Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohadkovy dychanek v Praze

01. 10. 2001
2
0
3208
Autor
S

V čajovně Ve věži (Korunovační Praha 7) 11.10.01 / 20:00

Milí písmáci, ve vodárenské věži v Praze u Letné se nachází čajovna, která již sama o sobě stojí za povšimnutí (posazení) - navíc se zde ve čtvrtek 11.října od 8 hodin bude konat pohádkový večer - autorské čtení z knihy Čarodějovy pohádky prokládané irskou hudbou (kytara+flétna). A protože všechno, co za něco v životě stojí, je zadarmo, je tak i tato akce. Jste tímto srdečně zváni. S   P.S. V čajovně je dobrym zvykem se zouvati - toto připomenutí je určeno především nosorožcům.
Mahoney
16. 10. 2001
Dát tip
víš, ali, my lidi vod počítačů... ale co ti budu povídat :))))

Mahoney
14. 10. 2001
Dát tip
alííí, počkééééj s tim půjčováním...! plošííímmmmm :)))) že mi to nejdřív okopčíš, žejoplošíímmm? nebo to půjčích sůvě a ona nám to okopčí, žejoplošííímmm? jůůů to je bezva, děkujůůůů :))))

alina
14. 10. 2001
Dát tip
No, Mahonku, .....my knihovnice jsme děsně vycvičený na takový to "bu bu bu" ohledně autorských práv :o). Nechceš se nejdřív optat pana autora? Já si to tam poctivě koupila :o)) Tak se buď nějak optej, nebo si postůj ve frontě na půjčování :o))) - pořadí fronty záleží nejspíše na tom, koho z vás se mi podaří zahlédnout dříve :o)) "*o*"

alina
13. 10. 2001
Dát tip
Wikíí, bylo to kráá kráá kráásnýý a pohádky jsem si dokonce ukořistila domů, abych měla sladké sny :o))

Wiki
13. 10. 2001
Dát tip
alino -. to věřím, škoda, že jsem tam nemohla.....

alina
13. 10. 2001
Dát tip
Wiki:No, kdybys na mě třeba udělala smutný vočička, tak bych Ti tu pohádkovou kň. někdy půjčila :o)))

Wiki
13. 10. 2001
Dát tip
alino . já je dělám , vidíš ???,, 8-(, ale nevím, jestli se mi povedly :-))))))

alina
13. 10. 2001
Dát tip
Wikíí, vypadaj móóc smutně!!! Nojo,no, takjsi holt paní knihovnici ukecala :o))) Póóčkej, až Tě někdy potkám :o)).....

Wiki
13. 10. 2001
Dát tip
alino : díky .-))))

Wiki
12. 10. 2001
Dát tip
jaké to bylo ??? povídejte někdo....:-))))

Budete tam někdo dřív nebo dorazíte až na čas? Pokerface

quin
11. 10. 2001
Dát tip
žel bohu v tuto dobu marodím a nemůžu......... ((( ach, jaký to trest ((

Falka
07. 10. 2001
Dát tip
bráško... ty víš... ale... taky mi to vrtá hlavou... možná... kdyby ti to jakkoli vyšlo... budu tomu jednomu procentu dýchat na skořápku, aby se vylíhlo a vyrostlo... ♥

Mahoney
06. 10. 2001
Dát tip
tak, na 99% tam nebudu... muselo by se státi něco neočekávaného :(( krásně si to užijte

Mahoney
05. 10. 2001
Dát tip
sestřiško, novej bláška? NOVEJ? tak to jsem ti asi kdysi (ne)dávno zapomněl něco říct :)))

Falka
05. 10. 2001
Dát tip
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :o)))))))))

Merle
05. 10. 2001
Dát tip
kamená tvář: jde jen o čistotu tvýho svědomí ;) buď se odvážíš mezi tu sběř, nebo ne...

rire
05. 10. 2001
Dát tip
Mahonku a seskřítku :))))) :)) děsně děsně těším :))) a na Kamennou_Tvar taky :) a na Merlíka, na všecky :))))

Rire: Taky se na vas tesim!!! Jsem zvedava (ze by moje kamena prekamena tvar dostavala trhliny!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Šminka
05. 10. 2001
Dát tip
Myslíte, že se mi v pátek ráno podaří vymlátit děti z pelíšků, když je vezmu s sebou? No, já to asi risknu, takže jestli se nic mimořádného nepřihodí, dorazí Šminka se Šminčaty :-)))

Šminka
05. 10. 2001
Dát tip
Vlastně kdyby slyšely, že o nich říkám děti, kdoví, jak bych dopadla, při jejich "dospělém" věku 12 a 13 :-D

Viky_tori
05. 10. 2001
Dát tip
Že bych vás taky přišla poznat???? Už jenom ty pohádky... a irská hudba k tomu...... no mlask :-)

Petula
05. 10. 2001
Dát tip
Hle, hle! To bych také mohla...
Možná přijdu sama, možná s partnerkou a možná taky vůbec...

░▒▓-_-▓▒░


Mahoney
04. 10. 2001
Dát tip
hele mě se vyřešil problém "čtvrtek" :))) úplně sám vod sebe :)))) tak už jenom problém "ententýky kterej víkend bude volnej" a jestli se to zas samo vyřeší, tak... tak asi budu muset harkovi s lítostí oznámit, že ho ožebračim, minimálně o na pár dní o místo v noclehárně :)))

rire
04. 10. 2001
Dát tip
Mahonku :))))) Já to moc dobře vím :)))) Prostě jsem si MOC přál ať se ten problém vyřeší :))) A myslím (možná), že seskřítek taky :))) Já ti dám s lítostí, s Radostí!!!!! :))) TĚŠÍÍM!!! :)))

Ze bych se taky mezi vas zasla podivat, lidicky? Cas bych snad mela a taky chut vas vsecky poznati, jen jestli budete mit chut poznati vy? Tot otazka!!! :)))))))))))))))))))))))))

S
04. 10. 2001
Dát tip
Pozvánčička je taktéž k vidění na stránkách naší flétnystky na - http://www.rut.cz/actual.php Tyto stránky jsou zajímavé i jinak - např. několika vlastními písněmi. Už se na všechny, kdo přijdete, těším. S

Mahoney
04. 10. 2001
Dát tip
harku, 'ste potvory :)))) 'sem hvůli vám včera vodcházel z práce pět minut po půlnoci...! :))) nejdřív jsem uvažoval o tom, že bych vám mohl vyjmenovat i další své potíže, ale když si představím, jak byste mohli řešit třeba... no, radši mlčím ! :))))

Falka
04. 10. 2001
Dát tip
Bráškové :o))))))) Jo, Mahonku, seznam se s novým přírůstkem do rodiny: rire, bráška, těší ho... Mahoney, bráška, taky ho těší :o))) Miluju vás... a ve čtvrtek... mahonku, takže to vypadá, že jeden týden se prostě uvidíme .o)))))

Eternal
04. 10. 2001
Dát tip
kdyby to tak bylo v pátek!

šroubek
04. 10. 2001
Dát tip
dobrý nápad, uvidíme, uvidíme.

Mahoney
03. 10. 2001
Dát tip
harku, jejda... děkuju za nabídku, ale je to složitější... úplně nejsložitější na tom je čtvrtek... někdy, někde... moc moc těším... všem pozdrav a MVMR

Jákob
03. 10. 2001
Dát tip
:o))) jsem nosorožec :o))

Kastel
03. 10. 2001
Dát tip
...a přehluší vůně čaje vůni všech zutých ? :o)

PetrViP
03. 10. 2001
Dát tip
udejte konkrétní místo srazu a v kolik, já tam asi sám netrefím...

PetrViP
03. 10. 2001
Dát tip
hele, nechcete se sejít kapánek dřív (třeba hoďku před v nějaký knajpě:o)), já musím den na to taky do školy a blbě se mi dostává domů v pozdních hodinách...

PetrViP
03. 10. 2001
Dát tip
jo, omlouvám se, dočetl jsem kritiky - tak tam už možná trefím:o)) ale stejně bych se sešel dřív... tak o hoďku

Mahoney
02. 10. 2001
Dát tip
jedjá tak tam bych...! věžku miluju! ...je pohádková i bez pohádek... a todlecto... achich au au... plosím dobré víly, ať věžičku na pár dní přestěhujou do chebu... bůůů... já vocaď nemůžu...

rire
02. 10. 2001
Dát tip
Já tam určitě přijdu :) Žebych taky s sebou donesl nějaké pohádky? :))) Budeme číst až do zavíračky !!! :) Mahonku, nesmutní, jestli je to jen otázkou financí, tak něma problema :)

Falka
02. 10. 2001
Dát tip
Kdy je zavíračka? A jak trefím z nádraží, kdybych náhodou večer...? A mohla bych eventutelně přespat do rána, Harčí...?

rire
02. 10. 2001
Dát tip
Falčí, jafněže jo :) Zavíračka je v 23 nebo 2330, myslím :) Možná, že se s nima dohodnu na zavíračce o půlnoci, někdy tento týden se tam určitě objevím :) Z Hlavního nádraží jede tramvaj 26 přímo na Letenské náměstí, popřípadě metrem na Hradčanskou a pak tramvají 25,26 na Letenské náměstí :) Těšíííím :)

zirafka
02. 10. 2001
Dát tip
Aaaaa, chystaji se cajove orgie :-)) no, uvidime :)

Falka
02. 10. 2001
Dát tip
No tak teda jo :o))) Pokud se mi ještě třikrát nezmění plány (respektive pokud se sice změní, ale nakonec zase vrátí zpátky), tak přijedu nejpozději ve třičtvrtě na devět (plus zpoždění) na hlavák a odtamtud se ztratím a pak se pokusím najít se na Letenském náměstí... a do zavíračky to snad stihnu ;o)))) A že už se mocmcomoc... šak vy víte, bando :o) Wikopi, budete tam? :o)))

rire
02. 10. 2001
Dát tip
Falčinko :))) na Letnou to máš tak tři čtvrtě hodinky, to je tak akorát na půl desátou, v tvém případě do deseti :))) a potom se stejně ještě asi bude pokrakračovat u mně doma, jestli teda bude zájem, už si chystám několik nádherných knížek :))))) huráááá :))) Slunko a listí :)

Wopi
02. 10. 2001
Dát tip
Falčí: s wikopi to nevypadá růžově... vlastně ani bleděmodře... ba ani azalinově...

Falka
02. 10. 2001
Dát tip
Príma Wopi, f tom případě jsem to pochopila, že máte zelenou :o))) takže se moc těším :o) A Harčí, zájem bude, aspoň z mojí strany :o)))

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Čajovna tato mnohým písmákům známa jest! :)) Škoda (toliko ovšem protentokrát), že nejsem z Prahy... :((

Pája
01. 10. 2001
Dát tip
možná ;-))))))) miluju pohádky a inspirace na nové ponožky ;-))

nebraska
01. 10. 2001
Dát tip
som bola cez weekend f prahe....nemohli ste to posunut o weekend skor? ;(

Wiki
01. 10. 2001
Dát tip
jůůůůů, tam je moc krásně , možná i z Plzně by se dalo dojet, Wopi, co myslíš ???? Nebuď pohodlnej :-))))

Wiki
01. 10. 2001
Dát tip
avi

Pája
01. 10. 2001
Dát tip
wopííí - nebuď! (ale jinak buď!) ;-)))))))))

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Já nejsem pohodlnej, já jsem pohodnej! Čili RAS! A vy nebuďte rasisti a nechte mě myslet. Čtvrtek. Hmmm. To je, co mě deptá. Být to víkend...

Pája
01. 10. 2001
Dát tip
tááááák si to protáhneme ne? ;-))))))))))))))

PetrViP
01. 10. 2001
Dát tip
no já bych to možná zkusil taky... ale houkněte na mě dyžtak:o)))

Merle
01. 10. 2001
Dát tip
včasné avízo by bodlo... moje paměť je.... nedobrá kdyžtak bych šel

Bacil
01. 10. 2001
Dát tip
Nevidím to... dokud se moje star... chci říci manželka učí na atestaci, je mi blbé se jen tak sebrat a odfrčet do Prahy... snad někdy jindy...

Danny
01. 10. 2001
Dát tip
možná budu v dané době v Praze - v tom případě se tam asi objevím

Falka
01. 10. 2001
Dát tip
Pohádky...? A ta kouzelná čajovna...? Moc mě to láká, ale měla bych mít do 16:30 seminář a pak už nestíhám dostat se včas do Prahy (20:45)... kdyby ale odpadl, nebo se něco změnilo, pokusím se tam dostat, mám ten víkend jet domů, a to stejně musím přes Prahu... A pohádkový večer bych... ráda...

AZALIN
01. 10. 2001
Dát tip
Hmmmmm....

alina
01. 10. 2001
Dát tip
jůůůů :o))) Budu se snažit přiběhnout *...*...*....*...*...*...*........*o*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru