Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1/2 rok

29. 01. 2010
1
10
854
Autor
exi.

míše...

Ostatně jako vždy, na stojáka v autobuse,

po přeplněném kupé Českých drah,

s knihou v ruce,

přemýšlím.


O nás a o nich,

ty jako vzorový příklad toho co nesnáším,

spolu se slovy včerejšími

tě přesto miluji.


V naivitě tvého srdce na mě již není místo,

stále věříš své lži

a nerozhodnost tvé mysli

neví co chce.



10 názorů

IHIVA
09. 02. 2010
Dát tip
Ahoj, vůbec jsem nevěděla koho myslíš tím "oni", taky to mohlo být o přeplněných kupéčkách.. ale jinak je to všechno celkem jasný, takže docela fajn věc.

konias
31. 01. 2010
Dát tip
...já znám svojí nezkrotnou vílu už dva roky...vždycky to s ní byla dost divoká a komplikovaná jízda ;-)

exi.
31. 01. 2010
Dát tip
no jo, pro Rajmunda je to asi všednodenní záležitost :-) v první sloce je spíš skrytej význam. Když už přijedu ze školy vlakem a nastoupim do mhdčka, vím, že příští zastávku (Tesco) se autobus zaplní důchodci bojujícími o poslední volnou sedačku... proto si už předem nesedám a přemýšlím o nich (konzumní společnost) a o nás (o mě a o ní)... a půl rok, protože tak dlouho se s tou holkou trápím... takováto kritika vždy potěší, díky ;-)

konias
31. 01. 2010
Dát tip
...já jsem si teda nic nemravnýho nepředstavil...(teda než s tím začal tady Rajmund :-) ...tyhle cesty přeplněnym autobusem, když se člověk snaží číst - to je fakt k nasrání... ...jinak docela dobré - asi ne kdoví jak originální, ale dávám tip přinejmenším za to, že ta celková situace je mnou už mnohokrát poznaná :-) "ty jako vzorový příklad toho co nesnáším, spolu se slovy včerejšími tě přesto miluji."

exi.
29. 01. 2010
Dát tip
ajaj :-) to mě nenapadlo, ale na stojáka by to nešlo nejlíp, při představě plného autobusu přihlížejících :-)

Rajmund
29. 01. 2010
Dát tip
Myslel jsem, že tam budou nějaký nemravnosti-z toho hlediska tedy

exi.
29. 01. 2010
Dát tip
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)

exi.
29. 01. 2010
Dát tip
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)

exi.
29. 01. 2010
Dát tip
Toť trošku abstraktní kritika :-) Proč tolik stydlivosti při prvním verši? A co si mám představit pod pojmem "v normě"? :-) btw. díky za kritiku ;-)

Rajmund
29. 01. 2010
Dát tip
Po prvním verši jsem zrudnul studem, naštěstí báseň proběhla v normě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru