Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promluva k mému počítači

03. 10. 2001
7
0
2694
Autor
Moppy

Dohodli jsme se, víte na čem?

Že budu mluvit s počítačem.

Když uslyší má vzletná slova,

možná že změní, jak se chová.

 

“Tvá paměť, to je paměť sloní,

rychlost, co nikdo nedohoní.

Tvůj harddisk bzučí jako včela,

jež z úlu právě vyletěla.

 

Tvá obrazovka jasně bliká

a tvoje myška vzorně kliká.

Jaká je rychlost na sběrnici,

co kláves ve tvé klávesnici.

 

Když vidím tvoje skvělé hlášky,

vždy začnu hledat v tašce prášky.

Vím, že mi šeptáš do ucha

to sladké slůvko - porucha.”


Semipalakva
09. 10. 2003
Dát tip
počítač je kako ženská... i když se tváří že je OK, je schopnej se na nás vysrat po stisknutí špatné klávesy...

Albireo
11. 01. 2002
Dát tip
"U pramene každé chyby počítače jsou nejméně dvě chyby člověka. Jedna z nich je ta, že to svádí na počítač."

:-DDDDDD*

Popelucha
23. 10. 2001
Dát tip
Básnička je pěkná, milá, asi jako dopis spolužačce někde na základce. ;-) Fakt líbí... K počítačům citový vztah nemám i přesto, že s několika sdílím byt už aspoň 17 let. Bezejmenny: a co cholesterol? Já vím, že v reklamě říkali, že RAMkA je nyní se sníženým obsahem tuku, ale harddisky se dělají čím dál tučnější... No, pravda je, že třeba já mám na počítači dost libovou grafiku. Na druhou stranu, klávesnice, to je jak chipsy, takhle večer hledím do monitoru a jen tak mimoděk sežeru celý balíček kláves a zapiju to CMY inkoustem... No nic.

Bezejmenny
23. 10. 2001
Dát tip
Popelucha: vyšší dávky počítačových lipidů lze deaktivovat úměrně zvýšenou duševní konsumací zeleně. Takový chloresterol.... ;o)))))

Pentium
06. 10. 2001
Dát tip
Materulo to já vím, že mám pravdu. :-))) Vzpomínán na drobnou poznámku Belmonda z jednoho filmu " Největší prevít je lidský faktor..." Právě vylupovali banku. :-)))

Pentium
05. 10. 2001
Dát tip
Materula tak to tedy opravdu nejsem. :-) CZlovek Pentium nevzniklo dle Intelu ale od něčeho úplně jiného. Co s počítačem, jako takovým, nemělo nic společného.:-) Spíš bych to měl poopravit: Chyba není v počítači, chyba je vždy v člověku. Co vy na to?

Moppy
05. 10. 2001
Dát tip
Připouštím, že chyba může být v uživateli, ale že je vždy v uživateli a nikdy v počítači, to je velmi odvážné tvrzení, které bých si po letech práce v servisu počítačů vůbec neodvážila vyslovit. Takže bych tady tento problém chtěla uzavřít. Díky vám všem za vaše názory a kritiky :-))

Bezejmenny
05. 10. 2001
Dát tip
Doubi, v tomto případě opravdu nemohlo. Náhodou se počítači živím. Denně sežeru alespoň dva. ;o)))))

Pentium
04. 10. 2001
Dát tip
Počítač nikdy za nic nemůže, chyba je vždy v uživateli. TIP

CZlovek
04. 10. 2001
Dát tip
Materula, Pentium: Pentium je přece od Intelu => nikdy si nepřipustí vlastní chybu... :-))

Doubi
03. 10. 2001
Dát tip
Jojo, můj počítač je taky pěknej zmetek:-)))) hlavně když ho zapnu a on mi hlásí, že nenašel myš!!! Ale přesto - přiznejme si, že k němu máme citový vztah.. to je jako s chlapama:o))) *

CZlovek
03. 10. 2001
Dát tip
Nejlepší je stejně: "Keyboard error or no present. Press F1 to continue..." (nebo jak to přesně je... :-)) ) To nikdy nevím jestli mám brečet nebo se smát... :-) Ale Doubi má pravdu - je to jako s ženskýma... :-)) ť*!

Moppy
03. 10. 2001
Dát tip
Tahle paralela mě nikdy nenapadla, ale máte pravdu. Díky.

Kami
03. 10. 2001
Dát tip
Doubi, nemyslí si tvůj počítač, že je kočka :o) *

Kami
03. 10. 2001
Dát tip
Eště ten t*

Doubi
03. 10. 2001
Dát tip
CZlovek: to bych se tedy hádala!!! Ne nadarmo je počítač rodu mužského!:o))))

CZlovek
03. 10. 2001
Dát tip
Doubi: dobrá tedy, dobrá... :-)))

alča
03. 10. 2001
Dát tip
:-))

Pája
03. 10. 2001
Dát tip
;-)))))))

Danny
03. 10. 2001
Dát tip
:-) *

Bezejmenny
03. 10. 2001
Dát tip
Veršováníčko je to poněkud jednoduché, ale jako vyjádření pocitů to ujde. Mimochodem, děcka, všechny ty popsané chybové hlášky si zaviňujete sami. Buď vadou v konfiguraci, nebo chybami v zapojení HW. ;o))))) Mě se to například nikdy nestává. ;o)))))

Doubi
03. 10. 2001
Dát tip
Bezejmenny: možná by se měl přejmenovat. Kamkoliv vlezu, najdu tvojí hlášku,že tohle by se ti teda stát nemohlo. já bych navrhovala nick - Bezchybny !!! :o)

:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru