Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo jinému jámu kopá...

22. 10. 2009
1
5
378
Autor
kuře

opět vážně-nevážně:)

V době ekonomické krize se dá říct, kdo jinému jámu kopá, není nezaměstnaný. Ale čím ten člověk může být? Buď brigádníkem, zahrádkářem nebo třeba hrobníkem. To je jedno z povolání, ve kterém máte největší klid na práci. Nikde žádný šéf co by vás furt kritizoval, zpravidla ani žádní spolupracovníci a osoba pro kterou jámu kopete určitě nevstane s tím, aby vám šla zkritizovat hloubku jámy či kecat do stylu kopání. Navíc v horkých letních dnech je na dně jámy příjemný chládek. Horší je pokud by jste si v té jámě dali odpolední pauzičku a usnuli. To by se vám také mohlo stát, že některý kolemjdoucí by vás začal zasypávat a to by nebylo vůbec příjemné. Dalším povoláním ve kterém se kopou jámy, je lovec mamutů. I když tohle povolání pomalu mizí, protože sehnat mamuta je v dnešní době čím dál tím větší problém. Ale z lovců mamutů mohli vzniknou hrobníci. Zdá se vám to nepravděpodobné? No ono se to mělo asi tak. To se jednou lovci mamutů přejedli kvasícího ovoce a našeho milého mamuta, který byl lapený v jámě, zakopali. Když se pak probudili z kocoviny a našli mamuta, tak je napadlo, že by to nemusel být špatný způsob pro nakládání se zemřelými kolegy, kteří jim jinak smrděli za jeskyní. A od té doby fungují hrobníci, ale i ti dnes mají s příchodem kremace problém. Proto jim nezbývá než jít na rekvalifikační kurzy, fárat do dolů a kopat uhlí. Ale ze začátku to pro ně bude velký nezvyk, protože uhlí se vykopává, ne zakopavá…


5 názorů

wedle_vazy
23. 10. 2009
Dát tip
...rozhodně složitější, než zakopat, třeba, malamuta ;)

papouch
23. 10. 2009
Dát tip
To jsme dělali jednou na čundru, jenže jsme u toho pili rum a kdosi přiložil na oheň aji ten kolík a my pak museli vyhrabat asi čtyři kubíky hlíny, než jsme to maso našli :-)

mno, lovci mamutů jednou dělali piknik na dně rokliny, hořel táborák a tak...no a co čert nechtěl, šel kolem mamut a do té rokliny spadnul. Oheň sice uhasil, ale kameny zůstaly žhavé a navíc byl mamut zavalen hlínou, co ho provázela při pádu do rokliny... Nebudu to protahovat: Setonův hrnec (jestli tedy ještě někdo ví, co to bylo...) nevymyslel žádný Seton

Petrusha
23. 10. 2009
Dát tip
no teda to je kra ... e vtá ... no strašná pitomina ...

naira
23. 10. 2009
Dát tip
...no zdá se mi, že jaksi skáčeš..jen nějaký desítky či miliony let sem a tam... od krize k mamutům... to čekám kdo stráví...nebo možná se pletu.... ...v předchozím jsi někoho oslovil...ale teď... ..no nevím... ale uvidíme ..co z tebe vypluje dál....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru