Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMRŤ

05. 01. 2010
4
28
2205
Autor
Lili76

videla som smrť
bola taká sebaistá
len tak tam stála

začala som sa báť
no ona tam len tak stála
a nechcela ma


28 názorů

Cítím a vnímám jen to, co jsi sama prožila... Tak silý okamžik jsem v básni ještě nepoznal. Děkuju, že jsem mohl s tebou...*

Lili76
09. 06. 2010
Dát tip
celkom zaujímavé fakty... hmmm ale tie ceny!!! myslím, že zatiaľ zostanem radšej pri živote... :)

Lili76
09. 06. 2010
Dát tip
tretie OKO len tak nezmizne... ;) hľadaj... ;)

Lili76
08. 06. 2010
Dát tip
skús cez tretie oko... :)

Lili76
07. 06. 2010
Dát tip
lebo? :)

Lili76
06. 06. 2010
Dát tip
no vidíš.. a predsa som.. ;)

Lili76
06. 06. 2010
Dát tip
ako sa to hovorí? niektoré veci sú očami neviditeľné.... tak asi tak....

Lili76
06. 06. 2010
Dát tip
myslím, že to bol tmavosivý zamat v kombinácii s čiernym saténom.. a že kde nakupuje? prečo si sa jej nespýtal ty, keď ste sa stretli? ;)

Lili76
06. 06. 2010
Dát tip
také, ako som to opísala...

Lili76
04. 06. 2010
Dát tip
píšem len o tom, čo som zažila.... ak to čitateľ spochybňuje... je to jeho vec.. ;)

A.H.
05. 01. 2010
Dát tip
To jsem zvědavý, jak se předvedeš. Jestli ti to půjde stejně špatně jako kritizování ostatních, máme se na co těšit.

Je hezké, že jsi ode mne nic nečetl a už mě vyřazuješ z bojů o titul "básník". Svoji tvorbu dodám, neboj se, ale všechno má svůj čas.

A.H.
05. 01. 2010
Dát tip
A ty si děláš také srandu? Tvorba jako každá jiná, jen s jiným odstínem. Titul "básník" zde může používat jen pár výjimečných, ty rozhodně mezi ně také nepatříš. Zatím ses tu nijak nepředvedl, tak neotravuj ostatní, kteří píší pro radost.

Lili76
05. 01. 2010
Dát tip
ďakujem Talu... *

Sice jsem si původně myslel, že to bude něco ze Zeměplochy, ale přijde mi to dobře vyjádřené, na samé hranici mezi aforismem a básní, ale docela dobré... * Odkdy hnijící mrtvoly posuzují, zda z někoho bude nebo nebude básník? Odkdy to vůbec někdo může posuzovat?

Lili76
05. 01. 2010
Dát tip
a z teba človek... s citom... nebude...zostaneš naveky hnijúcou mŕtvolou

To jsi přepsala z deníku po svém dědečkovi? Nebo to je jen vtip? Možná by ti slušelo, kdybys byla účetní. Básník z tebe nebude.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru