Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní

20. 01. 2010
3
13
1328
Autor
Rýmovánek

Zima staví
kolem brodu
mosty

a

z ledu
vodníkovi
šije šosy.


Zimu baví
mrazit vodu

provždy.

Taky nohy

ale

jenom tomu,
kdo jde bosý.


13 názorů

Markéta
23. 01. 2010
Dát tip
není zač, jsem tu od toho :-)

Rýmovánek
23. 01. 2010
Dát tip
Markéta: Dekuju za poctivy rozbor i rady. Ucim se a presne tohle potrebuju. Jsem sice rad i za tipy, ale jen diky nim se nic nenaucim. Vazim si kazde rady,takze jeste jednou diky :o)

Markéta
22. 01. 2010
Dát tip
První sloka ujde, druhá je poněkud (promiň mi ten výraz) - přihlouplá (i když tedy chápu, že má navazovat na první sloku (šosy/bosý) Zimu baví mrazit vodu provždy. "zimu baví mrazit" to je něco jako kdybys napsal "déšť prší vodu"... Každé slovo by v básni mělo být ornamentem, mělo by být nezastupitelné. NEZASTUPITELNÉ. Tady jsou tři slova, která jsou naprosto zbytečná a neopodstatněná - vyjadřují v celku totéž, aniž by daný význam nějak prohlubovala či obohacovala. Ale kategorie je odpovídající a neklade na báseň nějaké extra nároky, alespoň tak...

Bíša
21. 01. 2010
Dát tip
Tip.

empatie
21. 01. 2010
Dát tip
Docela jsem si pěkně početla.

koloušek
20. 01. 2010
Dát tip
T*

Anetah
20. 01. 2010
Dát tip
Ti se teď zaměřují na sepsání všech argumentů ;-)

Rýmovánek
20. 01. 2010
Dát tip
Anetah: dekuju za tip :o)

Rýmovánek
20. 01. 2010
Dát tip
Diky exi. :o) Norsko: opilemu nezmrznou jen nohy, ten zmrzne cely :op Anetah: A co napisou ti takovi? ;o)

Anetah
20. 01. 2010
Dát tip
jo a tady ten tip :-* :-)

Anetah
20. 01. 2010
Dát tip
vskutku aktuální :-) a jsou takoví, komu zima dělá radost akorát při pohledu ven z tepla a s nohama v teplých ponožkách :-)

Norsko 1
20. 01. 2010
Dát tip
nebo opilý

exi.
20. 01. 2010
Dát tip
jo, ta proklatá zima, už aby byla pryč :-) pěkná básnička ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru