Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koho sa to tyka

30. 09. 2009
0
0
651
Autor
Sebastian.M

Simonke

Koho sa to týka? JEJ. Tej jedinej. Ako všetko v mojom živote. Môžem o tom písať dlhé príbehy, no nechcem ti ubližovať...nie som ako ty. Možno som sa zmenil...možno si sa zmenila ty...no jedno je isté ..MILUJEM ŤA a nikdy nezabudnem na tých pár chvíľ s tebou, nedokážem prestať aj keď ku tebe nevedie žiadna cesta, tie rany sú príliš skutočné a veľké, aby sa dalo len tak zabudnúť. Odkedy ťa poznám nepoznám nikoho iného...si len ty. Urobím to? Spravím hlúposť? Stojí mi tých pár minút s tebou za tú bolesť, ktorá bude potom trvať niekoľko mesiacov a možno sa mi potom už nikdy nevráti moja nádej, moja láska...možno tá bolesť bude taká, že sa nebude dať vydržať.

Mám vôbec nejakú možnosť na výber?

Chcem byť po tvojom boku, dala si mi dôvod žiť...a veľa krát si mi ho aj vzala.

Je dobré veriť...veriť, že raz budem aj ja zmyslom tvojho života, pre koho si stvorená ak nie pre mňa? Žiadne slová neopíšu čo cítim...nikdy sa to neskončí. Všade ťa cítim...všade ta vidím. Máloktorá myšlienka nepatrí tebe a zahalí ma smútok keď viem, že život plynie tak rýchlo, keď vidím, že ostatný ľudia tak ľahko získavajú vysnívané. Pre mňa si až moc vysoko aj keď sa nebojím bojovať s nebom. Všetky tie rany zahojí tvoj dotyk, tvoj hlas, tvoj bozk. Keby som mohol držal by som ta stále za ruku...zaspával ti v náručí...premohol by som všetok strach ktorý cítiš. Mám to urobiť? Stoja tie krátke chvíle za to? Čo môže byť ťažšie ako vedieť že každou minútou sa odpočítava koniec...že nocou sa končí sen a dňom začína realita...a...a opäť som sám.

Sú dni, ktoré sa mi znášaju tažšie a dni, ktoré znášam ľahšie..Teraz sú to tie tažšie chvíle. Neviem prečo mám pocit,že som nešťastný. Tešil som sa na lepšie časy, prišli..prišli spolu s tebou…A ja chcem vrátiť čas..Aké hlúpe. Chcem sa vrátiť tam kde si bola ty,chcem trpieť..Tak veľmi som chcel uniknúť a teraz to chcem späť. Možno je to prichádzajúcou jeseňou..Toľko ponurých dní,tmavé a chladné večere,až som si zvykol, že tma je moja spoločníčka..Možno sa bojím toho,čo príde.Každým dňom sa približujem k tomu času, kedy som ťa spoznal...tvoje prvé slová. Je to naozaj zvláštne, ale ja to chcem!!! Chcem to vrátiť. Všetko ako bolo...chcem to späť...

Na rozlúčku...môj život...len ty vieš


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru