Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

s názvom II.

02. 12. 2009
3
6
552
Autor
a znova

Sme súčasťou alveoly,

gúľame sa na mieste a

pridŕžame tyče, cez ktoré prúdia plyny.


Poznanie uviazlo hlboko pod vrypmi nôh.


Jasný, priamočiary let dieťaťa -

skáče z múriku.


Hranici je zle. Hranica je rozpoltená z vedomia, že niečo musí rozpolťovať.

Nie je na istom – rozdeľuje, alebo spája?

Pokúša sa bez úspechu prekonať.


Nárazník škriabe po značke, symbióza kovov

presýtila vzduch. Zástup mužov fajčí pri

motoreste.


Toto je splnenie túžby vtákov – sú viac, ako len

pozorovatelia, sú konečne

zaangažované. Plnohodnotne rozdeľujú

priechod.


(náhly vstup – nevedomá súhra zástupov Nieov a Ánov)


Jasný, priamočiary let - žena

dopadá na nohy. Transformácia sa deje

v zábleskoch.


6 názorů

a znova
19. 01. 2010
Dát tip
tak opodstatnene asociacie by som povedala ;-) vtaky boli zamer, takze ta zaangazovana nepatricnost zas tesi mna, a ja sa hram.. toz dik pekne.

Scilly
17. 01. 2010
Dát tip
Az po hranicu to bolo take klzanie sa po nepredvidatelnej prabole... prijemne. Jasny priamociary let vyvolal lahku zavrat a asociacie a spolu s hranicou zarezonoval nad zaludkom aj na sedej kore mozgovej. (mojmu mozgu sa taketo filozoficke, uvahoidne, pod rebra stuchajuce zalezitosti vidia nehorazne sexy).industrialne skripave impulzy mi robili dobre vzdy vzdy vzdy, tam ide diskusia k sipku... :) priznam sa ze vtaci mi tam uplne nesedeli, nejaki mi prisli nepatricni, aj ked su zaangazovani. zaver ma uplne dostal resp. mozno ani nie tak dostal, ako potesil :)

a znova
03. 12. 2009
Dát tip
cudoval by si sa, ale povodny, pracovny nazov bol "Cira radost" :)

Krytyk
03. 12. 2009
Dát tip
vážné úvahy, čtenáře to většinou odrazuje, mne ani moc ne, ale na druhou stranu chybí tvému verši radost a hravost .))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru