc pěkná záležitost todle. stvn: proč marný? myslíš, že sou tu karty fakt nadobro rozdaný?

StvN
18. 09. 2009
Dát tip
Je to marný. Taková intelektuální bída. Si připadám jako někde v sedmdesátých létech.

sidonie, vždyť už se proti pištovi bojuje i mimo písmák...jak často jsou vidět maminky, které straší své děti s ukazováčkem před ústy, volajíce piiiššššttt!!! avi jen sidonii :o)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
to je moc pěkné, sidonie, že podporuješ kámoše. ale tvůj kámoš "nekomentuje" diskuse. on každou diskusi zesměšní a autora, který ji založí vykáže ze serveru. ať si to dělá jako řadový uživatel. pak to bude třeba vtipné. na druhé straně je od tebe pěkné, že kamaráda podpoříš. tak to má bejt.

sidonia
18. 09. 2009
Dát tip
mi teda Pišta nikdy nijak k srdci nepřirostl. třeba když jsem vedla redakci, tak mě neuctíval. a co mi vadí nejvíce: nečte mě, netipuje, nechválí, nezbožňuje. a myslím, že člověk, který zde, na písmáku, veřejně přiznává, že pije pivo a chodí do hospody, kde se schází s ostatními písmáky (a kdo ví, co tam spolu kují za pikle), tak ten by kritikem býti neměl. a čím mě teda jako naštval nejvíc, a to mu zřejmě neodpustím, je to, že ho chroust pozval k sobě a mě ne(a pokud se pletu,tak mě pišta naštval tím, že se kamarádí se zborou, kterého chroust pozval). a proto nemá mezi kritiky co dělat. a za to, co si dovoluje! komentuje diskuze! proboha, vždyť to se nedělá! já bych byla pro, abychom se nějak domluvili a např. každou středu bychom mu cestou z ordinace podrazili nohu. a střídali bychom se na směny. taky bychom se mohli organizovat, vymyslet protipištovský pokřik ("za nesvobodu slova pištům"! "odpištěte svět/net!" atd.), vlajku a znak (použitý na odznaky našich protipištovských stejnokrojů). narvah by mohl/a (nevím, zda je žena či muž) být takový vedoucí odbojářů.. a líp, kdyby to byla žena, mohla by stejnokroje ušít. ale muži by mohli být dobří na transparenty a pokřiky, tak nevím. avi všem.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
bh: kdyby to byla drzost, asi bych se nad tím pousmál. myslím, že jeho další působení v roli kritika je na rozhodnutí sekce kritiků. tak to alespoň fungovalo, když jsem tam působil. v diskusi šlo o sesbírání názorů a zkušeností jednotlivých uživatelů. například od janiny6, vauda, Zbory, ale i některých dalších přišly spíše pozitivní reakce. celkově však převažovaly ty negativní. doufám, že se to v sekci probere.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
a jak? ;)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
BH: mě pišta nikdy nenapsal kritiku, respektive jsem od něj nikdy nečetl kvalitní kritiku. za to mě opakovaně napadá, vyhazuje ze serveru, psal mi pdo díla, i když jsem ho měl v Neoblíbených. jak říkám: svým chováním degraduje celou sekci kritiků. nechápu, že mu tohle dlouhodobě prochází

pronick
18. 09. 2009
Dát tip
na mě Pišta zapomíná-asi proto, že jsem nebyl na liteře, tak mě nemá kam vyhazovat:-) jdu pracovat, kašlu na PH

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
BS: já si taky beru názory od lidí, o kterých mám pocit, že ví o čem mluví. Ale tohle diskuse o tom jestli se slučuje arogatní a urážlivé chování s funkcí kritika, podle mně by se v tomhle měli od stejně založených písmáků odlišovat.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
StvN, katugiro, Zbora: mohli byste, prosím, probrat další setrvávání Pišty_Hufnágla v sekci kritiků, případně zde sdělit, jak jednání dopadlo? Myslím, že by takto měla sekce kritiků fungovat - z proběhlé diskuse je zřejmé, že s jeho vystupováním v roli kritika vyjádřilo nesouhlas více uživatelů serveru než těch, kteří ho podporovali. Sám není schopen situaci reflektovat. Bohužel.

Vy jste mi parta :) Čili na Literu oba. Hned!

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
takže pišta se nám projevil, a dokázal, že jeho vybrané chování by se nemělo slučovat s funkcí kritika, zbý už jenom hlasovat tímto apeluji na narvaha aby vylepšil prolog o hlasování pro proti uvidíme kolik má pišta přátel, ale někomu to bude určitě proti srsti,zaujmout veřejné stanovisko zvlášť u kritiků. Já jsem proti pištovi.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
Pouze potvrzuješ to, o čem je tato diskuse. Máš dvě možnosti: přestat se chovat jako hovado a dále zastávat svěřenou funkci kritika na tomto serveru nebo na funkci rezignovat. Pak bude tvé zhovadilé chování myslím pro většinu uživatelů přijatelnější.

Narvahu, ty jsi nemocný člověk. Proto se na tebe nezlobím. Nicméně mám příliš práce na to, abych se celý den věnoval jen tobě, to musíš pochopit. Loučím se tradičním pozdravem "vrať se zpátky na Literu!" :)

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
bh: myslím, že nikdo se nechová v roli kritika jako pišta. pokud si to není sekce schopna pořešit sama, pak tedy diskuse. pokud jde o pózu, ať si pišta má pózu arogantního šaška, nemám s tím problém, ale jako řadový uživatel. svých chováním vytváří negativní obrázek o celé sekci.

Narvah
18. 09. 2009
Dát tip
PH: Nahlížet na to, kolik uživatelů se v této diskusi vyjádřilo PROTI tomu, abys nadále setrvával v sekci kritiků. Další věcí je to, že obcházíš pravidla serveru - tedy PODVÁDÍŠ. Osočuješ uživatele, vyhazuješ je ze serveru. A nejspíš si stále myslíš, že je vše v pořádku. Tomu se říká ztráta náhledu.

pronick
17. 09. 2009
Dát tip
Pišto, ten problém je nejen v tobě, ale ve velké části sekce kritiků. Netvrdím, že Narvah je dokonalý, bezkonfliktní uživatel, ale v tomhle směru má pravdu. A nezapomeň, že velká část autorů nesouhlasí se stavem sekce kritiků. (Jdu spát. Dobrou.)

A na co mám nahlížet, ty mamute? Že si mě nějaký nýmand vzal coby polštářek, který když dvakrát denně nepožvachlá, tak neusne? Chtěl bych mít tvoje starosti...

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
ph: naprostá ztráta náhledu

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
ale to bylo asi na stvna

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
bs: tahle diskuse je o tom, kdo by být kritikem neměl

Mám nejvěrnějšího fanouška ze všech, heč! :) škoda, žes tohle nedal do diskusí, byli bychom zase o krok blíže k oslavě jubilea. Vejre.

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
katugiro mi hodně pomáhá s PM. Ostatně každý, kdo pomáhá véceméně pravidelně by si zasloužil být kritikem.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Někdy to bohužel dopadá tak, že ten, kdo je díky své funkci zde víc viděn, sám vidět přestává.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Aha.

Zbora
17. 09. 2009
Dát tip
Abych byl víc vidět.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Taky je otázkou, jestli je v pořádku kritik Zbora, když setrvávání v sekci vysvětluje zásluhami na Písmáku. A jak se zdá, není schopen odpovědět ani na triviální otázky týkající se jeho funkce.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Proč seš kritikem ty? Kvůli kámošům v sekci, s kterýma si kdysi dělal na časáku? Abys byl víc vidět? Nebo občas i napíšeš někomu kritiku, z které si něco vezme?

Zbora
17. 09. 2009
Dát tip
to teda

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
To se nám ten kolovrátek pěkně roztáčí, Zboro, "kritiku".

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Dík za názor!

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Jasně, tečko.

Zbora
17. 09. 2009
Dát tip
:o) kolovrátek

pronick
17. 09. 2009
Dát tip
Mě chtěl urazit- už to mi stačí. Posílat pryč by ale rozhodně neměl.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
mě neurazil. vadí mi, že se takhle chová ve své funkci. a že v podstatě obchází pravidla serveru (v podstatě podvádí) tím, že píše názory k dílům, i když ho má uživatel v Neoblíbených. navíc tak činí za vědomí amdinů a chlubí se tím.

Saintzero
17. 09. 2009
Dát tip
jsem ale rád, že tady narvah dává příklady pištovi arogance. Jsem sice názoru, že by si každý měl udělat svůj názor podle vlastních zkušenosti, a i kdyby pronick a narvah byli jediní na písmáku koho pišta urazil, nevidím žádný důvod, proč by tak měl jakýkoliv kritik činit, i kdyby to bylo osobní.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Ať tohle sekce kritiků bere jako nevoli (ne pouze jednoho uživatele!) k počínání Pišty_Hufnágla v roli kritika a ať vnitřně pořeší, zda chce mít mezi sebou takového jedince. To je vše, o co mi jde. Avi kritikům.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
tak. o to přesně jde.

Saintzero
17. 09. 2009
Dát tip
jenom chci napsat to co jsem tady už jednou psal,protože to má asi jediný význam, v tomhle kotly:názory kritiků, mají smysl pouze tehdy jestliže jejich slova, jsou považována za něco co má velkou váhu zhlediska zkušeností, jinak jsou pro mě stejní jako ostatní písmáci, pak by neměli ale mít u svého nicku titul kritik, protože to ostatní lidi mate a často jim dávají za pravdu jenom protože jim věří.Pokud někdo zneužívá svého postavení kritika, pak by měl být z trůnu sesazen, protože mají jít písmákům příkladem.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
takhle si pišta vesele "modří" v roli kritika. paráda.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
13.09.2009 21:37:26 Pišta_Hufnágl kritik Narvah: Mno, tos skutečně vypotil smysluplnou odpověď. Maně mě napadá - nechceš se vrátit na Literu? ...a jooo, oni tě tam už vlastně nechtějí!!! A nechceš jít teda někam, kde tě chtějí? Třeba.... Safra, lidi... Chcete někdo Narvaha? Tady je jaksi přebytečný.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Taková malá ukázka z poslední pronickovi diskuse. Aby se vedělo, o čem je řeč (byla mezi nimi a zamodralá kritika; číst od spodu): 16.09.2009 00:32:22 Pišta_Hufnágl kritik Tvá zadanost je mi skutečně lhostejná. Server ti doporučuji proto, že umožňuje zakládání natolik hovadných diskusí, že tam budeš přímo intelektuální hvězda. (byť tedy s argumentací typu "uveřejňuju blbosti poněvadž ostatní taky" bys možná nepochodil ani tam) Tak šup šup pryč odsud. Ke zbytku se nebudu vyjadřovat, byla by to škoda písmenek. 16.09.2009 00:26:37 pronick Reakce na druhý tvůj příspěvek: Jsem zadán, šťastně zadán, nemám problém se vztahy. Jo a proč se chováš zase jako idiot? 16.09.2009 00:25:15 pronick Problém je v tom, že nejsi a neměl bys být soudcem diskuzí - psal jsi to i u poslední mnou publikované diskuze, i když tam neměl námitek ani papouch. Tahle diskuze není rozhodně zbytečnější než jiné současné i minulé. 16.09.2009 00:24:56 Pišta_Hufnágl kritik Doporučím ti tento server, pro tebe ideální: http://www.rande.cz/ds_home.aspx 16.09.2009 00:21:53 Pišta_Hufnágl kritik A já bych tě poprosil o nezakládání nových a nových idiotských rádobydiskusí. Je to též nepříjemné a ještě mnohem více zbytečné. 16.09.2009 00:20:15 pronick Mám živnost pouze na zprostředkování obchodů a služeb. Bohužel, nejseš-li schopen nic říkat k tématu, tak tě prosím o neokopávání kotníků - je to nepříjemné a zbytečné. 16.09.2009 00:18:05 Pišta_Hufnágl kritik Pravil člověk, který si z okupování hlavní strany udělal živnost...

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Bezva, docvaklo. Rovnou si můžeš založit diskusi na téma, jak se pozná dobrej kritik. Hoď si to na první page a pokecej o tom s kamošem Pištou. Určitě se shodnete.

Aha.

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
No nic. Napiš zprávu Pomerančové a domluvte se spolu, která jste která. Pak sem dolez pod svým nickem a diskutuj.

Proč?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Zeptej se sebe.

AHa, Narvahu. A to dělá kdo?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Ten kdo leze do diskuse jako alternick, aby podpořil svoje kámoše, kteří se chovají jako hovádka, je srab. To jsem ti chtěl říct.

pardon, zapomněla jsem na avizo

Není zkalen, StvN. Ne v tom základním, o čem celou dobu píšu - založit diskusi o komkoliv, že mi vadí, se mi nelíbí. Podle mého osobního názoru to přínáší víc negativního než kladného. Narvahu, říct že ti Pišta vadí všem, aniž ho solovéíš, je v pořádku a když já řeknu StvN osobně, že mě něco mrzí, v pořádku to není? Nebo jsi mi chtěl říct něco jiného?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
KN: pěkná ingraciace to StvN. kdyby tady byl StvN pod jiným nickem, asi ses tu hůře orientovala, viď? a kdyby tuto diskusi založil někdo jiný, asi bys měla problém na něj útočit stylem, kterým si sem vlezla.

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
Jestli si vážíš mého úsudku, tak to ber tak, že tvůj úsudek je momentálně zkalen. Tvá slova se nezmění, ale doufám, že bych potom lépe pochopil kontext tvého uvažování, a tvé motivy, neboť mi přijdeš jaksi nesvá a zaslepená. Tak proto bych rád věděl, kdo jsi.

StvN. mrzí mě, že zrovna ty, jehož úsudku si dost vážím, máš tady tak jasno o mém uvažování a nepřipustíš si, že to může být i jinak. Je důležité, čí jsem alter? Snažím se hovořit o svém pohledu na věc a fomrulovat přesně - změní se obsah mého sděleni, pokud řeknu, že jsem třeba mylenka nebo odljerry?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Tipoval bych Pomerančovou, ale nejsem si jist. Každopádně je to někdo, kdo má strach mluvit "sám za sebe".

pronick
17. 09. 2009
Dát tip
Kristova Noho, nikdo neříká, že má kritik být hodný, nebo něco podobného, ale napadat jiné autory by neměl, neměl by nikoho ani vyhazovat. Autory by měl převyšovat v teoretických znalostech, které se odrazí v kritikách. Velkou část kritiků podstatná část autorů ani nepostřehne - jen si dají výběr oblíbencům (sice často kvalitním, ale jen za zásluhy) a zmizí - no a potom je tady Pišta, kterého sice postřehnou, ale k tématu se vyjadřuje málokdy.

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
Má tu být standardem napadání a urážení ostatních uživatelů? To, co píšeš, dává jen minimální smysl. To takhle proti sobě můžeme argumentovat donekonečna. Tvůj základní postoj = Zbora je kamarád, proto s ním souhlasím, Pišta je kamarád, proto se ho zastávám. Pro inforamci, čí že jsi alter?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
KN: To je rotomilé, jak pěkné "tečky" za sebou se Zborou děláte. Tady nejde o "vylučování z pionýra". Jde o upozornění na dlouhodobé počínání si jednoho z kritiků. A tato diskuse byla založena cíleně k prodiskutování případu "Pišta Hufnágl". Kdyby byla Založena obecně, stejně by mi bylo vmeteno do tváře, že se jedná o Pištu. To je naprosto zřejmé z mé poslední diskuse na téma "Svoboda slova na Písmáku", kde jsem byl automaticky nařčen z útoku na jednotlivé adminy. Takže ano, jedná se, jak je zřejmé, o diskusi, týkající se fungování Pišty_Hufnágla. A její založení pod mou autorskou stránkou v sekci "Ostatní nezařaditelné" mi přijde naprosto přiměřené. Máš ještě něco, alternicku?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Vaud: písmák se může vyvíjet jakkoliv. kritik může podpořit talent (v tom lepším případě) tím, že ho zviditelní a zmíní, co by mohl zlepšit nebo může být negativním vizitkou sekce kritiků právě tím, jak ve své funkci vystupuje. a tom je tato diskuse. nejde o přísnost. jde o chování, které se naprosto vymyká očekávání. mě prostě udivuje, že dlouhodobé počínání si pišty hufnágla v diskusích na úvodní straně písmáka je tolerováno, a co je ještě horší: tiše podporováno. (pokud se v lese pohybuje vzteklá liška...)

StvN: myslím, že dotaz jak se pozná dobrý kritik, pokud je položena otázka jestli někdo je dobrý kritik, není od věci. A poukazování na nevhodné chování tímto způsobem mi, sorry, přijde trochu jako vylučování z pionýra. Zvlášť od člověka, kterému samotnému nedělá problém útočit na druhé. (Samozřejmě, nemám nikde shromážděné odkazy, protože nemám ve zvyklu lidi pranýřovat, takže tento argument pravěpodobně bude odmávnut jako že plácám. Jsem si toho vědoma, ale říct jsem to musela.) To se rovnou můžeme jít na pisek mlátit bábovičkami a kyblíčky. A házet po sobě žížaly. SOuhlasím se Zborou. A to především (ale nejen) v krásném přirovnání o rušení sipa. Vezměme to z jiné stránky - má tu být standartem zakládání diskusí na téma: ten a ten je špatný, taky si to myslíte? A pojďme se do něj trefovat a když nebudete souhlaist, trefíme se do vás? Mně se to nelíbí. Zkusila jsem na to poukázat tím, že jsem první příspěvek vedla v Narvahově tónu, ale vyznělo to jinak než jsme chtěla. Tečka.

Vaud
17. 09. 2009
Dát tip
StvN - je tu par lidi, ktere bavi vytacet ostatni -kuprikladu z nedostatku jine cinnosti nebo absence vlastni tvorby (sam jsem ale vcera vytocil mylenku, protoze jsem posmival gramatice a obsahu - "vystavy fotografii vertikalnich lamelu" provazene recitaci versu autorky)

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
Vaude - jak může mít někdo radost ze psaní, když se tu v diskusích iks entit projevuje nenávistně, arogantně a snaží se ponižovat ostatní uživatele?

StvN
17. 09. 2009
Dát tip
Kristova_noha + Zbora - nejste ani dost málo objektivní. Jádro diskuse je o něčem trochu jiném. Mě osobně zaráží to stejné, jako Narvaha. Copak nějaká pozitivní zásluha z minulosti je omluvou pro nevhodné chování v přítomnosti? Copak to, co děláme pro Písmák, děláme proto, že čekáme nějakou odměnu? Budeme to používat jako zbraň proti těm, kteří z našeho pohledu nic nedělají? Jestli je nějaká pozitivní akce z minulosti svým vlivem tak mocná, že zasahuje i do přítomnosti, proč se v přítomnosti nebereme v potaz akce negativní? Zkuste se dívat na problém, který tu Narvah nastavil. Omezte rozmazávání pohledu svými vztahy a věcmi, které s tímto nesouvisí, jako je nějaký časopis a podobně. Mrzí mě, že zrovna vy dva, kteří se mnohdy umíte vyjádřit krásně trefně, se zde chováte jako - nikdo nebude ubližovat mému kamarádovi.

Vaud
17. 09. 2009
Dát tip
Narvahu - Pismak se muze vyvijet dvemi smery - 1) dat si za cil byt mistem vychovavajicim literarni elitu (po ranu me lepsi oznaceni nenapadlo) - mit prisne kritiky, kteri nemilosrdne rozcupuji spatne veci a zlikviduji zdejsi grafomany (delit zrno od plev) nebo 2) mit permisivni kritiky a byt serverem "pro radost z psani" kde budou ale prevazovat zvasty. Prvni reseni je pro uzkou skupinu lidi (jsou takove servery a nejsou moc navstevovane), druhe je pro "masy". Jak pise nekde Kundera - trend je to druhe - "brzy prijde den, kdy bude vic spisovatelu nez ctenaru" :-).

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
KN: 1) pokud si z ní autor či kdokoliv z čtenářů kritiky vezme něco, co ho posune v tvorbě či smýšlení o literatuře dál. 2) kritika dělá kritikem schopnost popsaná v bodě 1. na kvantitě takových příspěvků záleží též, jistě. ale to už je spíše otázkou pro jednotlivého kritika: pokud má pocit, že poslání funkce neplní, může se jí vzdát. tak se i děje

zopakuji své otázky. jsou k témátu, jenže narvah je odmávnul, protože neví kdo jsem a protže jsem ve svém prvním příspěvku použila tón odpovídající jeho dílu. (alespoň tak vyznívala jeho reakce. pokud se mýlíím, jistě mě rád věcně opraví :-) 1/ podle čeho se pozná dobrá kritka? podle počtu slov, délky, podle toho že míří k jádru věci nebo podle něčeho jiného? 2/ kolik kritik musí kritik napsat denně, abyste byli spokojeni? dělá kritika tento počet nebo něco jiného?

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Rozdíl mezi tebou a mnou je, že já přes čumák nedostávam. Ale dík, že jsi mi sdělila svou zkušenost. Pěkné.

Ferry
17. 09. 2009
Dát tip
Vrať se k poezii, kámo. Moc se vyčerpáváš, na tvé stížnosti zde nebude žádoucí pro tebe odezva kdybyses rozkrájel. A věř, že jsem zde dostala přes čumák podstatně víc, než ty. Proto jsem si dovolila tento štěk. :)

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
K funkci kritika je i odkaz ve "vysvětlivkách" písmáka - autorem je amdin Octopus Syd: "Kritici sú vybraní ľudia, ktorých úlohou je hodnotiť kvalitu diel a oceňovať tie najlepšie výbermi." Bylo by třeba asi doplnit tuto informaci o detail, který implicitně vyjádřil další kritik Zbora. Pokud má kritik určité zásluhy na serveru (např. se v minulosti podílel na tvorbě časopisu), může si dělat co chce. Může si nadávat, osočovat uživatele, vyhazovat je ze serveru, nazývat nově každou založenou diskusi debilní, modřit si názory, kde se mu zachce, obcházet nastavená pravidla (tzn.: psát pod dílo své názory, i když ho má autor v Neoblíbených). Pokud jeho počínání nevadí nikomu ze sekce kritiků, je to naprosto v pořádku. Pokud se proti takovému jednání kritika vyjádří řadový uživatel, je jeho názor brán jako osobní problém, který vznikl v souvislosti s tím, že nedokázal přijmout názor kritika pod svým dílem. Kritik Zbora v podstatě zapomněl na funkci sekce kritiků a veřejně ji považuje za jakousi nedoktnutelnou mocenskou elitu. Kde to jsme???

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
pronick: nikdo nikoho nevyhazuje. jde mi o to, že pokud má člověk funkci kritika, neměl by uživatele osočovat a vyhazovat ze serveru, neměl by o každé diskusi, která vznikne tvrdit, že je to blábol etc. a pokud si nemůže pomoct, ať ze sekce vystoupí. navíc pišta obchází pravidla serveru co se týče marvina, reagoval jsem na jeho opětovný přichod sem po té, co se prvním názorem vyjádřil tak, jak se vyjádřil

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
a pokud se ve vaší sekci nikdo neozve, neznamená to, že je všechno ok. pokud vím, tak se tam proti stávajícímu osazenstvu nikdy nikdy neozval. jen se tam zmiňovala neaktivita. to pak většinou kritik odešel z funkce sám. pokud nechápeš tak triviální záležitost, proč by se mělo na názory kritika pohlížet jinak, než na názory běžného uživatele, tak si nejspíš úlohu kritika vůbec nepochopil. nechápu, co v sekci kritků pohledáváš. konec. tečka

Narvah
17. 09. 2009
Dát tip
Zbora: asi si to špatně pochopil. nepláču na nějakém hrobě kvůli nějaké kritice. jen si nenechám srát od nějakého individua s ocáskem kritik na hlavu. to platí i ve tvém případě.

Petrusha
17. 09. 2009
Dát tip
i tak neodkážem pochopiť fakt, prečo sa ľuďom vyčíta dlhá reakcia u činnosti, ktorú robia zadarmo, vo voľnom čase niekde medzi prácou, rodinou a inými mimopracovnými aktivitami (trebárs pár hodinami spánku) ... ale to už by som zrejme chcela pochopiť priveľa :)

pronick
16. 09. 2009
Dát tip
Za Pištou v kritikách už dlouho není vidět nic pořádnýho. Období, kdy dával ctrl+v „blábol" asi bylo lepší. Nikdo by neměl nikoho slovně vyhazovat z Písmáka. Četl jsem celou diskuzi pod dílem a několik věcí je na ní vidět. Vyjadřování Norska 1 je zbytečně agresivní a to úmyslně. Narvah, bohužel, je taky často až hloupě podrážděný. (viz na VT Marvina, i když mluvil k tématu) katugiro, mám názor na všechny "postřehnutelné" kritiky na Písmáku - jestli tě to zajímá, tak nejvyšší hodnocení by měl StvN

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Mně připadá zas směšná Tvoje diskuze a to, jak chceš slyšet jen, že je Pišta ee, a vysekneš z mojí reakce jenom to co se ti hodí, abys ukázal na její nesmírnou nesmyslnost. No nic, sám jsi v redakci dost dlouho pobýval, takže víš, že pokud se člověk chce podílet na chodu P., musí mít ocásek, jinak se prostě nedostane k informacím, které k tomu potřebuje. To jak se vyjadřuje v diskusích je věc druhá, ale je to jeho věc (na fóru si nikdo nestěžoval) a nechápu, proč by se na něj mělo kvůli ocásku pohlížet jinak, než na běžné uživatele, kteří si taky všude píší co chtějí. Od toho aby to posoudil už je tu zase někdo jiný než Ty. A to že pláčeš na špatném hrobě a zabíráš tak místo nějakému špatnému dílu už jsem psal. Tečka. Konec.

Janina6
16. 09. 2009
Dát tip
Pišta mi kdysi napsal dvě kritiky, které ostře a bez servítků pravily, že mé dílko jest pitomé. V obou případech měl pravdu. Jako kritik tedy pro mě udělal maximum. V diskusích ho nesleduju, protože takové diskuse, do kterých přispívá, jsou pak strašlivě dlouhé a nelze se v nich dobrat smyslu...

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Navíc opodstatňovat fuknci kritika participací na časopise je opravdu směšné.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Kdyby u toho nebyl Pišta, mohlo to být mnohem dříve - viz. diskuse k časopisu, pokud tu ještě někde je.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Zbora: Pišta s Gossenem měli platformu. Teď se mrkni na obsah. Předali jsme jim svoje materiály a oni to na tu platformy i s tím, co měli, natřískali.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
hlavně se bavíš sám, ale to není důvod jít domu

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Mám dojem, že se bavíme o ničem, jdu domu.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
A troufám si tvrdit, že nebýt Pišty, časopis nikdy nespatřil světlo světa.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Narvah: Bezvedení byl původně projekt Janka, který si ke spolupráci přizval Egila, Pištu, mě a několik dalších lidí, přesně už si nevzpomínám, je to cca 4 roky. Poté co Janek odpadl, převzal ho Pišta, Wella ho odmítla zveřejnit a vybrala si pro nový projekt jiné lidi, kteří ho dotáhli přesně tam, kam ho dotáhli. Na to si vzpomínám už docela dobře.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Norsko: to už je vedlejší, důležité je, že se máme rádi a já mu s žádným jiným nevěrná nebudu. S: ono to v praxi vlastně přesně to znamená :o). Mě fascinuje, jak se tady na hlavní straně pořád plácá o ničem, stylem, který nemůže nic změnit. Já když potřebuju zrušit sipo, neletim s tim do hospody za kamarádama, ale jdu do banky, kde mám účet.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Navíc participace na časopisu neopravňuje žádného z kritiků, aby se vůči uživatelům serveru choval jako hovado. A pokud to nevidíš, tak otevři oči. Tolerovat něco takového jen proto, že je jednou kritik, to je přesně to, co jsem zmiňoval. Jak si to krásně demonstroval.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Zbora: nejsem si jist, co víš o časopisu bezvedení, jestli jsi na něm vůbec spolupracoval. původní verzi písmáckého časopisu vedla nicolette se skupinkou písmáků, kterou jsem byl součástí (viz. můj příspěvek v časopise). pišta sice časopis vysázel, myslím, že společeně s gossenem, jenže mu to trvalo asi o rok déle, než slíbil. a kdybych mu to neustále nepřipomínal, časopis by ještě teď sázel. takže tvůj příspěvek považuji za bezpředmětný.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
A co tam kritizujete, proboha ? Kvalitu píva v STS ?

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
to neznamená,že když pišta sedí na trůnu, že bude střílet, kdy semu zachce, asi by měli na zbroják bejt přísnější psychotesty.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Jakto? Sdílím s Pištou jedno kritické lože.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
zboro, to je dekadentní, cizoložské, ba přímo smilstvo, cos teď předvedl v přímém přenosu

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Ono by bylo asi nejlepší, kdyby kritici, pokud už chtějí reagovat způsobem přiměřeným k úrovni diskuse, použili některý ze svých alternicků. Všichni stejně budou vědět, kdo danou reakci psal aniž by se přímo honosila jeho funkcí. Jenže přepínejte to pořád, žeáno. On vůbec ocásek kritik je poněkud nešťastný, protože často vyvolává potřebu zhrzených autorů volat po jeho informační vybavenosti. Vhodnější bylo, myslím, přízvisko redaktor. A k Pištovi. Mám za to, že je to jedna z person, které na Písmáku v minulosti i současnosti nejvíc zapracovaly - ať už na projektech které se realizovaly (časopis Bezvedení, etický kodex), či na těch, které zůstaly většinou z důvodu laxnosti vedení serveru bez naplnění (a že jich bylo a ještě nejspíš bude). Tady se totiž pořád omílá hlavně to, co je vidět na první pohled (jestli náhodou někde nenapsal něco, co připadá někomu nevhodné). Ona funkce kritika nespočívá jen v psaní pochvalných reakcí ale zpočátku sloužila (a pokud vedení přijde s dalšími myšlenkami, zase sloužit bude) i pro formování prostředí na P. Navíc kritiky si nevybírají uživatelé, ale vedení serveru, takže Tvé otázky považuju za bezpředmětné.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
už to chce jenom zjistit adresu a pak se koukat o půl osmý na zprávy

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
popsal ses hezky

kytka hezká, člověk k politování

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
hezká kytka, viď

jak říkám,narcis.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Jsi jen další z nekonečné řady těch, co se mi vnucují. Celkem nudné

nemá to cenu, nor zůstane norem, ztráta času mluvit s narcistou.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
stejně ses k tomu nevyjádřil „příště avi, ano ?", to mluví za vše takže nevím co bych ti měl posílat,jinak to sem tim chtěl říct už stejně dávno víš.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
příště avi, ano ?

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
Norku: stačí když se ti zvedne pajšl to druhý pozná každej sám.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Číst vaše reakce je někdy zábava, chlapci. Jak teplí bratři, kterým nedopřáli luxus rozumu

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
nuda

bla bla bla bla...se svým desetiletým synem si povykládám rozumněji.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Když se smažeš, uděláš mi radost. Dám si řízek a budu si myslet, že tys byl ten vynikající bramborový salát

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Neříkej, že nechápeš

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
seš velmi nudný, norsko. takový nekonečný písmácký spam, co se nezván všude vetře

co to meleš? probůh, co to meleš?

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
nemohu za to, že si ani neuvědomuješ, že stále žiješ

Norsko: Opět tvoje průhledná strategie z mateřské školky- když nevím, odpovím otázkou nebo univerzálním rádoby moudrem,že? ach jo.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
ty to víš nejlépe

Norsko: nedávno jsi mi chtěl dát trest smrti, když jsem tě zmínil v komentáři a neposlal ti avi. od té doby jsi to ty udělal 2x. Tak jak je to, nore?

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
schizofrenik ještě nejsem možná, to ale vnímaš jinak, mouchy viděj jinak bzzz

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
já myslel, že trus voní mouchám, takže se ti omlouvám, já jsem člověk

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Saintzero=Narvah=Otakar Zník. Chlapečku, tudy cesta nevede

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
spíš problém drátků, norsko. v tvojí hlavě

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
to je otázka vnímání. ten, kdo ji píše, to vnímá jinak, než ten na drátě. problém drátu

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
no třeba to, že když píšeš kritiky, aby ten vzduch pročistil a né ho zasral.Možná to jde ovlinit nemyslíš.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
co jako třeba já s tím mohu udělat

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
Norku vítr může udělat i změny nejenom,že sebou nese zápach, někdy je potřeba, pročišťuje vzduch

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
neslyším

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
máš pravdu. Pokud ho slyšíš, nejsi ještě tak starý

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
vítr není vidět, norsko

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
je konec 11 kola zazvonil gong nechcete se radši vrátit k diskusi než na sebe házet špínu.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Tvá diskutérská úroveň je na úrovni blondýny ze třetí třídy, přitom zakládáš nové a nové diskuse a doufáš, že se obrátí vítr. Neobrátí, Narvahu

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
to ti nejspíš vzešlo z žaludku, norsko

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Jak chutnáš pištovi ? Mně moc ne. Divná, kořeněná příchuť a spousta hlenů

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Ono je totiž zřejmé, že na tomto serveru existují dvoje pravidla. Jedna jsou popsána v pravidlech pro uživatele. Ta druhá jsou tzv. habituální. Patří mezi ně zvlaštní privilegia pro úzkou partičku lidí, kteří se baví tím, že zneužívají své pozice (za veřejné podpory či přivírání očí) k tomu, aby si jednoduše některé uživatele tak nějak vychutnali.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
fajn

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
neříká. vymlátil jsem mu ho z hlavy

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Přijde ti Norsko jako šprým, že ti Pišta říká tělocvikáři?

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
enviromentalisticky eufemické

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
chtěls říct pár reakcí

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
mám tam pár zpráv od totálních debilů. co jako

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
norsko: ty nejsi měřítkem sociální inteligence. stačí se podívat na tvoji autorskou stránku

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Pochopitelně, že mé slabé stránky jsou pouze úvodem k mým silným stránkám. 1000,- kč

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Promluvil Klekí Petra

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
Norsko 1, kdybys ty měl být měřítkem sociální inteligence, tak bychom se daleko nedostali. Tak mě napadá, co bys o sobě asi tak řekl, kdyby se tě u přijímacího pohovoru do zaměstnání zeptali na tvé silné a slabé stránky.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
VT: nemusíš být se všema za dobře, marvine. můžeš mě třeba vyfakovat

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
ted jdu na pivo takže nebudu reágovat.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
názory kritiků, mají smysl pouze tehdy jestliže jejich slova, jsou považována za něco co má velkou váhu zhlediska zkušeností, jinak jsou pro mě stejní jako ostatní písmáci, pak by neměli ale mít u svého nicku titul kritik, protože to ostatní lidi mate a často jim dávají za pravdu jenom protože jim věří.Pokud někdo zneužívá svého postavení kritika, pak by měl být z trůnu sesazen, protože mají jít písmákům příkladem.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Ale já ho neodsuzuji za zviditelňování, ale za celkovou debilitu, způsobenou strmým pádem křivky sociální inteligence, v kataklyzmatu situace ve které se momentálně uvnitř nachází

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
Norsko, o to tady vůbec nejde. Jde o tvůj motiv a o tvé měřítko. Odsuzuješ někoho za něco, co sám děláš (zviditelňování se). Ostatně tady jde o něco jiného a třebaže ta otázka třeba nic nevyřeší, je dobré si ji položit.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Zakládám snad já zběsilé diskuse ? Nedokážu se s nikým domluvit ? Považuji svůj názor za ten jediný správný ? Takový snad nejsi ani ty, stývne

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
O rozdíl tu nejde. Naopak. Jde o to, že jaksi Narvaha peskuješ za něco, co sám děláš, co je dokonce tvým největším motivem. To mi nejde do hlavy. Buď si toho u sebe nejsi vědom, nebo se domníváš, že u tebe to je omluvitelné, zatímco u Narvaha nikoli, nebo prostě jenom bezdůvodně prudíš. Cé je správně, že ano?

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
VT: čekal jsem, že dolezeš

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Ferry: pokud sis nevšiml toho, co implicitně zmínil katugiro, tak věz, že pišta (za vědomí adminů) obchází pravidla serveru, píše do diskusí i pod dílo své modré kritiky, i když ho má autor v Neoblíbených. to mi jaksi ignorovat nelze.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Až mi řekneš, jaký je rozdíl mezi mým a narvahovým zviditelňováním se, a budu-li s ním souhlasit, rád ti odpovím

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
jen se do sebe kluci pusťe, mám tady docela, slušnej arzenál zbraní potřeboval bych je prodat.

Ferry
16. 09. 2009
Dát tip
To by byl takový F.X.Šalda podle Tvých představ úplný sprosťák. Buďme zde neurazitelní a kritiky pro nás ponižující ignorujme prostě (anebo malinenko uvažme, zda přece jen není kouře bez ohýnku...). :)

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
Nosko, ty se nezviditelňuješ? Respektive směřuje tvůj projev na Písmáku k něčemu jinému než ke zvditelnění se?

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
s klackama souhlasím, ale tohle mají řešit admini, protože ať chceš nebo né, možná si lidi zatím myslí něco jinýho než je tahle diskuse pokrok, já s tebou, ale souhlasím

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
spíš viděn, ale je dobře, že ses zamyslel

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
V čem vlastně ta vina, o které mluvíš, Norsko? Ty se tady asi často cítíš provinile, viď?

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
nebo srali, hehe

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Interpretuj si to, jak chceš, Norsko. Nicméně jsi jeden z těch, kteří si na tu hlavu nechat sraly.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Ale ty se pouze zviditelňuješ. Stále máš pocit, že nejsi dostatečně vinen. To už bude úchylka, narvahu

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
jedním z obecných poznatků, které jsem nabyl z dění na tomto serveru je bohužel ten, že spousta uživatelů si zvykla nechat srát na hlavu od některých pseudoautorit. asi jim nedochází, že stav není neměnný, že se s ním dá něco dělat. dalším poznatek je ten, že iniciátorům změn jsou automaticky házeny klacky pod nohy. myslím, že si tu mnoho aktivních uživatelů zvyklo, že prostě občas dostanou virtuálně přes držku. to je myslím škoda. sekce kritiků byla měla patřit těm, kteří chtějí autorům pomáhat, upozorňovat na kvalitní díla. ne těm, kteří se drží funkce proto, že se potřebují zviditelnit. a v těchto případech funguje projekce naprosto bezpečně: uživatelé, kteří zakládají diskuse jsou kritikem automaticky nařčeni z toho, že se zviditelňují. jak z kafky. opravdu.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Norsko: tak si s ním jdi pošprýmovat

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
Nor:!!

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
KN: ano, nepřineslo

katugiro
16. 09. 2009
Dát tip
čas přečíst diskusi budu mít asi až navečer, do té doby jen tolik: funkce Neoblíbení autoři blokuje kritiky zcela stejně, jako běžné uživatele; plán sice zněl tak, že se v aréně na kritiky opravdu vztahovat nebude, leč s plány je to tu tak nějak pořád stejné, takže: neoblíbení autoři platí pro všechny stejně (to, že jsme my, někteří, kritici, dostatečně vyčůraní, je věc jiná) a jinak když jsme u kritiků, nebylo by mi proti mysli, kdyby se diskuse zvrhla obecnějším směrem, ve smyslu co například pohledávám v Sekci kritiků já, a potažmo všichni ostatní, případně co by místní obyvatelstvo od kritiků čekalo, jak si to zároveň vůbec představuje, něco očekávat, koho by si v Sekci případně představovalo atd.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
sain: ani v sekci kritiků ani v sekci adminů neexistuje samoregulace - tzn., že oboum sekcím chybí mechanismus, jak si podat zpětnou vazbu, když si někdo ujede. ale co dobře funguje je obrana, pokud někdo vyjádří nesouhlas. jediná možnost jak řešit nespokojenost na literárním serveru je veřejná diskuse. jasné je, že tě zde většina aktivních začne napadat z řešení osobních sporů. nedokážou vidět dál. je jim to jedno.

mohla bych pokračovat, že můj první příspěvek byl determinovaný tónem tvého díla, nicméně obávám se, že nedokážeš věcně pracovat s názory, které se liší od tvých nebo ty tvoje zpochybňují a tedy by ti to nic nepřineslo.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Milý Narvahu, Pišta je proti tobě učiněný beránek, rozumí šprýmu a uzná kvality soupeře. Tobě chybí jakákoliv sociální inteligence, která by ti s druhými umožnila komunikovat. Jak verbálně, tak mezi řádky

takže osobní konflikt zdá se.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
norsko: mně je jedno s čím souhlasíš. spamuješ stejně jak pišta

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
Nar: takže chceš dát vytvořit petici? Já nevím nevím jak admini řešej kritiky jestli je potřeba na ně ukázat, aby se s tím něco dělo.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
KN: diskurz rozhovoru se mnou jsi určil svým prvním příspěvkem v této diskusi

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
san: pišta na sebe vrhá špatný světlo sám. už roky se tady předvádí. už v minulosti ty vznikly diskuse, kde se řešilo jeho spamování. nemělo to žádnej efekt. pořád svých prvilegií zneužívá

Neumíš arguemntovat jinak než takhle, Narvahu? Jde tedy o problém kritky nebo o sobní konflikt?

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Z jakého důvodu mě napadáš, ty osle ? Protože s tebou nesouhlasím ?

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
KN: založ si na tvoje téma diskusi na hlavní page a pokecej si o tom si pištou.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
já nevím jestli tahle diskuse má nějaký význam, akorát vrhá na pištu špatný světlo, každý ať si udělá názor svúj, mně osobně taky nesedí no a co, a jestli to je za účelem upozornění adminů, tak to šlo udělat jinak.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Norsko: tohle není diskuse. diskusi by mi smazali. lidskej hnus zde spíš představuješ ty, norsko.

Ještě pár otázek do diskuse: 1/ podle čeho se pozná dobrá kritka? podle počtu slov, délky, podle toho že míří k jádru věci nebo podle něčeho jiného? 2/ kolik kritik musí kritik napsat denně, abyste byli spokojeni? dělá kritika tento počet nebo něco jiného? 3/ udělal někdo z vás to minimum, že byste se podívali na poslední kritiky pišty a dalších kritků a srovnávali? nebo tu jde spíše o dojmologii? :-)

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Vaud: třeba se chlapec hodí do pohody a nebude to tak zlý, jak to vypadá ;)

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Stejně jsi lidskej hnus, narvahu. Když na někoho nestačíš, začneš jeho jméno vláčet diskusemi

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
KN: zaprvé: nevím, čí jsi alternick, ale pokud sis nevšiml, mylenka s lakrovem se na literru přemístili po té, co tu lakrov dostala ban. za druhé: hoď sem odkaz na ten tvůj případ. za třetí: pokud mě někdo opakovaně napadá, bráním se.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
S: nikomu nic nevnucuju. v hlavičce diskuse píšu: "možná, že se mýlím"

Vaud
16. 09. 2009
Dát tip
Narvahu - ja jsem se taky cilil kvuli diskusi, ale vic kvuli nejakymu clanku, ktery jsem dal do literarni teorie nebo buhvi kam a on se dostal na prvni stranu. A chvilku mi to trvalo :-). Navic se pak objevi nejakej opicak, co uvidi, ze jsi nastvanej a zacne toho vyuzivat a provokovat Te, coz Ti uplne zkazi naladu. Uz jsem slibil, ze serezu nejmin 3 Pismaky, tak doufam, ze basnici se moc dobre neperou :-), az dorazim na sraz.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Ale Pišta píše buď hovadiny, nebo nic. Kde je ten jeho slavný úsudek ? Takových kritiků by se našla spousta

Za prvé : dobrá, ne dobrý. Za druhé, vím minimálně o jednom případu, kdy jsi vyzýval uživatele: smaž se. Za třetí, mně třeba konkrétně vadí některé tvoje jednání (například, když píšeš, že někdo je divný. protože na jiném serveru atd, přetahování konfliktu s mylenkou na literru, kde jsi založil diskusi o tom co s lakrov provedla zde a jak je špatná apod....) Přesto tě naenazývám tak hrubě a nezakládám diskuse o tvém setrvání zde.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
jenom chci dodat, že todle se píše na hlavní straně písmáka.(Začínající autoři naleznou oporu a radu mezi ostatními Písmáky, těm zkušenějším pomohou k dalšímu rozvoji kritikové serveru Písmák.cz.) Diskuse je špatná pokud autor přesvědčuju o tom, že je pišta špatnej, může vyjádřit svůj názor jako autor, ale o tom jestli je to pravda rozhodujou čtenáři, je špatný někomu vnucovat špatné zkušenosti, ať si každej udělá názor svůj.

Vaud
16. 09. 2009
Dát tip
Sorry Narvahu, ja se budu Pisty zastavat klidne proti vsem - stejne jako se nekdy zastavam Tebe. Byl bych moc rad, kdybyste zakopali valecne sekyry :-). Ale sam vim, ze me tu obcas nekdo poradne vytoci, hlavne kdyz shazuje moje dilo stylem - tohle mohl napsat jen debil nebo si nevazi meho usudku. Ne vazne, kdybych mohl pomoct to mezi vama vyjasnit, tak se vzdy nabizim. Norsko 1 - mne to staci. Ja ho povazuju za jednu ze zdejsich osobnosti, jehoz usudku si vazim.

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Co když mu to opravdu projde ? Změníš názor ?

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
KN: přečti si, jak se pišta osočí každého, kdo založí nějakou diskusi. on může útočit na všechny a na něj nikdo? ty seš teda dobrej

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
K.N.: přečti si, co napsal do mé poslední diskuse. respektive co píše do mých diskusí, týkající se prózy. pak si přečti v poslední diskusi pronicka, co předcházelo tomu, že jsem se o něm vyjádřil: "Chová se dlouhodobě jako, s prominutím, zmrd." i já mám svou míru. pišta si myslí, že je mistr světa na tomto serveru. že mu všechno projde. na to zapomeň.

Možná mělo Saintzero, nic proti. ALe nezíská ho tím že si jedne uživatel vybere jednoho kritika a založí proti němu útočnou diskusi, domnívám se.

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
Kriste noho: mně je to jedno, ale slovo kritik by mělo možná mít nějaký význam

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Myslíš, že to stačí, Vaude ?

Já mám velice nepříjemný pocit z tebe Narvahu. Z diskusí, které zakládáš a z toho, jak některé lidi oslovuješ a ja na ně hovoříš. Nazvat někoho zmrdem a pak založit diskusi, že z něj máš nepříjemný pocit mi nepřijde zrovna konstruktivní. Možná by opravdu bylo lepší kritky zrušit - alespoň by měli svatý klid od každého paka, které si myslí, že jim můžer určovat, jací mají být a jak mají dělat to, co dělají nebo nedělají dobrovolně ve svém volném čase.

Vaud
16. 09. 2009
Dát tip
Treba posuzujeme dosle uvodniky - Slovo ma - a tam jeho kritiky sedi jak prislovecna prdel na hrnec. Vzdycky si alibisticky pockam, co o tom pisne Pista :-).

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Vaud: mohl bys sem, prosím, pastnout odkaz na některou z jeho kritik, ktertou považuješ za kvalitní?

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
v okruhu ľudí, ktorých čítajú ... ak vôbec čítajú, čo si nie som istá, že všetci robia!

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
já to řešit nebudu, prostě nebe je modrý, voda je mokrá a na písmáku jsou kritici. A proč to tak je? To je mi jedno.

Vaud
16. 09. 2009
Dát tip
ja si myslim, ze je to jeden z nejlepsich kritiku na tomto serveru

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Petrusha: k zviditelňování kvalitních děl.

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
ja osobne nevidím jediný dôvod, prečo by tu mali byť správajú sa úplne rovnako ako ostatní radoví členovia bez tejto kvázi-výsady - tj. orientujú sa na okruh svojich vyvolených kamošov a žijú si v svojom uzavretom svete favoritov, či ako to nazvať, tj. to, čo by zastávať mali, i tak nerobia ... tak na čo sú?

Beed
16. 09. 2009
Dát tip
Saintzero, nech si ta avíza, ju? :) Já už se vyjádřila dostatečně... ;)

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
petrusha: proč rušit sekci kritiků? nevidím důvod

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
nevím co obnáší funkce kritik, ale rozhodně to nevyjadřuje kvalitu hodnocení děl, setkal jsem se tady s lidmi jejichž názorů si cením, a většinou s nimi souhlasím a nejsou to kritici, někdy začínám pochybovat jestli slovo kritik pro mně znamená souhlas

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
nejsem kritik

Norsko 1
16. 09. 2009
Dát tip
Nechci tebe, ani hufnágla. Otázka je, zda se něco změní

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
podaktorí tu už mesiace ani neboli, nieto sa nejako prejavovať i keď blbo

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
áno, ale nielen pišta je tu v tomto smere neaktívny - ale to už tu bolo tiež napísané miliónkrát zrušte kritikov ako takých a bude klud ...

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
v poslednom čase diskusie odmietam čítať, bo nič neprinášajú, len ponosy dokola na to rovnaké s tým, že POZOR JA SA SŤAŽUJEM, ale - riešenie nech si niekto nájde, ale ja to určite nebudem...

Saintzero
16. 09. 2009
Dát tip
kritik by měl občas zaseknout drápky, ale né kvůli radosti, ale že chce pomoct druhým

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Petrsuho: pročti si poslední diskuse. návaží se do všech, kteří nějakou založí.

Petrusha
16. 09. 2009
Dát tip
Prečo nevymenuješ tých kritikov viacej, ktorí sú otázni? Pišta je sice rejpal, ale ako to tak sledujem, niektorí ľudia tu bez zarýpnutia i tak neodkážu fungovať. Mám však taký dojem, že neaktivitou v smere tom, v ktorom by mali kritici fungovať, tu trpí prudká väčšina z nich - a to ti zrejme nevadí. Radšej mlčať. Nie je toto ceé nejaké len veľmi osobné? Ak áno, prečo si to neporiešiš v osobnej - súkromnje - pošte?

Beed
16. 09. 2009
Dát tip
Aleš... nezapomenutelný seriál: ♪♫♪ Já jsem Pepa Smolík, jež smůly má tolik... A stojí na mně celá rodina... Omlouvám se za kulturní vložku do diskuze (aha, ona to vlastně ani není diskuze...). Jinak, mě Pišta myslím nikdy nekritizoval, ani vážně, ani humorně, takže k tomu nemám víc co říct a poroučím se :)

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
Já osobně jsem si v poslední době nevšiml jediného věcného projevu Pišty, musel bych to asi prozkoumat lépe, nicméně z toho, jak se projevuje v diskusích, nemám velkou radost.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Bert: chceš aby setrvával dál v roli kritika?

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
Názory stávajích kritiků na svého člena vítám.

Narvah
16. 09. 2009
Dát tip
StvN: smazali by mi to

to je fakt...už je to dost let, paměť neslouží...:o)

Beed
16. 09. 2009
Dát tip
Nebyla to náhodou paní Smolíková?? :D

zajímal by mě zejména názor paní Dvořákové z oblíbeného maďarského seriálu sedmdesátých let...proč ona si ho vlastně nevzala? :o)

StvN
16. 09. 2009
Dát tip
Proč jsi to nedal do diskusí?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru