Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V hotelovém pokoji

05. 01. 2010
1
4
709
Autor
PiXEL

V hotelovém pokoji, jsem hledal svůj ideál. Z lehkou holkou, co jsem sotva znal. Byl jsem moc mladý a moc se bál. V rohu pokoje brečím a nevím jak dál. Jsou pryč doby, kdy jsem se pořád smál. Vyrostl jsem v muže a osud dospělých na mě čeká... V hotelovém pokoji, si připadám tak sám. Jediného přítele, teď pro sebe mám. Na rozvrzaný posteli, s tebou ležívám. Mám odejít? Řeklas. Ne, peníze ještě mám. Jsi mé útočiště, teď vlastní cenu znám. Vyrostl jsem v muže a osud dospělých pořád někam spěchá... V hotelovém pokoji, jsem s tebou, chvíli tě znám. Z lehkou holkou, podrobuju se neřestným hrám. Odešel jsem z hotelového pokoje... Neměl jsem tam nikdy jít...


4 názory

tip za obsah.......


Miroslawek
08. 01. 2010
Dát tip
nějaký rytmus by neuškodil

MKbaby
05. 01. 2010
Dát tip
Čéče, buď přestaň chlastat, nebo naopak pořádně začni... Tohle potácení od ničeho k ničemu je na prd :) V hotelovým pokoji hrál jsem s holkou karty, řekla, že se nebojí položit ho na rty. Od slov k činům byl jen krok, pak bohužel škytla, já se chytil za rozkrok, už mám v pytli pytla... Vyhnal jsem tu potvoru, chladným potem polit. Zpívám soprán ve sboru, nemusím se holit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru