Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň sebevraha

12. 01. 2010
0
2
927
Autor
m4rt3n

Prosím nestojím o žádné psychologické rozbory mých myšlenek, na to mám psychologii ve škole. Rád bych slyšel kritiku ohledně "díla", jelikož procházím menší tvůrčí krizí děkuji.

Až večer budeš usínat se slzami v očích na mne budeš vzpomínat
 
snad jednou budeš chtít mi tvoji lásku dát
 
nezbydou pro tebe žádná slova jež by tě mohli hřát
 
miloval sem tě tak moc a právě proto sem tě neprosil o pomoc
 
odešla jsi nechala mne být nemohl jsem s tím dále žít
 
rozbila jsi mé sny a můj svět oněmněl i svit slunce potemněl
 
rozhodl jsem se dobrovolně z tohoto světa odejít básní se rozloučit
 
nemyslet na to kolik věcí jsem nestihl dokončit
 
proto teď odcházím budu doufat že ti již nescházím
 
proto jsem odešel můj konec nadešel...

2 názory

m4rt3n
17. 01. 2010
Dát tip
díky pokusím se nad sebou zamyslet

Saetri-Ihn
17. 01. 2010
Dát tip
V poezii se moc nevyznám, ale tohle se mi nezdá příliš skvělé: všechny rýmy jsou gramatické, tropy a figury na mě působí docela levně. Vím, že absence diakritiky je od dob G. Apollinaira v módě, ale tady mi to trošku postrádá smysl. Ale řek bych, že nejvíc to trpí obsahem: tohle je prostě klišé, do kterého jsi nevpravil nic nového - ani obsahově, ani formou. Od miniatury čekám skutečně silný zážitek, který u delších děl není po celou jejich délku možný, ale ne patos. ((Myslím, že aby to bylo lepší, daly by se udělat dvě věci: přijít na geniální myšlenku a ukázat tak, že i z klišé se dá vydolovat dílo; nebo upravit trošku formu a zasadit do většího celku, kde by se klišóvitost a patetičnost schovala po bok děje třeba povídky.))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru