Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duše

27. 11. 1999
1
0
604
Autor
Billy

No comment

Ach noc, ta temná čarodějka, tajemství ukrývá velká. Skrývá mnoho špatných duší, jenž se v noci ztrácet musí, ale přes den jsou tu zas, a chodí si kolem nás. I když o nich všichni víme, jako že je nevidíme. Každý snaží se jich stranit, každého z nás mohou ranit, ve dne, když je jejich čas, škodí, znovu, zas a zas. Proto snažte se je hledat a zkuste jim šanci nedat, šanci na to, aby nám škodily zas, povídám. A kdepak je hledat máte ? ale to přec všichni znáte, musíte je hledat v sobě, neříkat "Vidím ji v tobě" A ne chodit kolem kaše, vždyť přec jsou to duše naše. Nemáš i ty svoji duši, jež se v noci skrývat musí ? A přes den tvým tělem vládne, vystrnadit ji, je marné ? Ale není, chce to píli, i když potrvá to chvíli, duše tvá, tvá špatná stránka bude zastíněna, zkrátka dobro z tebe bude zářit a to nikdy nejde zmařit.
madoka
03. 12. 1999
Dát tip
ZAjímavé, poetické, doporučul bych totéž co Bibša ale jinak se mi to líbilo.
Tvá duše je asi černá,
ukrýváš ji v sobě, dusíš,
ale jednou, vyjde na povrch
a ukáže tvé pravé já,
stejně černé jako tvá duše.
Proto žij životem naplno,
nevzdávej se a bojuj,
stojí to za to.

Daimon Terr
30. 11. 1999
Dát tip
To se mi líbilo ...
Jen tak dál ...

-- TIP --

Bibša
30. 11. 1999
Dát tip
Líbí, vybrousit styl a takové to hranaté vyjadřování a bude to oukej.
Jen jsou duše, které se ve dne skrývají a vládnou až v noci :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru