Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odejít

28. 12. 2009
0
5
307
Autor
Týnuše

Je to moje první věc.. potřebovala jsem se akorát vypsat..

Odejít

Potřebuju z míst, kam se těším

I kam se mi nechce

Kde mám i nemám přátele

Jenže ono to nejde tak lehce..

 

Mám strach, že když odejdu,

Nemůžu se vrátit

Nebo musím?

Děsem zas se nechám schvátit..

 

Už toho bylo dost

Nechci tohle zažívat

No tak jsme se pobavili..

Škoda jen, že mi nejde

Se tomu usmívat


5 názorů

Petrusha
28. 12. 2009
Dát tip
Nemůžu se vrátit Nebo musím? Děsem zas se nechám schvátit.. (kategória 1 až 3)

(sorry za avi, střela vedle)

(sorry za avi, střela vedle)

hele .. texty se daj dělit do několika kategorií (dle potřeby jich zle přidat i ubrat). Minimálně však tyto: 1. šuplíkové a.- ty, co sou na "vypsání se z pocitu" - krycí název "automatické texty" - zn. ne k publikaci 2. šuplíkové b. - ty, co sou na učení se .. hledá se jima cesta, kudy jo a kudy fakt ne - zn. taky ne k publikaci 3. průběžné a. - první varianta vhodná k publikaci, pokusy, hojně inspirované jinými básníky, většinou s nádechem "teď jsem ten velký básník" 4. průběžné b. - autor už má cosi načteno, tápe, ale pochopil, že kopírování není ono. Dožaduje se kritiky, z které se poučí, ne jen plácání po zádech. 5. průběžné c. - votaď už to de pořád dál s občasnými smyčkami k 1.-4., či případnými vynechávkami (múza se holt nedostaví na zavolání) - zn. k publikování, většinou + další kategorie, nevývojové 6. do očí bijící - autor se na sebe snaží (mnohdy nevybíravě) upozornit - takových je tu plno 7. zavedené - díla autora, co tu má svůj harém obdivovatelů/lek (či všeho dohromady) a který touží po poplácání 8. ... Tendle text přesně dostává svýmu zařazení. V podstatě se dá pochválit fakt, že nikde nejsou černé slzy padlejch andělů, to bývá častý. jasně, že to má smysl, myslíš-li si to tak. A i jedničkovej šuplík je důležitej a takový básně vznikaj každýmu a pořád.. ale i poésie je kus práce, fakt. Sama nejsem dál než u dvójke. Tak hodně štěstí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru