Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hvězda

18. 09. 2009
2
6
725
Autor
loki66

Hvězda

tma a spousta světel padá z nebe
jsem pořád tam někde
trochu prší
nebo padá voda z kašny

hodně to bolí
hodně

vím že i tebe
krev nebo voda

král není i když má hrad
revoluce?
ne to hoří východ slunce
celý svět tančí ve skořápce..


6 názorů

loki66
19. 09. 2009
Dát tip
to Saintzero: díky, někdy ti ukážu mou duši.. Jsou případy kdy se abstrakce nějakou neuvěřitelnou cestou přiblíží skutečnosti. a hraje hudba dál

Norsko 1
18. 09. 2009
Dát tip
a hraje hudba

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
jo na něco jsem zapomněl na reakci čtenářky 18.09.2009 11:26:58 blbjenka to bys musel mlčet soustavně a furt, milý příteli, abys náhodou někoho nenarušil :o) a my jsme tu wod toho abysme mluvili. případně diskutovali, je-li o čem. těžko někdo zásadně změní názor a vlastní pocit z díla jen proto, že si přečte ten tvůj. a třeba ani nepřečte - řikám, nefandi si :o) 18.09.2009 11:31:15 Saintzero tak jo asi začnu dělat rozbory toho, jak geniální básně autoři mají, možná budou překvapeni co všechno se tam dá najít a rádi budou se mnou souhlasit, s tím že to tak opravdu mysleli. tohle já rozhodně nechci.

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
tak teď mě jedna čtenářka z hodnocení jiné básně naštvala, takže udělám na truc to, co dělat nechci ať ví jak to vypadá. tato báseň je naprosto geniální 1.sloka: vyjadřuje člověka, který umírá.Tma a světlo vyjadřuje ten pověstný tunel po smrti. „Jsem pořád tam někde"- dotyčný člověk stále balancuje na hranici života a smrti. „trochu prší nebo padá voda z kašny" vědomí se rozmazává zůstává jenom chladný pocit z vody 2.sloka umírání 3.sloka promlouvání k vlastnímu tělu chladivý pocit může být i studená krev 4.sloka „král není i když má hrad revoluce?" pochybnost o existenci boha „ne to hoří východ slunce celý svět tančí ve skořápce".. probrání se z klinické smrti.

Saintzero
18. 09. 2009
Dát tip
víc významů geniální*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru