Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Představuji se

13. 11. 2009
5
19
781

Dovolte prosím, abych se představila.

Mé jméno je Cadaverousness. Dostala jsem tuto přezdívku díky barvě své pleti. V angličtině totiž toto slovo znamená mrtvolně bledá.

Narodila jsem se ve znamení Vodnáře, a jsem na to hrdá. Je mi šestnáct let, ale když vidím svět kolem sebe, připadám si mnohem starší.

Lidé se mě trošku děsí. Možná pro mou bledou pleť a příliš zelené oči, nebo pro mou nepřístupnost. Příliš nenavazuji kontakty s okolím a raději se svěřuji svému deníku.

Moc ráda čtu. Vlastně to dělám úplně ze všeho nejraději. Takže budu ráda za to, že jsem dostala možnost nahlédnout do vašich duší. Díla přeci jsou takové odrazy toho, co skrýváme uvnitř sebe.

Něčeho, co se při běžném životě vůbec nedostane na povrch, neboť je to zatlačenou dnešní krutou dobou. Je to naše druhé já. Tak křehké a neuchopitelné, až to zaráží.

Děkuji tedy za všechny řádky jenž byly, jsou a budou napsány.

                                                                                 Cadaverousness


19 názorů

Děkuji :-)

Anetah
24. 11. 2009
Dát tip
ale přiznejte, takhle se tu představí málokdo :-) poklona a tip *

katugiro
16. 11. 2009
Dát tip
Furé!!! :)))

Rabb
14. 11. 2009
Dát tip
no nevadí, no. :-)

tak snad to tolik nevadí :-)

Rabb
14. 11. 2009
Dát tip
no.. tak mne těší.. možná, lepší by bylo dát takovéhle představení se do svýho profilu než o tom psát dílka.. :-)

V pátek třináctého? A já to ani nezaregistrovala :-)

Našpek
14. 11. 2009
Dát tip
Vložit toto na Písmák v pátek třináctého? To chtělo odvahu :-)

peace lady
14. 11. 2009
Dát tip
Naše druhé já.. Jo, tak to tu vítej. Sice jsem tu taky jenom chvilku, ale to se časem dožene.. :-)

Kate 18
14. 11. 2009
Dát tip
Tak vítej, mrtvolně bledé děvče.

Sebastiano, napíšu. ogrcaj_mamu, super star jde trošku mimo mou osobu. Občas se podívám a dle mého názoru je dobrý ten Chodůr. A ty fandíš komu?

ogrcaj_mamu
14. 11. 2009
Dát tip
a komu drzis palce v superstar, ked leona vypadla?

Sebastiana
13. 11. 2009
Dát tip
Hm, bledá pleť a zelené oči, to nemusí vypadat špatně...Napiš nám něco, ať je co číst, fantazii se tu meze nekladou.

Fouraix
13. 11. 2009
Dát tip
ani žeryka? :-O kam ten svět spěje žery /drbu se jednou rukou mezi provázky v meziuší a druhou jakéhosi tvora v přítmí pod stolem/ vrrr

Loutkového psa vskutku neznám. A vlašáky nemám ráda. Jsem na lískáče.

Fouraix
13. 11. 2009
Dát tip
no váhal sem jesi se zeptat na tvého nejoblíbenějšího loutkovýho psa nebo todle, no a pak mě napadlo, že loutkovýho psa třebas neznáš žádnýho

Proč? :-)

Fouraix
13. 11. 2009
Dát tip
ahoj. jó, a kolik sníš denně asi tak vlašáku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru