Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarád Filip

Výběr:
18. 10. 2001
4
0
1358
Autor
TeDa

tak tohle je TeDa domácnost...

“Voní vám telefon,” řekl jednou náš kamarád Filip.

“Ano, ano, takhle to u nás voní když volá Babička z Moravy.”

“Vanilka, jo, to je přece vanilka! Jasně že je to Babička!” zvolal Tatínek a zvedl telefon.

Babička volala, že se jí právě vylíhla koťátka.

“Maminko, to jsou nám věci, Babička má koťátka!

“Opravdu? No tak to nám určitě brzy pár koťátek pošle! Slyšíš Synáčku?

Ale Synáček měl zrovna jiné starosti. Smrděl telefon.

Takhle smrděl vždycky, když volali ze Školy.

“Jo, jo, vejce, smradlavý pukavce, jak já to nenávidím!” zvolal Synáček a vzal to.

“No, Studente,” ozval se hlas v nechutně páchnoucím přístroji,proč nejste ve Škole,

když je venku tak pěkná duha?

“Dejte mi pokoj, já musím doma krmit Tatínka, Maminku a brzy asi i koťátka!

“Chlapče, Chlapče, takhle lesní zástavbu nesložíte! A co teprve vaši Rodiče?

Co budou dělat, když budete mít brzy nová koťátka, která také jistě nemají lesní zástavbu!?”

Syn suše zavěsil a začal drbat vrnícího Tatínka za ušima.

No, co, hlavně, že se máte rádi.” řekl Filip a nalil Mamince do mističky mlíčko.


navážeč
19. 07. 2004
Dát tip
Supr kus. Ladí k Ševčátkům.

nahun
20. 08. 2003
Dát tip
líbí se mi to.....hlavně ta myšlenka vonívího telefonu......babička = vanilka ;o)

Witch
20. 08. 2003
Dát tip
***

Witch
20. 08. 2003
Dát tip
***

valerinka
24. 10. 2001
Dát tip

jůůůů, to je hezký!!!! *****

člobrda
18. 10. 2001
Dát tip
vonic vanilkou, me babicka vonela haslerkama a deda fikama :o))))

zoo
18. 10. 2001
Dát tip
Vrnííííímmm... :-))))

Wopi
18. 10. 2001
Dát tip
:o))) moc pěkné... **** ALE TO PÍSMO!!!! Grrrrrrrrrrrrrrr.... to ho nemůžete sjednotit??? :o((

alča
18. 10. 2001
Dát tip
*

Amanda
18. 10. 2001
Dát tip
Asi se ciste neprovokativne podepisu pod Krela :))))

Semipalakva
18. 10. 2001
Dát tip
souhlas s Wopi...jiank to jde mimo mně...nemám rád kočičky.... hihihihihihi kecááááááááááááááááááááááám

TeDa
17. 10. 2001
Dát tip

Krel
17. 10. 2001
Dát tip
co k tomu říct?! :-)) ještě že u nás doma to takhle nevypadá, ještě že tak... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru