Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

If nightswimming is there

10. 10. 2001
2
0
482
Autor
bellamy

je těžké se vyrovnat s realitou, když ona je jako sen...

potokz slz, v krvi zabydlená, v rohu duše skrytá, čeká čeká čeká a BODNE, rychle, ocel, přesně ví co chci zapomenout.

potěžkám myšlenku na ní pod řasou a okolo páteře se protáhne její silueta jako žraločí čelisti pootevřené dýky, těsné doteky bosé nohy. jen nevím, co to znamená. jako vždy se nic nestane, tak proč, v banku nejsou mince, ale prst tiskne spoušť, nemám proč si stěžovat, ale kam bych měl jinam, cítím v chřípí nasládlou vůni slasti, která tak dusí při nádechu. lehce nasaj vůni, never get enough. tlak zlomí čelist jak suchou větev. nech otevřít okna zatmělého srdce, nebo mě zdrť přívalem emocí ve fyzickém kontaktu. protože čas jen řeže do slabin. už dlouho. jako bych proplul okolo soukromé, vlastní Ameriky, prázdným náručím. vlastní představou vybudované sídlo s třináctou komnatou, ale co mohu čekat když zahodila klíč. svěrací kazajka nenapomáhá aerodynamice při běhu na sto sto tisíc metrů. do kopce. budu připraven, definitvně. prosím. ich werd' kein Schritt nach vorn' machen and You'll show me what's goin' to happen. jen jestli už někdy byla za těmi dveřmi.      


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru