Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Navštivte písmak.cz již dnes !

01. 12. 2009
0
0
566
Autor
Ladas

Nemám zájem, nechci, nepotřebuji !

Ta tam jsou doby kdy nápis teplé párky na bufetu v centru okresního města znamenal tak vlezlý reklamní výdobytek, že nad ním někteří lidé téměř ohrnovali nos. Ráno se vzbudím, obleču si své nové bílé tričko, tedy pardon, není nové ale pouze vyprané (v novém Perwollu), usednu do nové, úžasné, ručně vyrobené skládací židle( z Ikey), a jelikož jsem klasik (hlavně po ránu) tak si z (Dobré) vody uvařím (Nes)café. Člověk se dnes nemůže ani v klidu nasnídat aniž by mu do dveří nevlítla parta individuí vydávajících se za hnutí za dobrou snídani s tím, že jedinou možnou alternativou k od maminky namazanému rohlíku se salámem je keks, jehož jméno by klidně mohlo být kiks, jelikož si nejsem jistý zda li továrníkům během vynalézání receptury nekoloval v krvi koks. Cílem rekamy je člověka zaujmout, a je jedno jakým způsobem. V dnešní době, kdy negativní reklama je již skoro pozitivnější než samotná pozitivní, se každá firma téměř třese na jakoukoliv menší, větší žalobu..Jakákoliv zmínka v sebepochybnějším plátku, či třiceti sekundová televizní reportáž vysílaná ve dvě hodiny v noci na TV Noe, je pro firmu výhrou a zvyšuje nejen povědomí lidí, ale i cenu značky. Troufám si dokonce i tvrdit že v dnešní době jsou některé reklamy cílené vyvolat odpor či nechuť. Tvůrci marketingových strategií pravděpodobně počítají s tím že se o nevoli kterou ve vás daná reklama vyvolala zmíníte dál a tak vyvoláte řetězovou reakci šířící se rychlostí prasečí chřipky v Indickém McDonaldu. Na druhou stranu, ať je reklama vlezlá jak každodenní telefonát oznamující Vaší úžasnou výhru, či vtipná jak Petr Lesák uvádějící 5 proti 5ti, lidí kteří koupí kde co, skočí na kde co je stále spousta, a na to také většina ménně důveryhodných firem snažících se obalamutit lidskou psychiku sází. Já osobně si nedovedu představit že bych skočil na špek podomnímu prodavači nožů anebo po přečtení letáku o Aladinovi či jiném blábolu konvertoval ke svědkům Jehovovým a začal si odpírat potěšení z dárků a tlačenky, ale přesto se téměř každým dnem nevědomky stávám i součástí virální, reklamní kampaně, a co Vy? ZDE JE PROSTOR PRO VAŠÍ REKLAMU
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru