Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog autora s obětí

17. 11. 2009
4
8
399

Někdy si jen tak sami sedněte nad šálkem čaje a nechte postavy z vašich děl promluvit. Prostě si s nimi v duchu povídejte. Vážně to bývá zábavné, a někdy vám ten zvláštní dialog může vnuknout i novou myšlenku.

Rozhovor autora s obětí v detektivce:

 

Postavy:

1. AUTOR

2. OBĚŤ

 

Mám pro vás dvě zprávy. Jedna je dobrá a ta druhá trochu horší. Kterou chcete slyšet dříve?

No tak třeba tu horší, ať to mám dříve za sebou.

Ano, budete to mít rychle za sebou. Zítra totiž zemřete.

Cože? Já? Proč? Děláte si legraci!

Ne, myslím to naprosto vážně. Zítra musím dokončit druhou kapitolu a tak s tou vraždou nemohu déle otálet.

Vraždou?

Ježišmarjá člověče, píšu detektivku, snad si nemyslíš, že tě nechám umřít přirozenou smrtí?!

A můžu si alespoň vybrat způsob smrti?

Ale jistě.

Chci, abych byl udušen ve spánku polštářem, abych se před tím stačil pomilovat s manželkou a ještě předtím bych chtěl k večeři kung pao.

Dělala jsem si srandu. Chcípneš v chudinské čtvrti. Zavraždí tě rozběsněná prostitutka… těžítkem! Hahahahaha!

Ť..ť..ť..těžítkem?

Jo. Ale neboj, sice to bude bolestivá smrt, ale nebude to trvat moc dlouho.

Ale to nemůžeš! Tohle přece nejde! Nemůžeš jen tak vraždit nevinné lidi!

Ale můžu. Já jsem totiž váš Bůh. Chachá!

Tak to teda ne!

Už mi začínáš pít krev! Víš co? Já jí nechám, ať tě vykuchá zaživa zrezivělým nožem!

Ne, prosím, to ne! Dobrá, souhlasím s tím těžítkem.

Dobrá, ale už žádné odmlouvání!

Tak dobrá. Ale prosím, zrezivělý nůž ne!

 


8 názorů

Dík. Hle, tak já ještě udělám rozšířenou verzi, někdy v čase budoucím.. :-)

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
Hurá, zde ještě dílo bez klišé ! t*

Vaud
17. 11. 2009
Dát tip
vyborny!

Ok, podívám se, děkuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru