Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spisovatel

22. 10. 2009
4
4
729
Autor
mikik
 

Proč chce být člověk spisovatelem


Proč? Kde se to v člověku bere? Ta touha něco napsat, něco někomu povědět, předat své zkušenosti, podělit se o své trápení i o své radosti. V dnešním „civilicovaném“ světě už mnoho z nás umí psát i číst. Dokáže z vlastních myšlenek utvořit text, který si občas někdo moc rád přečte. A i kdyby si to nikdy nikdo nepřečetl, přece to není zbytečné. Stačí nám jen náš dobrý pocit, že jsme vytvořili něco, co nám dává chuť jít dál a psát další texty a každou volnou chvíli přemýšlet o slavných spisovatelech současných i dávných. Obdivovat je za jejich odhodlání, za jejich talent a za odvahu s níž mnozí svá díla psali. Kdyby neměli odvahu, nikdy by svět neuviděl tu krásu dnes již tradičních knih. Neměli bychom tak krásné dědictví v podobě české literatury. Protože i když mnoho lidí dnes již už nevnímá nic jiného než peníze a moc, přesto je i spousta jiných, co vidí bohatství naší země úplně někde jinde. V knihách a v textech a v těch kdo je píše. Proto piště, jak jen můžete a cokoliv co můžete. To je naše budoucnost. Kvůli sobě a kvůli ostatním chce být člověk spisovatelem.



4 názory

mikik
24. 11. 2009
Dát tip
díky..-)

Bíša
23. 11. 2009
Dát tip
T.

Glomma
22. 10. 2009
Dát tip
Je to tak ... líbí se mi to * snad písmáci nevymizí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru