Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úplně jiné ráno

13. 12. 2009
3
4
1592
Autor
Emmma
Otevřela oči do studeného šedého světla nového dne. Nejdřív si pomyslela, že se asi probudila zimou, protože její nahé tělo bylo přikryto jenom lehkou dekou. Pak ale uslyšela kapky vody dopadající na dno sprchy. Po tváři se jí rozlil blažený úsměv. Spustila nohy přes okraj postele a pak vstala. Sebrala bílou košili, která ležela pohozená na podlaze stejně jako ostatní oblečení. Natáhla ji na sebe, zhluboka vdechla její vůni a zamířila do koupelny. Všechna zrcadla v bytě míjela stejně jako lesklé hodinového ciferníky. Dnes ráno nebude nikam spěchat, nebude na nic myslet. Rozepnula knoflíky u košile a pomalu otevřela dveře do koupelny....

4 názory

sepiolite
15. 12. 2009
Dát tip
teď jen doufám, že to "Vaší" je všeobecně míněno:) Jinak nemáš za co děkovat, jen ještě možná zkus popřemýšlet, že, ač je to miniatura prozaická, nějaká forma by neškodila..jako alespoň odstavce a tak..i by se to lépěji četlo;) (a ještě jedno tajemství - když odepisuješ na kritiky, tak v kolonce "Avíza" zatrhni, komu má přijít avi, že jsi odpovídala. Možná jsi to udělala - já jen, že mi nepřišlo ani jedno a reagovala jsi na mě opakovaně)

Emmma
15. 12. 2009
Dát tip
Děkuji,moc si vážím Vaší kritiky.

sepiolite
15. 12. 2009
Dát tip
mám ráda, když mi je nechaná volnost pro vlastní představivost, ale tady jsem se ztratila, protože mám až moc vysvětlení. Nicméně napsané to je hezky

Erzsi
13. 12. 2009
Dát tip
Hm, jak jsem psala u Sparty, skvělý úvod, který by vybízel k pokračování:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru