Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???

18. 01. 2010
1
1
517
Autor
ŇaŇuška

A zase je to celé mimo... :-D Nepridávam prosbu o vážnu kritiku, lebo by to asi bolo smiešne. Stačí mi, ak mi len niekto napíše svoj vlastný názor, ak chce, alebo nech sa len zamyslí! :)

 

Milujem ľudí, ktorí si ani nevedia uvedomiť, čo spravili zle, keď niečo zlé spravia a ublížia iným. Tiež zbožňujem ľudí, ktorí všetky svoje chyby hodia na mňa a nakoniec sa pri hádke s nimi cítim ja ako tá chudera. A tiež ma fascinujú ľudia, podľa ktorých je slovo „prepáč“ prejavom ich slabosti. Ten kto si teraz prečítal tieto riadky si určite povie, že on medzi nich nepatrí, ale začne rozmýšľať nad ľuďmi, ktorí takí sú. Čo keby ste sa radšej zamysleli nad tým, či aj vy nespadáte do tejto kategórie namiesto toho, aby ste hneď hľadali chyby na iných? Ľudská slabosť, hlúposť a nedostatok sebakritiky je fakt smiešny. Och, áno, viem si teraz prestaviť, koľkých z vás napadlo, že tu kritizujem niekoho a ja si na sto percent nevidím ďalej od nosa, že som jedna z tých, ktorí si myslia, že pojedli všetku svetovú múdrosť. Ha, možno áno, možno mám o sebe vyššiu mienku, ale ja si to zaslúžim, lebo keď niekomu ublížim, viem si sama uvedomiť, kedy to bolo a kedy sa mám a za čo sa mám ospravedlniť a myslím, že nie je také hrozné, ak chcem, aby aj ľudia, ktorými sa obklopujem sa to konečne naučili.
Všetko mi to akosi pripadá smiešne. Neviem sa prestať smiať. Sama seba sa pýtam: pomiatla som sa?  Vidím chyby aj tam, kde nie sú? Alebo mi tá bolesť skutočne otvára oči?  Občas si naozaj veľmi prajem porozprávať sa s Bohom. Ale tak, aby som dostala odpovede. Mám mnoho otázok, na ktoré treba mnoho odpovedí. Ako to ten tam hore, vlastne plánoval s týmto svetom? Stavila by som sa, že istotne nie tak, ako to nakoniec dopadlo. Je zvláštny pocit, myslieť si, že aj Boh je omylný alebo to snáď takto plánoval. Prídem za to hádam do pekla, že pochybujem o Bohu a jeho neomylnosti? Prečo by? Boh nám predsa dal vlastnú hlavu. Bola to jeho vôľa. Dal nám priestor robiť chyby, ale iba tých správnych naučil si ich aj uvedomovať. Len škoda, že tí, ktorí si chyby, nielen svoje, ale aj chyby iných vedia uvedomiť, sú nakoniec tými najhoršími z najhorších. Ale verím tomu, že raz príde vyúčtovanie a uznanie padne k nohám tých správnych. Akokoľvek to už s Bohom alebo s mojim názorom na neho je, jedno viem istotne, koniec bude spravodlivý! 


1 názor

neroušek
03. 08. 2010
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru