Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prší

20. 09. 2009
2
3
383
Autor
Loen

Takovej pokus.. první dílko po pár letech stagnace..za komentáře budu vděčná..

Běžela. Promočené šaty se jí lepily k tělu. Stíhala jí beznaděj. Kam se jenom schovat? Zběsile se rozhlížela kolem s vírou, že někde najde alespoň kousíček suchého místečka. Začalo jí píchat v boku, nemohla dál.
„Proooooč?...Vždyť jsem se přece chovala podle pravidel, tak proč mě takhle trestáš??! Mám trpět?“
Ticho.. Jen kapky, které dopadaly na listy stromů.
Perly smutku se mísily s dešťovými kapkami. Nikdo by nepoznal, že brečí, jen výraz v obličeji tomu napovídal.
Srdce jí svírala ledová ruka nenávisti, nebo možná spíše strachu z toho, co bude dál..
„Porušila jsi naší přísahu a ty to víš!“, zaznělo odkudsi..prudce se otočila..“Je tu někdo?“..
Kdo to byl? Sleduje jí snad někdo? Nebo je to jen její svědomí?..
Utíkala dál a dál. Déšť se stával prudším. Už nebylo vidět skoro ani na krok.
Náhle jí noha sjela po kořeni stromu a ona s hlasitým žuchnutím přistála na zemi. Zabořila hlavu do dlaní a s pocitem bodavé bolesti v kotníku již nebránila svým emocím.
„Slíbila’s, že to nikdy neuděláš! Nebudeš taková! A i přesto..“
„Prosíííím… jdi pryč! Nech mě být!“
Brodila se dál. Listnatý les přešel v husté jehličnany a její obličej se náhle stal jen pouhým stínem plný drobných ranek.
Ticho, tma, samota, smutek, vztek, nenávist a také neochvějná touha vše dotáhnout..zbavit se trápení.
Znovu ten pocit jakoby jí někdo sledoval. Možná, že právě teď ožívají zlá duchové minulosti.
Snaží se jí dohnat a utopit v lítosti. Vzpomínala..
„NE! Nedonutíš mě k tomu!“
To přece nemůžu udělat. Nesmím se nechat tak snadno zmást!!
Otočila se a chtěla utíkat zpátky. Jakási neviditelná síla ji však držela a ona nemohla udělat ani krok zpět. Jakoby měla před sebou zeď.
Další příval beznaděje projel jejím tělem a jí bylo náhle jasné, že to musí udělat.
Zamířila zpět k původnímu cíli, nyní již vyrovnaným krokem, a vnímala jen déšť. Ten zatracený všudypřítomný déšť..

3 názory

Loen
08. 10. 2009
Dát tip
Děkuju :) vím, ale chtěla jsem, aby si mohl čtenář trošku domyslet co se stalo.. navíc to bylo psáno jen pro jednu osobu, takže to bued asi taky tím.

Prosecký
08. 10. 2009
Dát tip
Není to špatné, ale jaksi vytržené z děje před a po. Tip.

moorgaan
20. 09. 2009
Dát tip
pekne jsi promokla!.../***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru