Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ti co mne štvou

24. 11. 1999
0
0
1104
Autor
JoeJay

Merle je stará štětka, Bříza je zas debil, dělejte však jakobych, tady v životě nebyl. Já jsem starej dobrák, ví to celá ulice, už jen kuli těm kritikum, mě chybí do kulometu munice. Merle je chudák, je to starej blbec, jako každý odpoledne, má na hlavě hrnec.
mike
03. 12. 1999
Dát tip
chudák Merle, příště uvažuj pane "spisovateli"!

Rivka
03. 12. 1999
Dát tip
Bříza: nemůžu si pomoct, musím zopakovat, co tu již naznačeno: :-)))))))))))))
JoeJay: ? Nevěřícně kroutím hlavou... A - možná by to ještě chtělo zapracovat na rýmech, když už to za nic nestojí po obsahové stránce:-)

Somalec
01. 12. 1999
Dát tip
Je to divné nebo se mi to zdá? Každý máme svůj názor, ale v tomhle se shoduju s Bibšou a Špuntíkem.

Marigold
01. 12. 1999
Dát tip
Myslím, že až Břízova kritika dílo řádně završila.Nedokážu docenit ten krásný vztah JoeJay-Bříza=žák-učitel.Ta JoeJayova kouzelná infantilita a Břízův nezapomenutelný pathos!Hle literární batole!Nepodceňuj Bibšo JoeJaye, ještě z něj bude postmodernista!:-)))

Sarken
30. 11. 1999
Dát tip
Ufff...měla bych bejt ráda( nebo nerada?), že sis nevzal na kobereček mě. Trochu zvláštní způsob, ale každej jsme nějakej, že...?

Špuntík
29. 11. 1999
Dát tip
no já nechci být sprostý......tohle podle mne není poezie.....i když teď přemýšlím, co vlastně píšu já?

Bříza
28. 11. 1999
Dát tip
Bibšo - nebuď zlá ...

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Taky je někdo absolutní ubožák :-(

Merle
26. 11. 1999
Dát tip
Pochvala od Břízy je velký vyznamenání (taky jednu mám heč!), ale tvoje pochvala JoeJay, je pro mě ještě víc. Ujištěním, že jsem se nemýlil. Díky.
Bříza!!!!!! :-))))))))))))))))))))))))

Bříza
24. 11. 1999
Dát tip
No vidíš- to je mnohem lepší, než ta první.
Když se snažíš, tak Ti to jde docela hezky ...
Teď jen neusnout na vavřínech ...

Marigold
24. 11. 1999
Dát tip
Bříza: :-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru