Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exitus ve stínu noci

02. 01. 2010
2
8
1250
Autor
cz3ko

Ve stínu dnešní noci
a v rytmu její moci,
říkám si, že všichni jsme jen života otroci.

Ve stínu dnešní noci,
zažívám ten pocit,
kdy nesloučí se se životem šrámy na mém srdci.

Ve stínu dnešní noci,
zemřel Genius loci
a tisíc červů sežere mé tělo bez pomoci.

Za příchodu rána,
fakta už jsou dána.
Na perutích svých ponese mě černá vrána.


8 názorů

snake_01
04. 04. 2010
Dát tip
Naopak, snaž se rýmovat, ale pořádně - hlavně se neschovávat za volný verš, jinak z toho bude hybrid na druhou, což by určitě dopadlo hůř než tohle. Nedovedu pochopit, že si ještě nikdo z vás nedovedl vzít k srdci Seifertovo konstatování, že volný verš se píše obtížněji než vázaný - čili: dokud neovládneš vázaný, snažně tě prosím, nepouštěj se do volného... díky.

fakta už jsou dána - dobrý verš... jinak je to dost hrozné... ale vytrvej.. a nesnaž se za každou cenu rýmovat ;-)

Horkit
24. 02. 2010
Dát tip
Napsal jsi sračku o hovně. Myslím, že ani ty sám to hovno moc nechápeš.

sveřep
02. 01. 2010
Dát tip
zařazeno do hříček by bylo přijatelnější, jako vázané verše může toto dílo těžko obstát řekla bych

Hiphopu se vyhýbám, tak možná proto mi jej to nepřipomíná, ale ta forma je prostě nezvládnutá, udýchaná a plná vaty. Pokud jde o obsah (je-li vůbec z formy rozluštitelný), připomíná mi to spíš kvazidekadentní emařské nikdomněnemárádování. Líbí se mi verš "a v rytmu její moci".

Norsko 1
02. 01. 2010
Dát tip
Verše a la hiphop do poezie nepatří

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru