Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rána doprovázená napůl snící skutečností

08. 02. 2010
0
3
497
Autor
stopar21

nevím jestli to někdo pochopí a najde v tom část života, ale prostě jsem to napsal a tak to ukážu.

 

Rána doprovázená napůl snící skutečností

 

V pronikavých tónech, drásající opuchlé pohledy se rodí nový život vyrušen z odpočinku, zimního spánku, okrájeného na pouhé minuty.

           

I přes všechnu snahu nestihl naplnit vyplítvané nádrže s ryskou na dně.

 

Pro další bezchybné fungování systému je nezbytně nutné odhalit rezervu a procitnout nalezením skutečnosti.

 

Zahrané role vystavené na obdiv neexistujícímu publiku ignorujícímu koloběh událostí v přetáčeném dramatu.

 

Skutky a činy se dějí tak rychle, avšak s jistotou, napsány rozklepanou pravicí osudu…


3 názory

sepiolite
09. 02. 2010
Dát tip
nemáš zač a určitě nepřestávej! ony některé útržky špatné nejsou, naopak, takže si jen počkám, až se to trošku víc zkoncentruje a u mě se nepřiučíš, mě to jen baví, víc nic:))

stopar21
09. 02. 2010
Dát tip
Je to více než pravděpodobné... A další nebudou o nic lepší! Haha! ale moc mě to baví a tak toho bohužel nenechám. Ale dík, jdu hned něco počíst k tobě;) Třeba se něčemu přiučím. Hele a fakt dík Stopař.

sepiolite
08. 02. 2010
Dát tip
skončila jsem u názvu - ten je fajn snad budou jiní lepší, přeji hodně zdaru:) a mimochodem, ta první věta, to je teda perla..nechybí tam čárka, není něco nějak špatně vyskloňováno a tak...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru