Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog z TV

10. 10. 2001
0
0
753
Autor
Hatapka

Dialog, který jsme si napsali pro jednu divadelní hru ...

DIALOG EVA JURINOVÁ - ZBYNĚK MERUNKA

 

(Eva i Zbyněk svačí, nevěda, že kamery již běží. Zbyněk upozorní Evu, že už jsou éteru. Oba odhodí svačiny mezi diváky, dožvýkají a dusí se...)

Z: Himbajs, hergot, hrom do čepice, čert aby to spral! Pozor, už to jede!!!

 

E:Hezký dobrý večer, vážení diváci. Vítáme vás u našich speciálních štědrovečerních televizních novin, kterými vás jako obvykle budou provádět Eva a...(ještě se stále dusí)

 

Z: ...Zbyněk.(vykucká) ----- Šmarjá, Evo, tobě dneska tak sekne. Já bych nejradši vyhnal ty vlezlý kameramany a vrhl na tebe, sebe na tebe ...

 

E: Tebe na mě? Ale no tak, Zbyňku, kroť se, vždyť se na nás dívají miliony diváků. Neboj, zprávy za chvilku skončí, kamery zhasnou a my ...

 

Z: ...vzplanem jak plamen (přeříkává se a nakonec řekne: oheň!!!!)

 

E: To je jedno, Zbyňku, hlavně, že si užijem. Už se nemůžu dočkat.

 

Z: Počkat! Nejsme tady, jen tak mimochodem, kvůli novým zprávám pro naše impotenciální diváky?

 

E: Ale Zbyňku, tys chtěl snad říct pro naše potenciální diváky, ne?

 

Z: Ále, vždyť je to jedno, Evi. Voni nás stejně neposlouchaj, jenom hltaj ten barevnej vobraz, reagujou na světlo a čekaj, jestli k tomu někdy dojde.

 

E: A k čemu, Zbyňďo?

 

Z.: Ale no tak, nedělej, že nevíš, vo co de. Vždyť ti to včera tak pěkně šlo. I pan Velkoředitel tě chválil za dobře odvedenou práci.

 

E: Na mě se můžeš vždycky spolehnout. Já jedu na 100 %. Někdy i na 120.

 

Z: Ale včera jsi jela nejméně na 220! Ve čtení zpráv jsi prostě jednička.

 

E: Už toho nech, ty bejku, a radši už přečti první zprávu.

 

Z: Počkej, Evi. Teď jsem si vzpomněl, že jsi mi v maskérně chtěla říct nějaký vtip. Ale v tom fofru jsi to nestihla. Když je ten Štědrý den, mohla bys aspoň pobavit národ.

 

E: Já nevim, Zbyňku, já to asi nezvládnu. Já mám hroznou trému.

 

Z: Bojuj, Evi, ty to dokážeš!!!

 

E: No tak dobře, když teda jinak NEDÁŠ!

 

Z: (pod vousy) Ale dám.

 

E: Představte si to. Prosinec. Zima. V ulicích není bezpečno. Mráz tě každou chvíli praští. Sníh, hustá chumelenice, zakopáváš o sněhuláky, kradeš jim mrkev, posypové vozy zapadají do závějí, na silnice se sype cukr, protože sůl už došla...

 

Z:... a pak, že sůl je nad zlato!

 

E: A v tomto nečase vejde do řeznictví malý Milánek v teplém, hnědém, huňatém, zimním, obnošeném kabátku a povídá:"Dobrý den. Máte zmrzlý držky?" A pan řezník odpoví:"Ne. My si tady topíme."

 

Z: (počká, až se vysmějí a pak se začne smát). To je dobrý, ten se ti teda poved. Tak jsem se už dlouho nezasmááááááááál.

 

E: Tak jsme se k těm zprávám zase nedostali, Zbyňku! No to nám pan Velkoředitel zase dá! Tak aspoň letem světem.

Zemětřesení v Ugandě.

 

Z: Letecká katastrofa v Mexiku. Nikdo nepřežil.

 

E: Sněhová kalamita v Egyptě. Pyramidy pro veřejnost uzavřeny.

 

Z: Skandální odhalení: Clinton a Lewinská přistiženi pod vánočním stromkem.

 

E: Čtrnáctiletý A. I. z Prahy opakovaně osahával jedenáctiletou D. S. z Chebu.

 

Z: Legalizace heroinu schválena už ve druhém čtení. Schůze v Poslanecké sněmovně se protáhla až do ranních hodin.

 

E: Klaus se Zemanem uzavřeli pokrevní bratrství. Ruml si rve vlasy.

 

Z: Viktor Kožený externím poradcem ministerstva financí.

(schová se pod stůl)

 

E: Tak jsme to nakonec stihli, že Zbyňku? Zbyňku! Zbyňku. Zbyňku ?!

(schová se taky)

 

- K O N E C -


Feeling
27. 11. 2001
Dát tip
zaujalo mě to "..hltaj ten barevnej vobraz, reagujou na světlo.." tak to totiž bohužel je ;-)

Spvrivs
11. 10. 2001
Dát tip
Mno, sice si nemyslím, že by se profesionálové jako Zbyněk a Eva takto chovali, ale je to docela zábava. :)))

ruby
10. 10. 2001
Dát tip
ne ze by se mi to nelibilo ale taky mi to neprijde az tak zvlastni. docela me to bavilo ale skoro pokazde jsem vedela jaka bude pristi replika,

Hatapka
10. 10. 2001
Dát tip
možná právě proto ten dialog vznikl, bylo to pro jednu besídku, měla to být legrace, žádné velké umění ...

Kandelabr
10. 10. 2001
Dát tip
jo je to docela sranda, ale předvídatelná, na besídku OK na divadlo spíš ne.

Hatapka
10. 10. 2001
Dát tip
Jeste poznamka, pokud chcete vedet, jak takove besidky vypadaji (dopadaji), navstivte adresu besidka.fbi.cz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru