Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anděl...

30. 09. 2009
1
3
926
Autor
m4rt3n

Rád bych tímto článkem poukázal na lidi jež už nejsou lidmi. Na ty kterých si v životě cením na moje cenné rádce a průvodce životem. Slovo padlý anděl není z mé hlavy kdysi dávno jsem jej slyšel z jiných úst a od té doby se utvrzuji v jejich pravdivosti. Tento článek bych rád věnoval všem o kterých zde píši jelikož za svoji ochotu a pomoc nic nepožadují...

Definice padlého anděla, jak rozpoznat takového anděla od dalších lidí. Je to velice těžké většinou ho poznáte až po nějaké době co jej znáte. Taková-to osoba se zcela vymyká běžnému člověku, už třeba tím že dokáže chápat život za hranice běžného uvažování, svými úvahami proniká do citů které  se zdají být samozřejmostí, ale oni v tom vidí věci které ostatní nikdy nenaleznou. Jejich srdce naplnil smutek a zklamání vlastní bolest skrývají za úsměvy navenek se jeví jako člověk veselý vtipný ale uvnitř pláče není nic co by  dokázalo vrátit zpět jeho duši do původní podoby. Padlým andělem se nemůžete stát musí ho z vás někdo udělat. Je hodně způsobů a od toho se odráží i uvažování takového jedince. Nejčastější je nešťastná láska a smrt někoho blízkého. V čem je vlastně přínos takového anděla? Dokáže ukázat cestu vždy vám poradí a je ochoten naslouchat kdykoliv si vzpomenete za to nic nežádá sami přijdete na to jaká je daň z tohoto soužití…


3 názory

m4rt3n
30. 09. 2009
Dát tip
děkuji :)

Glomma
30. 09. 2009
Dát tip
mně se to líbí a myslím, že je dobré když si každý sám domyslí konec :) Jinak znám takového člověka, přesně odpovídá tvému popisu ;)*

m4rt3n
30. 09. 2009
Dát tip
zdá se mi to krátké a nedokončené, ale myslím že sami znáte někoho takového...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru