Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Wopiho a ostatní účastníky Návštěvy

05. 10. 2001
2
0
628
Autor
Za_Doubi

Doubi se omlouvá těm několika dobrým písmákům, kvůli kterým sem chodila (prý budete vědět), že jim smazala jejich oblíbenou blbůstku, tedy hlavně kritiky kolem ní.
Samozřejmě ji měla uloženou, a tak vám ji posílá s hezkou vzpomínkou na vás.
Zároveň se omlouvá, že poslední kritiku od jakéhosi vidláka nezkopírovala, bála se, že by si zanesla do dokumentů svinčík.

Návštěva u maminky       2001-09-30 [33696]

Autor: Doubi

Kategorie: Blbůstka

Celkem čteno: 318 x

Tip: 14

 

 

Prolog:

 

Věnováno mojí milé mamince, u které jsme dnes byli na návštěvě:-)))

 

Návštěva u maminky

 

Přijeli...

Vyžrali...

Odjeli...

 

 

 

Kritika - názory čtenářů:


 

 

30.09.2001 3lobyte

přispjechali

přečetli

posrali se ...........

DOUBÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ :O))))))))))))))))))))))))

TY NEMÁŠ CHYBU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


 

30.09.2001 3lobyte

hodne sem wo tom přemejšlel - ještě se sem vrátím ....

mam dojem, že mi to změnilo život .....

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Vždy mne potěší,když¨se mezi revoltujícími básníky, jejichž jedinou devizou je mládí a snad ještě povšechná znalost Hrabákovy Poetiky, objeví někdo, kdo dokáže syrově a přitom obrazně popsat realitu světa - takového, jaký skutečně jest. Na této básni nejlépe vidíme, jak je důležitý smysl pro informativní zkratku, jak prostých slov volí básník k dosažení silného a působivého efektu na čtenáře. Síla této básně spočívá především v tom, že bez všech obvyklých příkras a klišé přesně vystihuje podstatu momentu, který byl pro autora natolik podnětný a vzrušující, že se jej rozhodl zpodobnit v básni. Máme málo takových básníků, ale společně s prof. Pravdodatným volám: Nemusí pršet - jen když kape!

 


 

 

30.09.2001 Doubi

MONTY:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Chtěla jsem to po pár dnech smáznout! Cos mi to udělala???????? Teď nemohu.... Tvá fundovaná slova zde musí zůstat pro naše potomky:-)))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 rain

*

:-)))))))))))))))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 3lobyte

monty - nečtu moc rád Tvé kritiky, protože se většinou zabýváš přýspjefky, které jsou hodné jen letmého přehlédnutí....

zde jsi ale vyjádřila absolutně fšecko, a eště haldu navrch....

jen tak na okraj:

taky tě tak moc vzala ta třetí řádka ???

je to jen můj subjektývní dojem, a nebo je to i pro ostatní taková síla ???

 


 

 

30.09.2001 Pentium

:-))))*

 


 

 

30.09.2001 Diana

Mne osobně oslovil nejvíce verš druhý. Pocit, který ve mne vyvolal, byl bytostě naléhavý a vnutil mi myšlenku až obsedantní, zda přece jen ještě nezbylo něco v ledničce. Nezbylo. Je noc, zítra neděle a všude zavřeno.... TIP za sugestivní atmosféru.

V tomto kontextu bych vypíchla i závěrečná slova v pravdě fundované kritiky Monthy.

(P.S. Maminka jistě slzí štěstím za věnování tohoto díla)

 


 

 

30.09.2001 zoo

Vy jste ptáci! :-))))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 Kami

HI - trefa - HI...*

 


 

 

30.09.2001 Wopi

3lobe, kdo ti šlápnul na nos???

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Monty kritika je sice VELMI dobrá, bohužel však neobsáhla (nebo snad nechtěla obsáhnout)  všechny aspekty díla, které tak zásadním způsobem změnilo naše vnímání poezie na Písmáku.

Kritička (lze-li to tak vůbec říci, vzhledem ke zmíněným "přehlédnutím") zcela opomenula metodu dosažení tak úderného působení básně na čtenáře. To je způsobeno (a i odborník by si téměř nevšiml) tím, že zatímco slabikově je zde dán až zabijácky neměnný (téměž otupující) rytmus 2 / 2 / 2, který ne náhodou upomíná tep technohudby (repetice trojteček k tomu navíc zcela jasně evokuje mohutný hall), počet písmen je však 7 / 7 / 6 - a ta absence sedmé hlásky v posledním verši je to, co čtenáře doslova vbije do sedadla. Záludně dobrá poezie...

 


 

 

30.09.2001 Gastarbajtr

:-))))))))))))))) *!

 


 

 

30.09.2001 zoo

Jste všici fuňďovaní fuňďové. :-)))

Chci vocaď všechna avíza, nebóóó - přijedúúú - bububúúú!!!

 


 

 

30.09.2001 nebraska

Hm, nadarmo som sem klikla.....sux osem tipov, a je to mierne o nicommmmmm

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Eh, přišlo mi upozornění od jakéhosi šťoury, že otupující dvoudobý rytmus nemusí být techno, leč třebas i polka. No ano, mohla by být, dokonce téma básně by tomu zdánlivě i napovídalo, avšak není tomu tak. Je zde onen předimenzovaný dozvuk, který to jednoznačně determinuje, zatímco k sobě mile nakloněné hlavičky zpěváků dechovky nikde nespatřuji.

 


 

 

30.09.2001 Doubi

WOPI: mě z Tebe asi brzy mifne!!!!!!!!!!!!:-)))))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Mě ze sebe taky... :))

 


 

 

30.09.2001 Wiki

Milá Doubi, Ty a zoo jste jak čerstvý vítr na tváři, jako sluníčko, ktré vždycky pohladí.

Je to bezva, že jste přišly na Písmák a přinesly s sebou spoustu humoru, příjemného nadhledu a pozitivních emocí. MVR :-))))

 


 

 

30.09.2001 zoo

Vemu karabáč a asi Ti vokážu, kdo je tady pozitivní,

Ty výtržnice! Wopi, podrž mi ji!

:-c

 


 

 

30.09.2001 Wopi

kdo komu má podržet?? nechápu... :(

 


 

 

30.09.2001 Falka

Wopi?

Nejdřív bych tě ráda upozornila na hrubý omyl, který jsi zde spáchal!

Báseň je totiž psána v rytmu valčíku (tedy ne 2/2/2, ale jednoznačně 3/3/3, cárara, cárara, cárara!!!), což básni dodává poslední a neúžasnější rozměr...

Umíte si totiž představit, s jakou ladností a nenuceností ijeli-vyžrali-odjeli???

(s důrazem na tučných slabikách!)

Mamí, promiň...

 

3lobe? Třetí řádek ve mně doslova vybuchuje, hlavně když si uvědomím, že pro jednoho z manželského páru je maminka vlastně tchýně!!!

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Ještě bych se vrátila k dílu samotnému. Rytmickou stavbou a obsahem mi připomíná lidovou malajskou báseň "Pantun":

Pisang ěmas bawa bělayar,

Taroh sa-biji di-atas pěti.

Utang ěmas boleh di-bayar,

Utang budi di-bawa mati.

Pravda, jedna řádka nám při srovnání obou děl chybí, ale porovnáme-li obsah, zjistíme, že zhuštěním na TŘI řádky získala báseň pevnější formu a její výraz je mnohem expresivnější. Kořeny lidových tradic cítíme z obou děl, ale v malajské verzi je sdělení ukryto pod balastem nadbytečných metafor (ěmas boleh, budi di-bawa etc.). Čtenář je nepotřebuje, zbytečně jej odvádí od podstaty, a v tom shledávám největší přínos básně - jde doslova na dřeň, aniž by přitom čtenáře odváděla od meritu věci květnatými alegoriemi, bez nichž se pokročilý milovník jadrného verše snadno obejde.

 


 

 

30.09.2001 Diana

Falka,Monthy, máte mě na svědomí, málem jsem se smíchy ...

Falka objevně upozorňuje na možný tříčtvreční rytmus díla, s čimž nelze než vášnivě souhlasit. Autorka, je-li moudrá a schopna poučit se fundovanou kritikou by měla něco v tom duchu přičinit do prologu.

S kritikou Monthy zásadně souhlasím. Přesto bych si dovolila přimluvit se za výraz "taroh sa biji" jako za nezastupitelný, zejména s přihlédnutím k mentalitě Malajců. vynechte "taroh sa biji" a báseň ztratí atmosféru!

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Falka: ale kdežpak!!! Tohle je častý omyl lidí, kteří mají plíce (ať už v důsledku nekouření nebo genetických předpokladů) ve skvělé formě. Těchto však je výrazná menšina a NEJSOU URČUJÍCÍ!

Lidé s průměrnými plícemi nemohou ani UVAŽOVAT o "přijelivyžraliodjeli", nýbrž o "přijelinádechvyžralinádechodjelihluboký nádech doprovázený funěním"!

Proto NENÍ A NEMŮŽE BÝT rytmus Umcaca Umcaca, nýbrž:

"přijeli_vyžrali_odjeli_", tudíž SUDÝ, zatímco toliko Tvá teorie jeví se býti LICHOU.

:)))))))))))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 Doubi

Diana, Monty, Falka:

Holky!!!!!!!!!!!!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Bolí mě břicho a není to od včerejšího přežrání!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Wiki: Ty jsi tak milá:-))))

 


 

 

30.09.2001 hubertxy

JEPŘILI...

ŽRAVYLI...

JEODLI...

Jen takhle to čte kabalista!

 


 

 

30.09.2001 hubertxy

ile-jdo ?

ilar-žyv !

ilej-řp ?

Jen takhle to čte kabalista, který ví, že za slovy je víc než nic...

 


 

 

30.09.2001 zoo

Hubéééééért! Tejkonc mám kolu v kolíně!

Chci říci v klíně, kruciš!

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Monty, máš tentokrát naprostou pravdu, je vidět, že sis vzala k srdci moji oprávněnou výtku.

Jako vždy jsi to však nedotáhla do konce. Oznámil jsem malajskému ministerstvu kultury Tvůj rozbor a řeknu Ti, že tam došlo k něčemu, co lze přirovnat snad jen k zemětřesení. Tebou připomenutá báseň už má nyní oficiální tvar

"Pisang

Taroh

Utang!"

a uvažuje se o jejím zavedení coby malajské hymny...

Pružnost malajského MK jest obdivuhodná.

 


 

 

30.09.2001 hubertxy

Budoucí "Malajskou hymnu" seženete u všech dobrých prodejců CD, leží vždy v nejzazších koutech, doufám, že jen dodnes!!!

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Wopi: Tentokrát mi křivdíš. Pokoušela jsem se ihned po zveřejnění svého rozboru informovat malajské ministerstvo kultury, a to telefonicky, leč ve sluchátku se mi neustále ozývalo: "Ada-lah sa-ekor kěra, konon, běrsahabat děngan anak saudagar," což v překladu znamená něco jako "volaný účastník právě hovoří, opakujte své volání později, prosím". Netušila jsem, že tím ptákem na drátě jsi TY. Ale mohlo mě to napadnout. Je už zkrátka údělem nás géniů, že přicházíme pozdě. Viz Jára Cimrman (Teď! Teď tu byl!). Mám bohužel tu smůlu, že už jsou patentovány i dvojdílné plavky. Příště se pokusím nejprve jednat a pak teprve zveřejňovat své poznatky, neboť, jak vidím, nejen čert, ale ani Wopi nikdy nespí...

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Před chvílí jsem faxem obdržela stanovisko malajského ministersta kultury. Musím uznat, že jsou velmi kulantní, na rozdíl od některých nemalajců, kteří... no nic. Posuďte sami:

 

(Doubi se omlouvá, zkopírovala to bez obrázku)

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Mám jen dvě drobné připomínky.

A) "Ada-lah sa-ekor kěra, konon, běrsahabat děngan anak saudagar" lze jen velmi volně přeložit jako "volaný účastník právě hovoří, opakujte své volání později, prosím", neboť správný překlad zní "na lince je právě hovor VELMI DŮLEŽITÉ A CENĚNÉ OSOBY (děngan!!), opakujte..." - tolik pro přesnost.

B) Kulantní stanovisko se mi nezobrazuje :((.

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Á, již se mi zobrazilo. No ano... moc pěkně řečeno... jo, opravdu.... a závěr... ano, lze se jen obdivovat těm výstižným formulacím!

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Teda Doubi, 36 kritik na 3 slova :))), to obnáší pěkných 12 kritik na každé :)))). Gratuluju :)))

 


 

 

30.09.2001 Astalavista

ehm, asi tak nějak...:)

 


 

 

30.09.2001 Bezejmenny

No ne! Jen zírám, jak kulantně ekvizitní jsou vaše reakce, a kolik neuvěřitelného kritického talentu ve vás dokáže vybudit poetické vyjádření ve třech fádních slovech.

Z čehož plyne, jak vidno, že čím je dílo kratší a bláznivější, tím více exklusivního intelektu a talentu do něj vkládáte ve svých kritikách.

Vede mě to k nápadu, že dílo se dvěma slovy by vás asi dopkázalo vyhecovat k mnohem brilantnějším komentářům, a naprosto geniální by bylo vložit sem pouze jednu jedinou tečku.

Nad jejím významem a krásou by se zajisté rozklenul tak zářivě barevný ohňostroj intelektuálních kritik, že by to přitáhlo pozornost celé české literární obce. ;o))))))

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Hm. Ještě lepší by bylo v tom případě vložit prázdno. To by teprve dávalo možností k domýšlení...

 


 

 

30.09.2001 3lobyte

milá doubravko,

jaxem slíbil - ještě jsem se vrátil a nelituji toho...

tvá poslední poznámka věnovaná Dianě, Monty a Falce kvalitativně upřesňuje celé dílo a druhému řádku dává naprosto nový význam...

člověk mého sociálního původu se při přečtení informace "Vyžrali" mohl ze zkušenosti nomnívat, že jste se prostě vrhli na zbylý kousek psího sucharu a návštěvu ukončili po pár minutách, aniž by se brady zaleskly omastkem...

proto vítám tvou poznámku o včerejším přežrání se jako upřesnění prostor, ve kterých maminky uchovávají dobroty - tedy špajz, lednice a kapsář ...

 


 

 

30.09.2001 Doubi

3lobyte: uvědomuješ si vůbec, že všechno tohle tady jsi rozpoutal TY???????????????

A já jsem Ti za to neskonale vděčná, ne snad kvůli těm několika típkům, kdeže!!!!! (ale klidně mi je posílejte dál:-)), nýbrž proto, že "včíl sa ukáže", jak je na tom Písmák se smyslem pro humor. Zatím to vypadá lépe, než jsem si myslela:-))))))))))))))))

Hurá, sláva.. protože dokud se řehtáme, ještě jsme neumřeli!!!!!!!

 


 

 

30.09.2001 zoo

Heleď, 3lobyte - můžu Ti chvílemi dělat do Tvé pozoruhodné Monty?

Heleď, Wiki - pučíš mi někdy Wopiho?

Helejc, podDoubinko - že Ty mi lezeš do Bezejmennýho?

Jo a můžu jet příště s Váma, když si nachrastím pár přepravek?

A tip! Ať se pozéři upotácí! *

 


 

 

30.09.2001 zoo

Šmarjá, zapomněli jsme poslat avi ďáblíkovi, ten zas bude lítat jak čert v pračce! :-))

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Zoo - nejen že ochotně půjčí, ještě za to prý připlatí :))).

----------------

Jak vlastně lítá čert v pračce? Ještě líp, než anděl v mikrovlnce??

 


 

 

30.09.2001 Falka

Lidi, a to jsem tady jenom chviličku nebyla.... a celou dobu, co jsem hlídala dvě malé děti, se mi ozývala Sojka a dožadovala se pozornosti... děti kvůli jejímu vřeštění nemohly usnout, já kvůli dětem nemohla odběhnout, abych ji utišila, a na malajském ministerstvu se mohli zbláznit, že jim nezvedám telefon!!!

Rozebrali jste to důkladně, to je pravda, a jak vidím, nakonec se to vyřešilo i s Malajsií... podle zpráv v hlasové schránce (SOjka na mě vřeštěla pak celou cestu domů, lidé se na ulici otáčeli, a protože takhle rychle a hlasitě chrlená malajština dokáže leckoho vyvést z rovnováhy, byli vyváděni z rovnováhy a padali z chodníků do jízdní dráhy (ještě že se hlavní třída právě opravuje, v důsledku čehož je od pátku do dnešní půlnoci odkloněna doprava, takže v pravém slova smyslu ta dráha vlastně v těchto momentech není jízdní, a hlavně, nikomu se nic nestalo)... takže podle zpráv v hlasové schránce to vypadalo, že se nedohodnete, a Ministerstvo kultury Malajsie vznese obvinění z podvratné protistátní činnosti našich jedinců v jejich zemi, konkrétně za napadání státních symbolů, obzvláště hymny... ale poté, co si i jednotliví členové tamního Ministerstva začali zkrácenou verzi pobrukovat během zasedání (a poté, co zazněla i v jedné ze zpráv v hlasové paměti mojí Sojky), se Malajsie zjevně rozhodla jinak... možná dostaneme i nějaké to ocenění a třeba i světovou cenu míru, protože náš čin by se dal nahlížet i jako preventivní přátelský akt, most, vlídné gesto samotného srdce Evropy... a jaká forma může být něžnější a zřejmější, než právě umělecká a poetická???

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Wopi: Na tvůj lehce impertinentní štulec, týkající se přesného překladu malajské věty "Ada-lah sa-ekor kěra, konon, běrsahabat děngan anak saudagar," musím chtě nechtě zareagovat malajským příslovím "Maka pada suatu hari ada sa-ekor kěra mělihat tuan-nya běrchukor"; přeber si to jak chceš.

Doubi: Obávám se, že se objevíš v nové učebnici literatury po pátý ročník základních škol. Doslechla jsem se, že zaujmeš místo po Vodňanském, jehož otřepaná báseň "Dejte mi pastelku, nakreslím pejska" se v kontextu dneška jeví již jako zastaralá. Bohužel s tím není spojený žádný finanční profit - život klasika je holt těžký.

 


 

 

30.09.2001 Doubi

Po dalším příspěvku Falky zvažuji, zda termín "dokud se řehtáme, ještě jsme neumřeli" poněkud nepřehodnotím..... mám nepříjemný pocit, že již brzy ze smíchu umřu:-DDDDDDDDDDDDDDD

 


 

 

30.09.2001 Doubi

Monty: ledva jsem odeslala příspěvek, vidím zde ten Tvůj... a proto se Tě táži: "I Ty, Brute?" :-DDDDDDDDDDDD

 


 

 

30.09.2001 Wiki

Gratuluji DOUBI k jubilejnímu 10. tipu !!!!!! Hurrrááááááá:-)))))

 


 

30.09.2001 Modona

Doubi:-JJJJJJ připomnělo mi to nápis z Jindřišké věže z roku 89, stálo tam : " Není třeba Několika vět, stačí 3 slova: " Jděte do pr....." :-))))

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Wopi: Čert v pračce má oproti andělovi v mikrovlnce jednu zásadní nevýhodu - poškrábe buben a odtok je po několika rotacích plný chlupů. Takže jsöu to vlastně dvě nevýhody. Anděl v mikrovlnce nepřináší celkem žádné problémy, snad až na to, že spálené peří smrdí... Ale jak by řekl Děd Vševěd: "Anděl je dobrý letec, ale nevydrží..."

 


 

 

30.09.2001 dablik008

no toz...blbustka pekna :o)))

tip davat nebudu...

a do debaty se taky zapojovat nebudu...

ale zasmal jsem se, ucel splnen :o))

 


 

 

30.09.2001 Wiki

Monty :-)))))

Doubi : BTW : občas se tu něco podobného povede, např.před několika měsíci u Nepouše : proč má ruce od povidel.

Výsledkem jeho básně byla bedna plná buchet s povidlama , kterou jsem napekla pro půl Písmáka a odmlčený Nepouš .-(((

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Jo, abych nezapomněla, zamlouvám si předností právo na výrobu a prodej reklamních předmětů s potiskem. Nabízím 49% ze zisku (mé židovské geny mi víc bohužel nepovolí); na pondělí večer si nedělej žádné plány, přijde reklamní fotograf. Místa na billboardy mám už předplacená.

 


 

 

30.09.2001 Anděl009

Popravdě, MontyP, čert neucpe jen odtok... když jsme poprvé takto vyslýchali jednoho zajatce, jeho kopyto se vklínilo mezi buben a kostru, čímž došlo k velkým materiálním škodám...

A kolik andělé vydrží... no, o tom Ti budu muset něco napsat...

zatím jen tolik: hodně!

 


 

 

30.09.2001 Doubi

Wiki: doufám, že výsledkem nebylo smazání díla???? Jdu si to okamžitě najít, smíchu není nikdy dost a já zase zítra musím jít prodávat to zatracený prádlo, potřebuji se posilnit:-)))

A díky za grádulaci :-))))

 


 

 

30.09.2001 Wopi

Sám seš kopyto, anděli. Tohle je proti ženevským konvencím, to jsi neměl zveřejnit :))

 


 

 

30.09.2001 Doubi

P.S. pro MONTY: proč až pro pátý ročník???????? Myslíš, že prvňáčci by to nezkousli??????:-)))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 Monty_Python

Doubi: Prvňáčci by z toho ještě neměli ten pojem. Dílo by jim muselo být podsunuto v rámci nějakého většího celku, například:

Ole je 7 let. Dostala kolo. Táta dal Ole pusu. Máma dala Ole nánu. Teta je daleko. Posílá Ole panáka. Ola volá: Táto, mámo, já se mám! Mám kolo, nánu, panáka! Je oslava. Přijel strýček s Pepou a Mílou. Přijeli. Vyžrali. Odjeli.

nebo

Ola solí. Pepa láme. Máma má mísu. My máme maso. Táta má rád maso. Ola a Pepa také. Cítili maso, viděli mísu. Přijeli. Vyžrali. Odjeli.

Uznej sama, že tím dílo poněkud ztrácí na významu a údernosti.

 


 

 

30.09.2001 zoo

Montiťule! :-)))))))))))))))))))

 


 

 

30.09.2001 Doubi

Monty:

Už doooooost!!!!!!!!!!!!! Břicho bolí, huba vykloubená, oči slzí...

:o))))))

 


 

 

30.09.2001 zoo

Do Tebe bych, holka, taky ráda dělala - kdybych jen věděla KOMU! :-)))))

 


 

 

30.09.2001 zoo

Jo a to jste slyšeli, že v Singapuru padla kláda? Vlastně vláda?

A že v Kuchingu je run na banky? Nechci bejt teda doma prorokem, ale Doubulka by měla přiďulkovat druhej slok!

(Ad. o patérko: To se ucházím vo Falčici - nějaké námitky snad?)

 


 

 

01.10.2001 3lobyte

zoo

F Singapůru zatkli můru

padla kláda na ováda

jo a taky v Kuchyngu zatkli bandu Lemmingů

doma těžko s prorokem dá se brodit potokem...

jen to do nás narvi pepku - neni nad půlnoční depku

ale to s tou falčicí neměj dlouho f palici.... !!!

:o)

 


 

 

01.10.2001 Anonym46

Doubi bezva, konečně něco i pro nás prosté čtenáře. Nelze jinak, než se obdivovat jak jasně a lehce je vše vyjádřeno, takže pochopí i takové literární natvrdlo jako já. Krásná četba pro volné víkendové dny:-))

*))

 


 

 

01.10.2001 3lobyte

Monty:

my že máme doma maso ???!!!

a gde prosimtě ??!!

tady by byla schopna doubravka vyplodit tak akorat:

Probudili...

Hladověli...

Usnuli...

 


 

 

01.10.2001 Baba_Jaga

Doubi, anonym46 jsem já, Babuše Jaguše, asi jsem se špatně nahlásila, ale myslím, že je to už v pořádku:-)

 


 

 

01.10.2001 Doubi

3lobyte:... a umřeli........

 


 

 

01.10.2001 Bacil

Ježkovy voči... tohle jsem už v pátek nestihl, a dnes v pondělí už je tu takový nános kritiky... Ta báseň má hluboký smysl. Je ovšem třeba vždy individualizovat index žravosti dětí v korelaci s indexem potěšenosti maminky dětmi, potažmo vnoučaty. Relace těchto dvou indexů pak zaznamenává fenomenální importanci řešeného problému... Tím nechci (M. P. !) nikterak oslabit malajský rozměr Vaší diskuse, který je mi velice sympatický, neboť mne jihovýchodní Asie se svou exotikou vždy lákala.

 


 

 

01.10.2001 hubertxy

Bacile, já ti ale vůbec nerozumím, a to jsem o různých indexech, importacích a korelacích myslím už někdy něco slyšel.

Jestli to ale není tím, že je pondělí a tak...

:o)

 


 

 

01.10.2001 Bacil

Index pondělnosti na to má nepochybně také vliv :-))

 


 

 

01.10.2001 Falka

3lobyte: Díky, náčelníku, že ses mě zastal!!!

 

 


 

01.10.2001 papouch

chňá chňááá :-))))

a co se týče rytmu - vzpomeňme lidové písně

Čí sů to koňééé, koníčky koňéééé

na dvóře nadvóře nadvóóóře

že s nima žádné nevóóře

nebo tak nějak to bylo

kterou jest možno zpívati jak v pochodovém dvoučtvrťovém

tak tříčtvrtečním rytmu.

A néni to ojedinělý zjev. Stejnětak i tato bááfeňj

se dá recitovati jakf 2/4, takf 3/4.

Ale jestli si z toho někdo chce uďát halekačku, nejni proublem...

:-)))

 

 


 

01.10.2001 Mythus

toho nakecáte na 3 slovíčka....ALE DOBRÉ!!!*

.)*

 


 

 

01.10.2001 Wopi

Teda Monty, přebral jsem si to Tvé "Maka pada suatu hari ada sa-ekor kěra mělihat tuan-nya běrchukor"...

Ne, ne a ne, TAKHLE diskutovat opravdu nemůžeme... Kdyby ještě aspoň "Maka pada suatu hari ada bawa mati"... tak snad bude možné najít nějaký společný základ... ale "mělihat tuan-nya běrchukor"... ne, tudy cesta k domluvě fakt nepovede... sorry...

Až tak daleko zajít opravdu nemůžu...

 


 

 

01.10.2001 zoo

Hele, lidi, taky se sem jak zamilovaný moulové vracíte

každej den třikrát? :-)))))

 


 

 

01.10.2001 Doubi

zoo: taky, taky... až to tu jednou ukončíte, všechno si to zkopíruju:-))))))))))))

Wopi: nechápu, o čem se tady pořád s Monty dohadujete. Mně, když se dovolám někam, kde je obsazeno, se většinou ve sluchátku ozve: "Nevěšte se, jste v pořadí."

 


 

 

01.10.2001 Doubi

Bacil: index pondělnosti!!!!!!!!!!:-))))))))))))DDDDDDDDDDDDD

 


 

 

01.10.2001 3lobyte

zoo

vůbec ne - já sem kolikrát nevlezu, jak je hodina dlouhá :o)

 


 

 

02.10.2001 Monty_Python

Wopi: Jak by řekli chlapci Černohorci (ten v tom balonovém plášti, to je Stojan Jakotič... ten studuje s vyznamenáním): U ladu je spas - od odmaranja još niko nije crka.

 


 

 

02.10.2001 Doubi

Monty: myslíš toho třetího zleva?????????:-))))

 


 

 

02.10.2001 Yfča

Teprve teď jsem otřela slzu dojetí, jež skanula z mého slabozrakého očka... Mezi písmáckou šedí naprosto ojedinělé, krásou svítící dílo! Jen tak dál!

 


 

 

02.10.2001 Diana

Děti, já se sem chodím zasmát vždycky, když to potřebuji a to je asi každých 10 minut.

Wopi, trvej na svém! "mělihat tuan-nya běrchukor" v žádném případě! To bych do Monthy neřekla - je normální?!

 


 

 

03.10.2001 Kami

:o))))) Na všechno a všechny!

I to zaměstnání hned vypadá líp.

Ci etě!!!

 


 

 

03.10.2001 Kami

Já už nemůžu dát tip. :o( Ono mi to nadává :o((

 


 

 

03.10.2001 Wopi

Diana: no právě, mě to taky zarazilo. Dokonce mohu říci, že TOHLE mi ještě nikdo nikdy neřekl...

Ovšem ničí normálnost bych neřešil... jsme přeci na Písmáku... vždyť víš... letadla, růžová ořezávátka.... :)))))

 


 

 

03.10.2001 Bacil

Jéééééééééé, růžová ořezávátka opět na scéně! To je žůžoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!! :-))))))))))))

 


 

 

03.10.2001 Mythus

Monthy...aby si vedela- U Radu (je tam R nie L) je spas....a ešte, aby si vedela, že v bývalej Juhoslávii boli čiernohorci považovaní za najlenivejší národ na svete....toť vše....

:) (keď ste sa tak rozohnili tak aj ja pridám vetvičku do pahreby...)

to L...jedine ak to bolo nejaké divné nárečie....

:)

 


 

 

03.10.2001 Jákob

jen mne nepozvali :o)


 


Bacil
07. 10. 2001
Dát tip
VIZ WOPI a víc nemám co dodat.

Bezejmenny
07. 10. 2001
Dát tip
Vyřiďte laskavě Doubi, ať z toho nedělá tragedii. Nakonec to Wopi vyjádřil za všechny. Když jde o člověka, jsou mi všechny kritiky, názory a tipy spíš k smíchu. ;o))))

Wopi
06. 10. 2001
Dát tip
No, díky... ale... ze všeho nejraději bych tu měl Doubi... Proč pořád někdo musí někam odcházet??? :((

JO! Tak tady se mi bude líbit. Hned si tyhle ména píšu do deníčku:o) A pak že tu prej nejsou srandisti!

Wiki
06. 10. 2001
Dát tip
a z radosti se stala tryzna :-(((((((((((((((((((((( a že tý radosti je v týhle době sakra třeba !!!!!!!!!!!!!!!!! Doubi, Doubi - přišla jsi, způobila kolem sebe spoustu nádhery, začali jsme Tě mít rádi a teď je tu po Tobě jen smutná prázdnota..

zoo
05. 10. 2001
Dát tip
Jenže tejkonc už to, dámy snad prominou a pánové jistě unesou, taková prdel nejni. Koukej se vrátit a netanči nad námi v tom bahně sama, babo, jedna, sákryš!!

Za_Doubi
05. 10. 2001
Dát tip
zoo: hele, mně je to celkem volný. Je to tady na žádost Doubi a ta to sem poslala na žádost některých účastníků Návštěvy, zřejmě si to nestačili zkopírovat. Nikomu to nenutím. A podle toho, jak se vyjádřila Doubi, těžko se, baba jedna sákryš vrátí.

Modona
05. 10. 2001
Dát tip
Za_Doubi: Vyřiď prosím Doubi, že sama nejlíp ví, že odvahy mám dost za nás obě:-)) ˇVyřiď ji prosím, aby mě tu nenechávala samotnou dlouho!

Za_Doubi
05. 10. 2001
Dát tip
a já jsem zde poprvé a naposledy, takže vás prosím, neposílejte mi žádná avíza, nebude komu.off.

zoo
05. 10. 2001
Dát tip
Tady nejde krucihergot o to, co jsme si stačili či nestačili zkopírovat. Tady jde o ni. Jestliže ale Ty jsi jen posel, tak je mi prd platný snažit se sdělit, že jsou tu vrby a ucha. A tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru