Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Urolog

11. 11. 2009
0
13
532
Autor
feko
Vyšetření prostaty, má každý buzík rád, mladý, fešný urolog je jeho kamarád.

Když si prstem zkušeným, análem cestu razí, kluk se kroutí rozkoší, nadšeně on praví:

Božíčku můj, doktůrku, to je ale slast, počítej s tím určitě, zítra máš mě tu zas.


13 názorů

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Náhodou, všechny kritiky jsou ftipné a přijímám je. Ale moje dílo je taky ftipný, jen to ve svý povýšenosti neumíte fšichni uznat. Bůh vám to odpus´t.

když jde forma i obsah do háje, tak už "dílo" nic nezachrání... vtipný mi nepřijde nic, ani to, že stojíš o hlubší kritiku (což by teoreticky mohl být důvod k smíchu...)

Zbora
11. 11. 2009
Dát tip
Tady rytmus spáchal sebevraždu. Napsaná jako Vietnamcem při třetí lekci češtiny. A trapas navrch.

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Ženský u gynekologa porovnávat s "homíkem" u urologa? Hm, jsi asi nepochopila... Bude mi už třináct. :-)

hm. a zensky u gynekologa nebo na mamografu ti taky prijdou vtipny? kolik ti je, dvanact? :-/ napsaný je to dost mizerně. a zábavný to taky zrovna není

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Já si naopak myslím, že je to hrozná prdel. :-) Buzerant u urologa, no není to krásná představa. Lituju toho doktora, jak se mu tam pacoš "udělá." :-)

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Já si naopak myslím, že je to hrozná prdel. :-) Buzerant u urologa, no není to krásná představa. Lituju toho doktora, jak se mu tam pacoš "udělá." :-)

apatie
11. 11. 2009
Dát tip
ftipný to není, ani trochu

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Jo, možná, ale vtipný, nemyslíš? :-)

feko
11. 11. 2009
Dát tip
Jo, možná, ale vtipný, nemyslíš? :-)

Trošku laciný, nemyslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru