Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

18. 09. 2009
2
3
853
Autor
m4rt3n

Nejsem zase tak starý ale přesto jsem toho v životě prožil (ne)mnoho.Nerad o sobě mluvím myslím že nejsem zajímavý člověk ale posuďte sami...

Vzpomínám na tebe mou první lásku,byla tak nevinná a krásná,vzpomínám na vás mé přátele co jsme spolu prožily,jak jsme řešily malichernosti které nám tenkrát připadaly tak důležité.Na složitosti života jež nás tenkrát trápily a nyní jsme dospěly a nemáme na sebe moc času.Mrzí mě jak to všechno dopadlo.Zavládla mezi námi nenávist,ale to bylo tenkrát.Jak rád bych zase vrátil ty časy kdy jsme byly spolu.Nemohu zapomenout na moji nejlepší kamarádku která odešla z tohoto světa navždy.Nikdy na tebe nezapomenu a věř že žít bez tebe je těžké chybíš mi a doufám že až moje pouť na tomto světě skončí setkáme se zase.Vzpomínám i na tebe,jež zlomila jsi mi srdce na tebe kterou jsem tak moc miloval,a ty jsi mi to vrátila nevěrou,na tebe kterou jsem si chtěl vzít,a myslel jsem, že spolu zestárneme,a ty jsi mi vyrvala srdce z těla.Myslel jsem,že po takovém zklamání již nebudu schopen milovat,myslel jsem že už nikdy nepoznám lásku ale ta přišla,a to tak náhle že jsem nebyl schopen odolat,a jsem rád i když jsi mi ublížila jak nejvíce jsi mohla.Jsem vděčný i za vás,kteří jste mi v životě oporou, a ve kterých se nikdy nezklamu.Jsem vděčný za tebe,ty projevuješ mi náklonnost, a každý den mi připomínáš jak důležité jsou mezilidské vztahy.Jsem vděčný za vás, kteří pomohly jste mi vyrůstat v normální rodině, a podporovaly jste mě v časech zlých i dobrých.Jsem vděčný vám, lidem ze svého okolí za to že vás mám, za to že vás znám.

3 názory

m4rt3n
19. 09. 2009
Dát tip
Dnes bych to napsal jinak hodně věcí jsem vynechal...je to až příliš osobní...Díky za koment

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru