Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klasická sněhová závěj

18. 01. 2010
3
7
857
Autor
Pozér

Bolesti

neunikneš

 

radosti

neunikneš

 

nejhorší je srážka s blbcem říkají blbci

jsem realista říkají pesimisti 

jsem tvůj přítel říkají vlezdoprdelkové  

A já říkám:   Je mi to všechno jedno

protože jsem

 

kdože vlastně jsem?


7 názorů

poslední řádek je navíc...líbí se mi ten cynismus, s jakým je to napsané :o)

Janina6
21. 01. 2010
Dát tip
Celé fajn, až na tu závěrečnou otázku. Co tak ptát se na něco úplně jinýho, než na sebe? :-)

Pozér
20. 01. 2010
Dát tip
Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!!

sepiolite
19. 01. 2010
Dát tip
a já tvrdím, že k štěstí se dá přinutit!

jejdavilda
18. 01. 2010
Dát tip
ty jsi ultrapesimista :-)

Myslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru