Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvádro pro sinátora

18. 10. 2009
8
5
1128
Tož kurva! Mosim vam řict to, co uš dluho anineviproč votkládám. Sinátor chodi do tanečnich. No kůrva! Vite jag sem sa nasrala, dyš za mnou připrckal a prej maminko, prosimtě, viš já bich potřál oblečeni, sako a... vic neřek, bo dostal taků jebu, že přeletěl stul, almaru a trepnul sa do kjetáku vo hranu kamen. Ty chuji, zařvála su tak svinsky, aš sa zastavili hodiny a ze zdi spadla tabulka host do domu, bůch do domu. Jag si to přectavuješ? Takoví drahí vjeci chtět! A von Maminko, dyž já bodu chodiť do tanečnich letos, viš? Lidi, zlatý, já najedó viděla uplně rudě. Čopla su mesr co tam ležal, zala to moje podsvinče darmožrůtské za háro a ten mesr mu připrckla ke krčisku. Hajzle jeden! To mi ani neřikej, kurva! Des na to zal love? Eslik si je vitáhnul ze svině nebo starýho, tož vás šecky porubu, pořbim na gnuj a z tohdle baráčiska zrychtuju mrdnik pro bohatý lulány z prahe! A von nene, maminko, neboj sa, ona mi to zaplatila teta Blažena. Tož su sa sklidnila, mesr zahodila a pohladila to moje podsvinčátko po kokosku a To je jiná, darmožrůtku muj špatný, dyž to cáluje Bláža. Tanečni sů gut, já takik dysi chodila a vidělala tam aj ňáký love, viš? na záchotkách. Takik si tam určo přilepčíš. Najedó sa mně zmocnila taká svinsky sedymentální nalada, řikla su si, že gcu, abi sa ten muj ogárek nepovedený takik měl jednó dobře, rozhodla su sa, že mu s tim všym pomožu. No ale ty hózny a křuski a kvádro, kurva, to bode problem, to bolo jasný, to stojí svinský love. Naščestí sa mi ale udělal v palici nápat. Zala su ryč, pytel a nohu vod stola a virazila na špacýr. Na řbitof, kurva. Vite, tchán, ten šmejt, dyš natách křuski, tag von starej viváděl jako dyby umřel kája got třeba, kurva! Prej je to moj tatinek, mosime ho uctivě pořbit, ne ve starý ledničce, ani v pytli vot brambor! Normoš zme moseli kupovať truhlu! A co vic! Nestačilo ho pořbyť enem zabalenýho do prostěradla, von mosel miť aj uplně gut novy vohos do tej truhli! Taká škoda, lovů lidi zlatý! Čupr gut novej vohos strčit enem tak pod drn! Ale co, kurva. Teť sa to bode hodit, řikla su si. Dorazila su na ten řbitof, ryčem vodházela šecky ty kahánky, kytky a tak, co tam přibuzny nosej, vyrubala diru do země a vytáhla tu truhlu. Neboštik bol uvnitř celej scvrklej a tvařil sa jag tchyňa, dyž sa ji beře duchot. Dala su mu přes držku až mu vodlitl kokos do křoviska, kurva. Byl křechkej jak sviňa. Ten vohos bol eště čupr gut, kupodivu. Stahla su ho z něj, narvala do pytla, kopla starýho do ryti, až zapad spátky do diry, rakef su na něj hodila a celí to zas zahazela. Tož gut! Doma sinátor kukal na ten vohos jag na ňákej vykáklej kekel, kurva. Mosela su mu pohroziť. Hele mladej, to je čupr gut vohos, viš? Nido živej ho eště neměl na sobě, enem to bolo chvilu pod drnem, viš? To nic. Tož to navlekl a prohližel sa a krůtil u zrcadla jak buzik, ale kurva! Vono to bolo tim pobitem v zemi svinsky skřehlí ty hardy šecky, začalo sa to rozpadať a za chvili z teho bolo guvno a sinátor navic po tom měl ňáků taků virášku, to měl vot teho chuje špatného, vot sviňáka tchána! Tož co, to přende. Hadry sme narvaly do kamen a ja dumala, jag ten zapeklitej problém viřešiť a ftom kurva druhej čupr gut nápat. Viběhla su z baráčiska ven na ulicu, virabovala kontik a vitahal z něj šecky igelitky, doma zala jehlu a nit a ušila čupr gut kvádro z toho bugru. Sinátor na to zasik kukal ňáko divně, to uš su mu ju ale jebla, bo mě dosral, já sa tu taklenc pachtim celej den kvuli němu a von enem čučá! Že tě zasik donesu do bejbiboxu, chuji malí, řikla su mu. Tož sa zatvářil hnetkaj veselejc. Navlik ty sešitý igelitky na sebe a jako gut, no ne? Moderni kvádro! Hotová majka z kosmosu z něj bola. V tomhle šmejdu určitě bode vynikať mezi těmi chuji z olmiku, vite? Bode to miť nejlepči, kurva! Tož tak!
Přiště vam napišu, jak to v těch tanečnich vipadalo!

5 názorů

nikdo živej ho ještě neměl na sobě:)*

wedle_vazy
18. 10. 2009
Dát tip
lulan z Práglu rece: :~)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sebastiana
18. 10. 2009
Dát tip
jo, gut...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru