Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři, dva, jedna teď!

17. 10. 2001
0
0
917
Autor
TeDa

Tři

   dva

       jedna

             TEĎ!

A je z tebe....

 

      MEDVĚD!!!


Fairiella
05. 02. 2003
Dát tip
Amanda: taky, taky??

Amanda
20. 10. 2001
Dát tip
Neniiiiiiiiiiii!!!! Ja jsem totiz uplne mallililililililinkatej tulen ale pssssssssst nikomu to nerikejte prosiiim plosim smutne mzourkam :)))))

povinný mručení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o))))))))))))))))))))))))) ježíš, zoo, já se z tebe picnu!!!!!!!!!!!!!!! to může napadnout jen TEBE!!!!!!!!!!!!!!!

TeDa
18. 10. 2001
Dát tip
autoři tvrdí asi toto : :-) chaaaaaaaaááááááááááááááááááááá

zoo
18. 10. 2001
Dát tip
Když je autor tak rozveren, tož jsem se, Vikouš, chcela ešče votázať, kdo platí v lednu za Mařku povinný mručení. :-/

Krel
17. 10. 2001
Dát tip
huh...to má sílu a ten náboj...no to je prostě fakt super, a ta myšlenka která je v tom skrytá a jak to krásně plyne úplně samo od sebe, napadá mě jediné: autor musel bejt génius, neboto skládal několik let, neboť tolik v tak málu jsem ještě neviděl...a ten symbol na konci no já z toho zcela:-)) vážně nemůžu... vážně ne... ne... asi nikdy... ne.. Ne.. NE!!!!!!!!!! ehm no tak já už jdu...

zkoušel jsem to na Mařku a nefunguje to! Akorát na mě tak divně koukala....

zoo
17. 10. 2001
Dát tip
Ani nemrukla, Viktore? :-o

zoo: v tu chvíli ne, ale teď je zalezlá v koupelně a podivně si tam pobrukuje.. bojím se nakouknout:o))

zoo
17. 10. 2001
Dát tip
Jesi si tam vona nestéle na zimu. Co sousedka o patro níž, pustí do koupelny? Teda - čurat mužeš z balgónu, ale kam s tím ostatním?

zoo
17. 10. 2001
Dát tip
Vybavila morbidní zážitek kolegyně mého kamaráda: Vyložila (dáma v nejlepších letech) minulou neděli větrat deky z okna a ehm... použité prezervativy jí vypadly k sousedům do muškátů. :-)))

zoo: ježišmarjááááá..:-DDDDDDDDDD jen nevím, co tomuhle bude říkat autor..:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru