Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slzy nejsou mince

29. 11. 2009
40
35
2378
.
...tenoulince cinkají
po čaji voní
z porcelánu
sloni kráčí z dálné Indie
když žijem po doušcích
sníh a led roztaje
do čaje z Cejlonu
na slonu potichu
do hříchu pak k ránu
na nejrychlejších koních
 
čajokrásně voníš
.

35 názorů

Milly
09. 02. 2010
Dát tip
Klubim...

Markel
23. 12. 2009
Dát tip
krááásnééé - T

ano, skvělý :o)

...fajn

Candy
06. 12. 2009
Dát tip
Krásně jemná...

Grainee
04. 12. 2009
Dát tip
nadher.t.

Bosora
01. 12. 2009
Dát tip
Tip*

Adamova Eva
01. 12. 2009
Dát tip
už se stalo že terminus technikus zavítal kde mohl :O) a žlutí vesele všude a nejen žlutí to šálku přidávám trošku medu, ať si život čajově osladíme *O)

ech, to bylo teda jiný okno, martinez si čte v superstar a asi si odskočila sem :o)

martinez
01. 12. 2009
Dát tip
a já zas děkuju dalším čtenářům a zdravím :o)

Desirée
30. 11. 2009
Dát tip
Díky, byl to můj šálek čaje...a voní. *D.

dadadik
30. 11. 2009
Dát tip
*

Norsko 1
30. 11. 2009
Dát tip
zajímavě spletené, ale i trochu popletené, čaj byl zřejmě silný

Impresse
30. 11. 2009
Dát tip
čajokrásná*

Ferry
30. 11. 2009
Dát tip
Za čajokrásu, jakož i slova předlehlá. t*

prošvihla sem tu ňáký vtipy, Alloho? :o)

když někdo nemá smysl pro humor už mu ani traverza nepomůže...

nahá12
30. 11. 2009
Dát tip
***!

Oldjerry
30. 11. 2009
Dát tip
No jo, to je vyšší standard. *

avox
30. 11. 2009
Dát tip
i ten poslední... první co mne napadlo bylo, že slzy sice nejsou mince, ale občas se jimi doplácí... tady není důvod... slzy radosti? pěkná :-) */

Muamarek
30. 11. 2009
Dát tip
Možná bych nedával poslední řádek - ale líbí se mi, Marek

no tak to si projdi všecky kritiky naší dědičky, Květoni, to tě zásobí na delší dobu :o) děkuju vám tu a zdravím :o)

Chvilka čajové poezie? Bezva. Já jsem čajovej. Terminuscorner pobavil/a. Počítám, že se stane jakýmsi dědicem (dnes již zesnulé) Stupid ligy.

Wronski
30. 11. 2009
Dát tip
tanec na tenkém ledě :o)*

Rampoušek
30. 11. 2009
Dát tip
tak to nečti a hlavně nepiš a nebo piš ať víme co umíš :)

To avízo bylo zbytečné, BigBivoji. Nečekala jsem, že jsi něčím schopen překvapit a primitivní rýmy Indie x Gambie mě přesvědčily, že psaní je pro Tebe jen něco, co jde zdánlivě snadno, protože zmáčknout klávesu na klávsnici umí úplně každý. Obashově mi to vtipné taky nepřijde a ani to není pro mě určeno. Jestliže si špatní autoři mezi sebou musí dodávat takovéto podpory, příště mě z toho vynech, nemám čas tyhle plky číst.

BigBivoj
30. 11. 2009
Dát tip
...jak sloni z dálné Indie tak terminy z jižní Gambie hlavně se nenechat zmást kulomet je namaštěn :)))

lampička
30. 11. 2009
Dát tip
nádhera*

Toscana
30. 11. 2009
Dát tip
nádherně křehké cinkání - *t

já nemusím, já už ho vidím! :o) dík, jejdo a dobrou

jejdavilda
30. 11. 2009
Dát tip
Líbí a nekomentuji, já nemusím :-)*

no za to ty nám koukám písmáka obohatíš - dík za další žluť - ale aby ti zbylo aj na další autory - nerada bych si to užívala sobecky sama - a navíc takový plýtvání energií, slovy a barvou v dílně - to chce fakt zapálenou oddanost pro poezii - jen do mne, ať se smažím v literárním očistci :o) Alloha... dík :o)

Uplakánkost, deníčkové veršotepectví, neobjevné asociace, nízký stupeň inovace v novotvaru čajokrásně, snad novotvar čalamádokrásně by lépe vyjádřil, že se jedná o čalamádu slov jen proto, aby vznikl nový příspěvek, nerozlišování vzorů trpí a sází ve tvaru sloni kráčí poukazuje na autora z jižní Moravy, což ale nulovou kvalitu texu nijak neovlivní. Text poživatelný, ale nesytící.

čajokrásně voníš tip. jako celek pěkně utvořené plyne... nádhera...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru