Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Same motherfuckers

11. 10. 2001
1
0
1417
Autor
nigga

Same same

You´re still the same motherfuckers

as you ever were

You´re still the same motherfuckers

as you ever were

You´re still the same motherfuckers

as you ever were

You´re still the same motherfuckers

as you ever were

You´re still the same motherfuckers

as you ever were


Dustman
02. 12. 2002
Dát tip
tyjo bobmba docela originální ne?

A co na tom máme uhodnout? O kom to je? Já tipuju, že o vládě nebo o parlamentu...

Wopi
11. 10. 2001
Dát tip
You´re still the same shit writer as you ever were

Wopi
11. 10. 2001
Dát tip
ale nic osobního - toliko kritika :)))

Wopi: Když mluvíš v množným čísle, těžko můžeš bejt osobní...:)))

Wopi
11. 10. 2001
Dát tip
kurňa... jak jsem to kopíroval, tak jsem nemyslel :)))) máš pravdu :))))))))))))))))))))))))

Albireo
11. 10. 2001
Dát tip
Já bych řekl, že je to o kdysi mocných komouších, co jsou dneska mocní ekonomicky z peněz co nám nakradli. Monty: kde vidíš u Wopiho ten plurál?

Wopi
11. 10. 2001
Dát tip
were x was... :))) ale od té doby, co McCartney zpíval "Man, we was lonely..." už stejně ničemu nerozumim :)))

Albireo
11. 10. 2001
Dát tip
Wopi, you were je v jedn. i mn. čísle. Aspoň ve spisovné angličtině. V nářečích a slangu žádná pravidla neplatí, v ebonic se řekne dokonce "he am".

Albireo: Aj tak sa to dá povedať...:) K tomu plurálu, samozřejmě u "writer" chybí "s", ale duel were x was pro mne byl primárním vodítkem...:) I když jinak jsem angličtinář na baterky...:))) Wopi: Z toho si nic nedělej, já zase slyšela zpívat Karla Gotta "Fang das Licht" ....:)

...teda ne že by to bylo gramaticky špatně, že jo... ten Karel...:)))

Wopi
11. 10. 2001
Dát tip
:))) Ale napadl mě verš: "zhasni světlo, zhasni Licht, ať nevidim na tvuj ksicht" :))))

Wopi: Áááá, to je kruťárna!!! Dobrýýý!!!:-)))))

Albireo
11. 10. 2001
Dát tip
Wopi, bezva! Jako básnička. Znal jsem ovšem jednoho, co něco ještě trochu horšího řekl holce, s níž 3 roky spával.

Cavalera
11. 10. 2001
Dát tip
tři oříškou jdou, jedna za druhou .. tři oříšky jdou, hrábě s lopatou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru