Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Památce neznámým hrdinům

22. 09. 2009
1
1
959
Autor
m4rt3n

Rozhodl jsem se vzpomenout na ty jež domů nedošly.A proto si i vy prosím vzpomeňte na ty, kterým dlužíme naši svobodu.

Mezi lesy,mezi loukami,tam co jsou pastviny,tam co slunce zemi hřeje,tam leží hrob neznámého hrdiny.Hrdiny jež nikdy nepodívá se domů.Nikdy již nikdo neocení co pro svou vlast vykonal,není již komu.Nikdy již z mrtvých  úst nezazní smích,jeho hlas navždycky ztich.Nikdo již na hrob nenosí květiny,již nejsou věnce,a slavnosti hrdinům,již nikdo nezpívá neznámým vojínům.Již nikdy nepodívá se domů,a za to vděčí ani neví komu.Již všichni zapomněli,že tam kde kytky chřadnou,a pole zakrývá les,leží hrob smuteční,tam co je ten vřes.Tam v zemi daleké věčným spánkem spí,hrdina doby smuteční,tam co je ten vřes,a kde rostou stromy,tam co šumí potok,tam kde v zimě krákají vrány,tam spočívá muž který měl plány.A proto prosím,vzpomeňme na ty,kteří domů nedošly,na ty co chtěly pomoci,na naše padlé, nanosme květiny na hroby zchřadlé.

 

Věnováno všem obětem 2 světové války


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru