Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moucha ve skleničce

20. 09. 2009
0
1
300
Autor
Loen

Zoufalý boj o život a jednoduchý čin skrývající naději..

V odlesku skleničky se míhá opilý stín. Fascinující podívaná skrývající se v cizí beznaději.
Sem tam, bzz bzz.
Z pod stolu vykukují zvědavé tmavomodré brány do duše. Jakýsi podivně zarážející pocit, snad radostný, vykouzlí na dětské tváři zvláštní výraz. Dychtivý pohled na zápas života a smrti se vryje hluboko do paměti a navždy změní pohled na svět.
Sem tam, bzz bzz.
Závan studeného větru jakoby doprovázel příchod tajemné cizinky. Neznámé, ale přesto tak blízké. Zahalená v plášti temnoty se připojí k pozorování beznaděje.
Sem tam, bzz bzz.
Strach. Vyčerpávající snaha o záchranu se pomalu vytrácí. Končí zdlouhavý zuřivý boj drobného hmyzu o přežití. Chladivé dřevo brzy bude sloužit jako místo posledního odpočinku.
Sem tam, bzz bzz.
A pak..kluk pomalu vysune ruku z vybledlých džínů a ležérním pohybem ruky povalí skleničku.
Bzzzzz.
Osvěžující svoboda, úleva.
Bzzz.
Děkuji Ti – zaznělo z veliké dálky.
Mladé srdce zaplavila cizí zloba. V pokoji jakoby vše zamrzlo. I čas. Jen hlasité zavití vlka, jenž nenašel svojí večeři, se neslo do ticha.
Tma, záblesk a hlas. Hlas nesoucí smrt:“Svému osudu nikdo neunikne..“

1 názor

moorgaan
20. 09. 2009
Dát tip
skoda vyliteho piva...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru