Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde jsi má Agnes?

27. 09. 2001
2
0
1074
Autor
Krysař

Agnes, kde jsi?

K večeru se budím,

vůni tvou ještě cítím,

hledím a nevidím,

jen krysy a můj žal.


Kolega
20. 12. 2003
Dát tip
Krysaři! Miluji Krysaře víc, než kdokoliv jiný! Minule jsem ti nedal tip, ale dnes vím, jaká to byla hloupost! Říkám: Tisíc tipů... historie se opakuje... tisíc jich dát nemohu... a třeba by se změnily v tisíc negací...a jeden by byla urážka... Starče, budeš-li ochoten podívat se na autora s nickem Kolega, rád si přečte tvou kritiku ve své úvaze o Dykově Krysaři.

Kolega
21. 07. 2003
Dát tip
Diana: Už jsem tu a je jen na mně na jak dlouho a v jaké podobě třeba zrovna ve jménu Svém či Kolegově Dík za Krysařův výkřik, který dolehl od tebe až ke mně

Stařec
18. 06. 2003
Dát tip
ZBOŽŇUJI Krysaře Viktora Dyka a tebe už taky, neznámý Krysaři . Když jsi nenašel Sedmihradsko , přečti si tu část, kdy Kristián, i když to není řečeno, znásilnil Agnes a ona pak je šílená , protože čeká jeho dítě . Je tam taky taková básnička o sedmihradské zemi . Je to prostě u konce, to najdeš hned . Jo, lituji, že tú nemáš tip tak ti ho dávám, třebaže bych ti jich nejradši dal sto . Perdito, já jsem taky četl Smrt panenky a je toí SKVĚLÝ !!!!

Angeri
05. 05. 2003
Dát tip
Nech mi můj názor a já ti nechám svůj.

Čumák
22. 04. 2003
Dát tip
angeri: COŽE???!!!!???? to snad ne. kristova noho...

Angeri
21. 03. 2003
Dát tip
Krysř není zas tak úchvatný, jak se na první pohled zdá. Vždy´t j to vlastně celkem vzato taková prvoplátková myšlenka, nijak extra nepropracovaná. No, ale dejme tomu - na Čecha to bylo dobrý :-)

Perdita
16. 05. 2002
Dát tip
Já četla Krysaře a ještě nějaký povídky (od Dyka) a moc se mi tam líbila Smrt panenky. Zkus přečíst.

Diana
25. 11. 2001
Dát tip
Agnes se ukryla do tvých snů a je jen na tobě, na jak dlouho a v jaké podobě.

Litochowitz
25. 10. 2001
Dát tip
Jo Sedmihradsko, měli přijít dřív...no ale, stalo se to co se stalo....

Kovi
21. 10. 2001
Dát tip
já bych teoreticky nalezla! je v každém z nás!ale krysy jsou jistější než agnes, ne?! ale nejsi z těch, co se spokojí s tím, co je?! máš pravdu! já taky NE! fandím ti!

Krysař
16. 10. 2001
Dát tip
Četl jsem jej, ale uspokojivou odpověď nenalezl Kovi. Cožpak to není poznat?

Kovi
14. 10. 2001
Dát tip
přečti si krysaře od viktora dyka!

Krysař
30. 09. 2001
Dát tip
Kde je sedmihradské království?

Kovi
27. 09. 2001
Dát tip
že by byla v sedmihradském království?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru