Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvodník od autora Zuzulinka

24. 09. 2009
3
3
608
Autor
slovoma

2. místo prázdninového kola soutěže "Slovo má"

Zaručeně čerstvě

Tak ještě před dvěma lety si říkám - novinařina.
Pane jo! To je ale práce!
Pořád v terénu, čerstvé zážitky, adrenalin...možnost osahat si a vytvarovat podle svého. Ovšem ne zas tak úplně. Hned na to je třeba taky vidět věci zvenčí, aby článek nezaváněl jednostranností. Tedy pokud nepíšete zrovna o faktech, která jsou daná.

A tak píšu články...do regionálního tisku. Většinou je otiskují doslovně. Páni novináři. Když přihodím foto, dají i foto. Oni čtenáři obrázky vítají, vizualizace je vizualizace. Co vám budu povídat.

Na „novinařinu“ dnes v podstatě stačí funkční e-mailová adresa, případně sem tam nějaký ten e-mail poslat někde na nějakou tu instituci. A máte to! Ono tam většinou je někdo , kdo vám vše (žádostiv reklamy a propagace) naservíruje. I s kudrlinkama.

Možná pak na konci třetího odstavce článku bude otištěno něco jako: „Jak nám řekla či řekl ta či ten z Kulturního střediska toho a toho ve městě tom a tom“.

A tak si zase říkám. Neměnila bych.
To já většinou bývám na akcích „live“.

Takže... Chápete?
Práce v terénu, čerstvé zážitky, adrenalin...


3 názory

Siggy
26. 09. 2009
Dát tip
všechna fakta jsou daná...

mám zkušenost z druhé strany. Dělal jsem nedávno PR pro náš ochotnický soubor, reklama byla na naše poměry velmi důrazná. A vyplatila se :o)

Oldjerry
24. 09. 2009
Dát tip
Podepíšu každé slovo, vím o čem to je. Jenom ten "region" mám ještě o něco menší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru